Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Экономичная печь

zanmos

Рекомендовані повідомлення

Взагалі, правильна схема правильної пічки виглядає десь так :

 

1. Топка повинна бути максимально утеплена - щоб ТЕМПЕРАТУРА там була максимально можливою. З топки не варто знімати тепло - втрачається температура.

 

У нас цегла топки не контактує безпосередньо з приміщенням - тобто не втрачає тепло на його обогрів. У якості так званого утеплювача - димові гази, які проходять зовні топки.

 

 

2. Тепло потрібно знімати окремо від топки, з окремої частини пічки - з теплообмінника.

 

У нас теплообмінник - це поверхня бочки.

 

 

***

 

У цій пічці це реалізовано максимально просто, компактно та бюджетно.

 

***

 

Усе інше: звичайні буржуйки та т.п. - має право на життя, але українці прагнуть до досконалості та ефективності. :)

 

 

***

 

спочатку випалити нафіг.

Кинути у багаття ?!

То вона же вибухнути може - тоді, що залишиться від бочки, ви лише на металобрухт зможете відвезти.

Наповніть водою, та спокійно ріжте.

 

***

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так я думав, може там кришка знімається? Чи нє? ХЗ...

 

Зубилом, досить легко і безпечно ... :)!

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Даю підказку - це повязано з ефективним теплообміном та у тому числі з тим, що бочка зроблена з металу 0,5 мм.

Але завдяки тому, що бочка безпосередньо не контактує з племенем топки - тонкий метал бочки не вигорає.

 

теперь ясен танец с бубном. голь на выдумку хитра) огромная 200литровая дура. с кирпичами дабы не прогорела. все это на тачке с колесиками. впрочем каждый волен выбирать. между прочим, только сейчас на фото заметил "размеры" Вашей топки. кирпичина в глубина, еще меньше в ширину. вы писали что чурбаны хотите закидывать и не париться, у получается топка у вас меньше чем у совдеповской чугунки )))

 

у меня труба и есть 0.5 оцинковка))) с огнем не контактирует, прогревается моментально.

 

Я вам допоможу у "представлениях": через 15 хвилин ваша слина буде закипати на поверхні бочки - тобто температура буде вище 100 градусів .

 

у вас на поверхности бочки, а у меня через 15 мин все помещение нагрето теплым воздухом. ваш вариант способен обогреть угол... подойдешь близко - тепло, хорошо. отойдешь на 3 метра - холод.. а наклонная труба 4 метра и пропеллеры равномерно обогревают. у вас локальный перегрев, и в гаражах и малых производственных цехах такая раскаленная приблуда попросту опасна.

 

она у вас плохо справляется с возложенными на нее обязанностями. вот вы сдуру и кочегарите.

 

Якщо ви такий фанат горизонтальних труб - що само по собі дивно у сучасному інтер'єрі , то ніяка релігія вам не заважає пустити через усе приміщення димову трубу і в цій конструкції.

Тільки, українці так не роблять, бо як правильно було сказано :

 

 

я это и отмечал, труба эффективней греет, печка неважна вообще.

 

нет друг. такой колхоз мне и в гараже не нужен извини. ржавая огромная бестолковая дура на колесиках. да ну нафик) в общем про интерьер улыбнуло, неожиданно было услышать это от вас) у меня все красиво. труба покрашена высокотемпературной эмалью. на удивление не слезла..

 

 

До того ж, українцям не до смаку щомісяця розбирати подібну конструкцію та чистити подібні горизонтальні димоходи.

Да, і зайвих ведер для сбору дьогтю - теж не має. Як і респіраторів - бо смердить ця чорна штукенція так, що ні з чим не порівняти, та вивести майже не можливо.

 

не знаю. я все это собираю осенью и разбираю и прячу в подвал весной, дегтя у меня нет, снаружи сказал же капельник есть, а внутри конденсат ну никак не образуется) и не смердит ничего, тяга хорошая, разогревается мгновенно газетами

 

и да. не бегаю я как у вас на фото с факелом на улицу "запускать" тягу))) про вонь и смердеж вы я так понимаю из собственного опыта. без обид, но у меня прямоток а у вас завихрения с обратной тягой. из чего делаю вывод растапливать вашу конструкцию наверное лучше при открытых дверях

 

Добавлено через 16 минут

Про горизонтальні труби з 0:56 піч "ракета"

 

На буржуйці стандартній чугунній труба 110мм

 

не) это вообще не то) замысловатые завихрения и т.п.

печка стоит в ближнем углу, труба от нее вдоль стены по углом 30гр. тянется к противоположному углу, далее лучше выводить в стены а не в потолок, т.к. нужен капельник, чтобы конденсат не затекал. да и кровлю не кошерно портить.

 

за трубу у мну 130 и 150 соответственно. разные помещения. висят себе на цепочках подвешенные к крючкам в потолке. 110 если тянуть будет я думаю маловато...

 

Добавлено через 15 минут

Взагалі, правильна схема правильної пічки виглядає десь так :

 

1. Топка повинна бути максимально утеплена - щоб ТЕМПЕРАТУРА там була максимально можливою. З топки не варто знімати тепло - втрачається температура.

 

в вашем случае всеравно все на улицу уходит.

 

какая протяженной пути сгораемых газов в вашей конструкции внутри бочки? полметра? метр? а дальше в трубу которая на улице? повторяю, КПД вашего решения ничтожно...

 

У нас цегла топки не контактує безпосередньо з приміщенням - тобто не втрачає тепло на його обогрів. У якості так званого утеплювача - димові гази, які проходять зовні топки.

 

да, внути бочки, половину которой занимает кирпичная топка, они офигительно длинный путь проделывают))))

 

2. Тепло потрібно знімати окремо від топки, з окремої частини пічки - з теплообмінника.

 

У нас теплообмінник - це поверхня бочки.

 

правильно, главное это теплообменник. у вас он несмотря на всю монументальность ничтожен. вы тут пытались площадь бочки считать))) это неверное, считайте непосредственно своего "теплообменника". вы же не будете утверждать что у вас нижняя часть бочки раскалена также как и верхняя которой вы радуетесь) треть площади максимум...

 

можете еще наварить полосы металла снаружи бочки вертикально, это намного увеличит ваш "теплообменник". может быть на приемлемый кпд и выйдете.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

правильно, главное это теплообменник. у вас он несмотря на всю монументальность ничтожен. вы тут пытались площадь бочки считать))) это неверное, считайте непосредственно своего "теплообменника". вы же не будете утверждать что у вас нижняя часть бочки раскалена также как и верхняя которой вы радуетесь) треть площади максимум...

 

можете еще наварить полосы металла снаружи бочки вертикально, это намного увеличит ваш "теплообменник". может быть на приемлемый кпд и выйдете.

 

У меня такое впечетление что Вы решили потролить опонента, вам и топка из шамота не угодила и колпаковый теплообменник не то... притом что он приводил значения температуры уходищих дымогазов что как бы однозначно свидетельствует про эфективность теплосьема.

 

Ребра конечно наварить а лутьше "прикрутить" неплохо а еше лутьше сделать тепловой экран тогда конвекциионные потоки будут еще лутьше снипать тепло, в идеале продувать вентилятором но если вернутся к размерам топки и предположить что печка будет работать на режимах ниже средних то и так подойдет

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пічних справ ватничок ?!

 

:)

 

естественно) можете написать на печке "слява украине" и ее кпд возрастет в 10 раз :Yahoo!:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Забув ще дещо ще з суттєвого добавити .

 

attachment.php?attachmentid=600103&stc=1&d=1516805921

 

Після того, як цегла набере температуру - це десь через один час не дуже інтенсивного горіння.

 

Коли у топці буде реальне пекло, то з димоходу диму не буде зовсім.

Це свідчить, що вигорає усе без винятку паливо.

 

attachment.php?attachmentid=600104&stc=1&d=1516805968

 

 

Шкода, - не має пірометра...

 

 

attachment.php?attachmentid=600105&stc=1&d=1516806096

 

Через декілька секунд - результат великої температури топки.

 

attachment.php?attachmentid=600106&stc=1&d=1516806158

 

Зверху топки вмонтовано дві труби ду25 - для вторинного повітря.

Але, подивитися що воно там відбувається - можливості не має.

 

attachment.php?attachmentid=600107&stc=1&d=1516806291

DSCF5149.thumb.JPG.69f075edf1286bd47d86e66d0b76f8f1.JPG

DSCF5150.thumb.JPG.0ee5e10f647b61800e41edb4e0943605.JPG

DSCF5158.thumb.JPG.3b6e72b401d84896de610ce01b0b255c.JPG

DSCF5160.thumb.JPG.c3e619013069a20117811352567bbd13.JPG

DSCF5152.thumb.JPG.780fb9fa163e402b81a3005a79975713.JPG

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Шкода, - не має пірометра...

600-700, киньте люмінь, латунь для приколу....

 

В знайомого "пічка" на пелетах термопара на 1200 поплила

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Результат 10-ти годинного горіння - дві жмені попілу.

 

attachment.php?attachmentid=600535&stc=1&d=1517045440

 

Це відбувається у тому числі завдяки тому, що відсутні колосники.

 

attachment.php?attachmentid=600536&stc=1&d=1517045555

 

Не робіть колосники для печей на дровах.

Колосники - це для вугілля. Вони саме тоді і з'явилися - коли перші парові машини почали будувати на вугіллі.

Без колосників - вугілля горіти не буде. Аби горіло - там теж би, колосники було використовувати не доцільно.

 

attachment.php?attachmentid=600538&stc=1&d=1517045954

 

Вид з середини топки - на канал димаря.

Видно з боків - вихід двох труб ДУ25 - для вторинного повітря.

Вони починаються знизу пічки та проходять вздовж зовнішньої поверхні топки.

Чи є якийсь позитивний результат від цього ?! - важко визначитися, бо спостерігати процеси, які там відбуваються - не має можливості.

 

attachment.php?attachmentid=600537&stc=1&d=1517045614

 

Як я казав раніше - це випробувальний проект - щоб подивитися що воно, та до чого...

 

***

DSCF5169.thumb.jpg.a2ca3fb82d90babde010d628469fb89f.jpg

DSCF5170.thumb.jpg.af3eb1f54f32ffdbc21648b457f9befb.jpg

DSCF5175.thumb.jpg.a68627f4236f3f1d52f71fb26604d6ee.jpg

DSCF5172.JPG.310f634f2f8bf3479d5b189f47b310da.JPG

Змінено користувачем Privet
  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще одне зауваження.

 

Горизонтальна ділянка димоходу повинна бути максимально короткою - не слід її робити довше 300 мм. Це суттєво впливає на тягу.

 

До речі, там не обов'язково робити усе герметично - у нас там можна палець засунути у стик труб.

 

Звісно, зазори повинні бути мінімальні - щоб не було підсосу повітря з приміщення.Це, теж, впливає на тягу. Але герметизувати їх - не обов'язково. Диму не буде. Але робить перехідний фланець у положенні - як на фото.

 

Ми так ще поки і не зрозуміли - як воно працює ?

За рахунок тяги від труби або конструкція пічки працює як поршень, який виштовхує продукти горіння - як це відбувається у американських ракетах наземного базування ?!

 

attachment.php?attachmentid=601805&stc=1&d=1517650084

 

attachment.php?attachmentid=601806&stc=1&d=1517650358

DSCF4573.thumb.jpg.d158c95d8a4153aba15cd1fbdffda153.jpg

414170639_DSCF4977-.thumb.JPG.3904c024ebe1f699e697f5fff3d230b5.JPG

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще одне зауваження.

 

Горизонтальна ділянка димоходу повинна бути максимально короткою - не слід її робити довше 300 мм. Це суттєво впливає на тягу.

 

 

Утеплювати трубу треба, а ще як писали повітря краще з вулиці взяти

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, це правда - трубу треба знадвору утеплювати.

Але,усе рівно, краще цю горизонтальну ділянку робити яко можна меньшою.

Кращий варіант - щоб відразу за бочкою починалася вертикальна ділянка димоходу.

Тобто - не знадвору (як у нас), а у приміщенні.

Щодо подачи вуличного повітря - це, мабуть, гарна річ, але зробити це просто - не так просто.

Вуличне повітря потрібно відразу передбачати - коли будується стаціонарна, цегляна піч, або камін - щоб протягів не було та втрати кімнатного , теплого повітря.

Цей варіант пічки - це для виробничих приміщень, та тимчасового проживання.

 

***

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...