Privet Опубліковано: 4 січня 2018 Поділитись Опубліковано: 4 січня 2018 Взагалі, правильна схема правильної пічки виглядає десь так : 1. Топка повинна бути максимально утеплена - щоб ТЕМПЕРАТУРА там була максимально можливою. З топки не варто знімати тепло - втрачається температура. У нас цегла топки не контактує безпосередньо з приміщенням - тобто не втрачає тепло на його обогрів. У якості так званого утеплювача - димові гази, які проходять зовні топки. 2. Тепло потрібно знімати окремо від топки, з окремої частини пічки - з теплообмінника. У нас теплообмінник - це поверхня бочки. *** У цій пічці це реалізовано максимально просто, компактно та бюджетно. *** Усе інше: звичайні буржуйки та т.п. - має право на життя, але українці прагнуть до досконалості та ефективності. *** спочатку випалити нафіг. Кинути у багаття ?! То вона же вибухнути може - тоді, що залишиться від бочки, ви лише на металобрухт зможете відвезти. Наповніть водою, та спокійно ріжте. *** Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Вомбат Опубліковано: 4 січня 2018 Поділитись Опубліковано: 4 січня 2018 Так я думав, може там кришка знімається? Чи нє? ХЗ... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Владимир В. Опубліковано: 4 січня 2018 Поділитись Опубліковано: 4 січня 2018 Так я думав, може там кришка знімається? Чи нє? ХЗ... Зубилом, досить легко і безпечно ... ! 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Atmega Опубліковано: 4 січня 2018 Поділитись Опубліковано: 4 січня 2018 Даю підказку - це повязано з ефективним теплообміном та у тому числі з тим, що бочка зроблена з металу 0,5 мм. Але завдяки тому, що бочка безпосередньо не контактує з племенем топки - тонкий метал бочки не вигорає. теперь ясен танец с бубном. голь на выдумку хитра) огромная 200литровая дура. с кирпичами дабы не прогорела. все это на тачке с колесиками. впрочем каждый волен выбирать. между прочим, только сейчас на фото заметил "размеры" Вашей топки. кирпичина в глубина, еще меньше в ширину. вы писали что чурбаны хотите закидывать и не париться, у получается топка у вас меньше чем у совдеповской чугунки ))) у меня труба и есть 0.5 оцинковка))) с огнем не контактирует, прогревается моментально. Я вам допоможу у "представлениях": через 15 хвилин ваша слина буде закипати на поверхні бочки - тобто температура буде вище 100 градусів . у вас на поверхности бочки, а у меня через 15 мин все помещение нагрето теплым воздухом. ваш вариант способен обогреть угол... подойдешь близко - тепло, хорошо. отойдешь на 3 метра - холод.. а наклонная труба 4 метра и пропеллеры равномерно обогревают. у вас локальный перегрев, и в гаражах и малых производственных цехах такая раскаленная приблуда попросту опасна. она у вас плохо справляется с возложенными на нее обязанностями. вот вы сдуру и кочегарите. Якщо ви такий фанат горизонтальних труб - що само по собі дивно у сучасному інтер'єрі , то ніяка релігія вам не заважає пустити через усе приміщення димову трубу і в цій конструкції. Тільки, українці так не роблять, бо як правильно було сказано : я это и отмечал, труба эффективней греет, печка неважна вообще. нет друг. такой колхоз мне и в гараже не нужен извини. ржавая огромная бестолковая дура на колесиках. да ну нафик) в общем про интерьер улыбнуло, неожиданно было услышать это от вас) у меня все красиво. труба покрашена высокотемпературной эмалью. на удивление не слезла.. До того ж, українцям не до смаку щомісяця розбирати подібну конструкцію та чистити подібні горизонтальні димоходи. Да, і зайвих ведер для сбору дьогтю - теж не має. Як і респіраторів - бо смердить ця чорна штукенція так, що ні з чим не порівняти, та вивести майже не можливо. не знаю. я все это собираю осенью и разбираю и прячу в подвал весной, дегтя у меня нет, снаружи сказал же капельник есть, а внутри конденсат ну никак не образуется) и не смердит ничего, тяга хорошая, разогревается мгновенно газетами и да. не бегаю я как у вас на фото с факелом на улицу "запускать" тягу))) про вонь и смердеж вы я так понимаю из собственного опыта. без обид, но у меня прямоток а у вас завихрения с обратной тягой. из чего делаю вывод растапливать вашу конструкцию наверное лучше при открытых дверях Добавлено через 16 минут Про горизонтальні труби з 0:56 піч "ракета" На буржуйці стандартній чугунній труба 110мм не) это вообще не то) замысловатые завихрения и т.п. печка стоит в ближнем углу, труба от нее вдоль стены по углом 30гр. тянется к противоположному углу, далее лучше выводить в стены а не в потолок, т.к. нужен капельник, чтобы конденсат не затекал. да и кровлю не кошерно портить. за трубу у мну 130 и 150 соответственно. разные помещения. висят себе на цепочках подвешенные к крючкам в потолке. 110 если тянуть будет я думаю маловато... Добавлено через 15 минут Взагалі, правильна схема правильної пічки виглядає десь так : 1. Топка повинна бути максимально утеплена - щоб ТЕМПЕРАТУРА там була максимально можливою. З топки не варто знімати тепло - втрачається температура. в вашем случае всеравно все на улицу уходит. какая протяженной пути сгораемых газов в вашей конструкции внутри бочки? полметра? метр? а дальше в трубу которая на улице? повторяю, КПД вашего решения ничтожно... У нас цегла топки не контактує безпосередньо з приміщенням - тобто не втрачає тепло на його обогрів. У якості так званого утеплювача - димові гази, які проходять зовні топки. да, внути бочки, половину которой занимает кирпичная топка, они офигительно длинный путь проделывают)))) 2. Тепло потрібно знімати окремо від топки, з окремої частини пічки - з теплообмінника. У нас теплообмінник - це поверхня бочки. правильно, главное это теплообменник. у вас он несмотря на всю монументальность ничтожен. вы тут пытались площадь бочки считать))) это неверное, считайте непосредственно своего "теплообменника". вы же не будете утверждать что у вас нижняя часть бочки раскалена также как и верхняя которой вы радуетесь) треть площади максимум... можете еще наварить полосы металла снаружи бочки вертикально, это намного увеличит ваш "теплообменник". может быть на приемлемый кпд и выйдете. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Лис Ник Опубліковано: 4 січня 2018 Поділитись Опубліковано: 4 січня 2018 правильно, главное это теплообменник. у вас он несмотря на всю монументальность ничтожен. вы тут пытались площадь бочки считать))) это неверное, считайте непосредственно своего "теплообменника". вы же не будете утверждать что у вас нижняя часть бочки раскалена также как и верхняя которой вы радуетесь) треть площади максимум... можете еще наварить полосы металла снаружи бочки вертикально, это намного увеличит ваш "теплообменник". может быть на приемлемый кпд и выйдете. У меня такое впечетление что Вы решили потролить опонента, вам и топка из шамота не угодила и колпаковый теплообменник не то... притом что он приводил значения температуры уходищих дымогазов что как бы однозначно свидетельствует про эфективность теплосьема. Ребра конечно наварить а лутьше "прикрутить" неплохо а еше лутьше сделать тепловой экран тогда конвекциионные потоки будут еще лутьше снипать тепло, в идеале продувать вентилятором но если вернутся к размерам топки и предположить что печка будет работать на режимах ниже средних то и так подойдет Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Privet Опубліковано: 5 січня 2018 Поділитись Опубліковано: 5 січня 2018 У меня такое впечатление Пічних справ ватничок ?! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Atmega Опубліковано: 5 січня 2018 Поділитись Опубліковано: 5 січня 2018 Пічних справ ватничок ?! естественно) можете написать на печке "слява украине" и ее кпд возрастет в 10 раз 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Privet Опубліковано: 24 січня 2018 Поділитись Опубліковано: 24 січня 2018 Забув ще дещо ще з суттєвого добавити . Після того, як цегла набере температуру - це десь через один час не дуже інтенсивного горіння. Коли у топці буде реальне пекло, то з димоходу диму не буде зовсім. Це свідчить, що вигорає усе без винятку паливо. Шкода, - не має пірометра... Через декілька секунд - результат великої температури топки. Зверху топки вмонтовано дві труби ду25 - для вторинного повітря. Але, подивитися що воно там відбувається - можливості не має. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Лис Ник Опубліковано: 26 січня 2018 Поділитись Опубліковано: 26 січня 2018 Шкода, - не має пірометра... 600-700, киньте люмінь, латунь для приколу.... В знайомого "пічка" на пелетах термопара на 1200 поплила Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Privet Опубліковано: 27 січня 2018 Поділитись Опубліковано: 27 січня 2018 (змінено) Результат 10-ти годинного горіння - дві жмені попілу. Це відбувається у тому числі завдяки тому, що відсутні колосники. Не робіть колосники для печей на дровах. Колосники - це для вугілля. Вони саме тоді і з'явилися - коли перші парові машини почали будувати на вугіллі. Без колосників - вугілля горіти не буде. Аби горіло - там теж би, колосники було використовувати не доцільно. Вид з середини топки - на канал димаря. Видно з боків - вихід двох труб ДУ25 - для вторинного повітря. Вони починаються знизу пічки та проходять вздовж зовнішньої поверхні топки. Чи є якийсь позитивний результат від цього ?! - важко визначитися, бо спостерігати процеси, які там відбуваються - не має можливості. Як я казав раніше - це випробувальний проект - щоб подивитися що воно, та до чого... *** Змінено 27 січня 2018 користувачем Privet 5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Privet Опубліковано: 3 лютого 2018 Поділитись Опубліковано: 3 лютого 2018 Ще одне зауваження. Горизонтальна ділянка димоходу повинна бути максимально короткою - не слід її робити довше 300 мм. Це суттєво впливає на тягу. До речі, там не обов'язково робити усе герметично - у нас там можна палець засунути у стик труб. Звісно, зазори повинні бути мінімальні - щоб не було підсосу повітря з приміщення.Це, теж, впливає на тягу. Але герметизувати їх - не обов'язково. Диму не буде. Але робить перехідний фланець у положенні - як на фото. Ми так ще поки і не зрозуміли - як воно працює ? За рахунок тяги від труби або конструкція пічки працює як поршень, який виштовхує продукти горіння - як це відбувається у американських ракетах наземного базування ?! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Leon26 Опубліковано: 4 лютого 2018 Поділитись Опубліковано: 4 лютого 2018 Privet, а откуда поступает воздух для горения в топку? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Privet Опубліковано: 4 лютого 2018 Поділитись Опубліковано: 4 лютого 2018 поступает воздух для горения Невже, - не видно ?! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Лис Ник Опубліковано: 5 лютого 2018 Поділитись Опубліковано: 5 лютого 2018 Ще одне зауваження. Горизонтальна ділянка димоходу повинна бути максимально короткою - не слід її робити довше 300 мм. Це суттєво впливає на тягу. Утеплювати трубу треба, а ще як писали повітря краще з вулиці взяти Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Privet Опубліковано: 6 лютого 2018 Поділитись Опубліковано: 6 лютого 2018 Так, це правда - трубу треба знадвору утеплювати. Але,усе рівно, краще цю горизонтальну ділянку робити яко можна меньшою. Кращий варіант - щоб відразу за бочкою починалася вертикальна ділянка димоходу. Тобто - не знадвору (як у нас), а у приміщенні. Щодо подачи вуличного повітря - це, мабуть, гарна річ, але зробити це просто - не так просто. Вуличне повітря потрібно відразу передбачати - коли будується стаціонарна, цегляна піч, або камін - щоб протягів не було та втрати кімнатного , теплого повітря. Цей варіант пічки - це для виробничих приміщень, та тимчасового проживання. *** 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз