vorbey Опубліковано: 14 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 14 січня 2014 Всім првіт. Звертаюсь за такою порадою: перекриття мансардного поверху та горища будуть з дерева (спарені розміром 50*150 дошки - балки перекриття), зверху балок - суцільний настил з дощок, а знизу балок (стеля мансардного поверху) планую підбити досками ( з якимось, ще поки невизначеним кроком, не суцільно), до яких уже кріпити гіпсакартон. Виходячи із вищеперерахованих умов є питання: 1. Яку товщину дощок вибрати для підлоги горища (поверх балок перекриття)? Горище буде не житловим.. 2. Яку товщину дощок вибрати для стелі мансардного поверху та з яким кроком їх набивати? 3. Паробар"єр потрібно улаштовувати між дощатим настилом (не суцільним) та гіпсокартоном? 4. Яку теплову ізоляцію використати в таком випадку (міжбалкова пустота)? 5. Теплоізоляцію настилати на всю висоту балки 150 см чи залишити повітряний зазор? 6. Яку товщину гіпсокартону замовляти на стелю мансардного поверху? 7. Паробар"єр потрібно буде улаштовувати на кроквах горища (не житлового), якщо він буде улаштований в перекритті між мансардним поверхом та горищем? Перекриття між першим та другим поверхом планую з "пустоток" Інформація з цього форуму є важливим джерелом інформації. Завдяки корисним порадам побудований фундамент та половина першого поверху.. будую сам з друзями, проект маю ескізний Дякую наперед за будь-які корисні поради (бажано з власного досвіду). Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Hordi Опубліковано: 15 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 15 січня 2014 1.Зависит от шага балок, если 60-70см - 25мм достаточно. 2.20-25, можно и ОСБ - что дешевле. 3.Паробарьер степлером крепите снизу к балкам, на паробарьер - доску. 4.Любую (базальтовая плита например) 5.Заполняете безо всяких зазоров. 6....подзабыл, потолочный в общем - продавец скажет. 7.Не понял вопроса. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vorbey Опубліковано: 15 січня 2014 Автор Поділитись Опубліковано: 15 січня 2014 1.Зависит от шага балок, если 60-70см - 25мм достаточно. 2.20-25, можно и ОСБ - что дешевле. 3.Паробарьер степлером крепите снизу к балкам, на паробарьер - доску. 4.Любую (базальтовая плита например) 5.Заполняете безо всяких зазоров. 6....подзабыл, потолочный в общем - продавец скажет. 7.Не понял вопроса. Дякую за змістовну відповідь. По питанню 7 мене цікавило чи потрібний ще паробар"єр під кроквами на горищі? :beer: Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Hordi Опубліковано: 15 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 15 січня 2014 Дякую за змістовну відповідь. По питанню 7 мене цікавило чи потрібний ще паробар"єр під кроквами на горищі? :beer: Пароизолятор ставят только для защиты утеплителя от пара, что идет ИЗ помещения. Т.е. один слой снизу стропил. А сверху само собой подразумевается, что утеплитель замокать не будет, т.е. крыша не течёт. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Brick-House Опубліковано: 15 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 15 січня 2014 Дякую за змістовну відповідь. По питанню 7 мене цікавило чи потрібний ще паробар"єр під кроквами на горищі? :beer: Сверху на минераловатный утеплитель рекомендуют уложить гидробарьер или супердиф мембрану.Для отвода возможной влаги из утеплителя и исключения ее попадания в случае возможных протечек кровельного материала. Снизу под утеплитель обустраивается паробарьер,для предотваращения попадания влаги в виде пара изнутри помещения. Гипсокартон 9,5 мм потолочный. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Тех. специалист ISOVER Опубліковано: 22 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 22 січня 2014 Сверху на минераловатный утеплитель рекомендуют уложить гидробарьер или супердиф мембрану.Для отвода возможной влаги из утеплителя и исключения ее попадания в случае возможных протечек кровельного материала. Снизу под утеплитель обустраивается паробарьер,для предотваращения попадания влаги в виде пара изнутри помещения. Гипсокартон 9,5 мм потолочный. Теплоизоляцию, смонтированную между балками перекрытия чердака, ни в коем случае нельзя накрывать гидробарьером. Распространенная ошибка, ведущая к негативным последствиям. Что касается выше заданных вопросов: 1. 25-30мм будут в самый раз (у меня балки установлены с шагом 600мм, чердак эксплуатируемый, лежит доска 25 мм и все ОК) 2. рекомендую применить брус 50*50мм с шагом 600 мм, образовавшееся пространство заполнить 50мм теплоизоляцией 3. к образовавшемуся каркасу пристреливаете пароизоляцию, стыки, места примыкания и пристрела проклеиваете армированным скотчем или битумной лентой, прикрепляем подвесы и профиля для гипса 4. либо стекловолокно, например ISOVER, либо базальт 5. толщина теплоизоляции зависит от сечения балки в Вашем случае 150мм 6. 9.5мм 7. затягиваем пароизоляцией скаты и перекрытие со стороны мансарды, на чердаке, в Вашем случае, этого делать нет смысла. Удачи! 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Brick-House Опубліковано: 22 січня 2014 Поділитись Опубліковано: 22 січня 2014 Теплоизоляцию, смонтированную между балками перекрытия чердака, ни в коем случае нельзя накрывать гидробарьером. Распространенная ошибка, ведущая к негативным последствиям. А подробнее можно о последствиях,заранее спасибо) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Royal Sovereign Опубліковано: 24 червня 2015 Поділитись Опубліковано: 24 червня 2015 И мне тоже интересен ответ на этот вопрос. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз