Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Покупка цемента

Бес

Рекомендовані повідомлення

Займаєтесь виробництвом плитки, а в цементі взагалі не розбираєтесь!

Кіровоград?? можливо ви маєте на увазі Кривий Ріг, вони випускають ПЦ І-500-Н в дуже малих кількостях і тому знайти Криворізький 500 справжній не легко.

Євроцем - Євроцемент Груп Україна - Російська компанія яка володіє Балцемом і Краматорським "Пушка". ПЦ 500 виробництва Балцем один з найкращих. З ним працюємо 10 років (тротуарна плитка, з/б забори, піноблоки) і жодних проблем.

Полимин???? Це торгова марка Фомальгаута, який не є виробником цементу, а тільки фасує цемент різних заводів, але завжди пише на мішку правдиву інформацію стосовно марки цементу, тому читайте інформацію на мішку.

:D Точно, в украинском не разбираюсь и желания разбираться нет.

Мне нужен ПЦ М-500 Д0, на рынке я его не нашел :)

Балцем - хороший цемент, никто ж не спорит, только нет его в заводской упаковке, продается перефасованный по 25 кг ;) Кто там что и куда фасовал - я не знаю, знаю только что гордому званию портландцемент он не соответствует :D

А лучший цемент - это все-таки Каменец-Подольский ;)

Кстати, Балцем оригинальный - готов покупать, сезон пошел ;)

Змінено користувачем Бес
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Дуже цікаво, а як Ви берете проби? І що за показники "схватились - не схватились"?

Який кубик для частника? Що означає "смешать и залить"? В яких пропорціях? Кубіки роблять тільки в лабораторії. Для себе змішайте у пропорції - 1 частка цементу і 0,6 часток води, і одразу після замісу стискають в руках, якщо суміш тримається купи - можна "частнику" використовувати такий цемент, якщо розпадається - беріть інший.

:D Судя по всему - торговец цементом?

У меня подвижность смеси П1, с нормальным цементом через 10 часов 50% прочности набирает. А тут через сутки - даже и не начал схватываться, хоть заново отливай :D

Кстати, мои цементники безропотно 3 раза меняли все 2 тонны :D

Видать таки в курсе ;) Сегодня завезли Каменец-Подольский, к концу дня отливка уже схватилась ;)

И кстати - у меня на смесях 1/1 при ВЦ 0,2 подвижность П3-П4, так что если я 0,6 воды добавлю - точно его в руку взять не смогу :lol: Разве что в кружку накапать :D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вообще два:) потолок, на балцеме ставят дату на мешках,если нет даты то фасованный неизвестно кем.

 

Сегодня в Мастерке (на Окружной) спросил консультанта, когда их Балцевский был изготовлен... Искали вдвоем с консультантом - на мешке не обнаружили.

В итоге на трассе взял какой-то донецкий (по 20 грн. мешок). Ранее там брал - оставался доволен. Да и сегодня мешки как будто пушистые - цемент не сбит.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

:D Судя по всему - торговец цементом?

У меня подвижность смеси П1, с нормальным цементом через 10 часов 50% прочности набирает. А тут через сутки - даже и не начал схватываться, хоть заново отливай :D

Кстати, мои цементники безропотно 3 раза меняли все 2 тонны :D

Видать таки в курсе ;) Сегодня завезли Каменец-Подольский, к концу дня отливка уже схватилась ;)

И кстати - у меня на смесях 1/1 при ВЦ 0,2 подвижность П3-П4, так что если я 0,6 воды добавлю - точно его в руку взять не смогу :lol: Разве что в кружку накапать :D

 

Вгадали. Займаюсь цементом і виробами з цементу.

Насамперед давайте розставимо пріоритети. Ми ведемо мову про якість цементу для побутових цілей, тобто для звичайного споживача, якому потрібно зробити стяжку, покласти кладку, залити доріжку тощо. Для таких цілей використовується цемент М400, при чому, часто не має значення ПЦ, чи ШПЦ цей цемент, якщо він тримає марку 400, то з нього спокійно можна зробити суміш (цементно-пісчану чи бетонну) марки М300, а по такому бетону може проїхати не те що "сімейна вантажівка" а й 30-ти тонна фура. Але є нюанс, це експлуатація ззовні приміщення (тобто місця де ймовірні температури нижче 0 градусів за цельсієм). Цементи ІІ і ІІІ групи бояться морозів через наявність в їх складі шлаку. Шлак дуже добре всмоктує вологу, відповідно в мороз ця вода замерзає і розриває ваш розчин. Промисловість України не виробляє цемент марки 400 без домішків, а от 500 марку виробляє, і називається він ПЦ І-500-Н (а не ПЦ М500 Д0), хоча так, в побуті для зручності говорять марка 500 Д0 і марка 500 Д20. Так от саме марку ПЦ І-500 і використовують так би мовити "для зовнішнього застосування", а от ПЦ ІІ/А-Ш-500 (по Вашому Д20) - ні, взагалі М500 Д20 дуже специфічний цемент і знайти йому сферу використання в "домашніх умовах" проблематично (єдине що приходить в голову це збільшення массової долі наприклад піску в цементно-пісчаному рочнині), краще взяти М400 Д20 (ПЦ ІІ/А-Ш-400), або М400 Д35 (ПЦ ІІ/Б-Ш-400) - результат однаково задовільнить, а вартість - менше.

Якість цементу контролюється для марки 400 на 7 і 28 добу для марки 500 на 2 і 28 добу. Тому я не зовсім розумію, що означає 50% прочності через 10 годин. Якщо вважати, що 100% міцності цемент набирає на 28 добу (хоча це не зовсім правильно, тому, що цемент і далі набирає міцності), то чому Ви випробовуєте його через 10 годин? І чому саме 50% він повинен набирати? Але ж по ДСТУ на 2 добу цемент М500 повинен набрати близько 26% міцності в порівнянні з 28 добою. А через 10 годин у Вас навіть рекламацію ніхто не прийме, а Ви кажете, що Вам постачальник одразу його і міняє так ще і 3 рази. Значить постачальник відчуває за собою грішок. Так забути треба про такого постачальника.

По питанню рухливості (подвижность). Згадується приказка: "Чув звін, та не знаю звідки він". Не плутайте будь-ласка рухливість бетону яка характеризується показниками П1, П2, ..., П5 про які Ви і згадуєте (від 1-5 см конуса для П1 до 15-20 см для П5), з рухливістю цементу. Для заливки кубіка, рухливість цементного тіста повинна складати 23-25 см. Взагалі, рухливість коригується водо-цементним відношенням, або додаванням пластифікаторів. Тому використовувати рухливість, як показник якості саме цементу НЕДОРЕЧНО.

Тепер про суміші. Ви готуєте суміші 1/1 при в-ц 0,2 - можливо, Ви не кажете, що у Вас за суміші, тому готуйте собі і клієнтам на здоров'ячко, якість виробу задовільняє і відповідає стантарту - це головний показник. Наприклад в-ц (водо-цементне) співвідношення у загальновідомої суміші СМ-11 (клей для плитки) 0,25. Тому я не кажу, що це неможливо, але вибачайте, ми говоримо не про готові сухі будівельні суміші, а про цемент і, відповідно, вироби з нього, які будь-яка людина може приготувати в домашніх умовах, як то бетон, або ЦПС (цементно-пісчана суміш). Наприклад, щоб отримати бетон В15 (для приватного будівництва в більшості випадків підходить) використовується наступна пропорція: цемент-230, пісок-870, вода-140, гравій-1170, таким чином в-ц складає 140/230=0,61. На два з лишком кг сухої суміші 140г води і Ви вже в кружку наливаєте? Тоді куди Ви наливаєте Вашу ж суміш 1/1 - це 2 кг і туди в-ц 0,2 а це 200г води. Мої 2,27кг суміші до 140г води, і Ваші 2кг суміші до 200г води!? Де логіка? Візьмемо найпоширенішу ЦПС 1 лопата цементу до 4-х лопат піску - 5кг суміші (моє в-ц 0,6) на 600г води це 2кг суміші до 240г води - спробуйте замішайте. До речі, на практиці, дуже важко точно відміряти в-ц співвідношення, тому і використовують наступний метод - розчин повинен бути таким, який не тече в руці, а як пластилін формує кульку, для згаданої вище ЦПС (1 частка цементу до 4 часток піску), така кулька сформується при в-ц близько 0,5 , що буде 99% гарантією отримання суміші марки М200. Такої марки вже достатньо, щоб по ній Хамери їздили. При в-ц 0,6 звичайно якась кількість рідини між пальцями у Вас пройде, але про кружку, то вже невдалий жарт і я його схильний списати на Вашу недосвідченість.

 

Вибачте за можливий ухил від теми якості цементу, але ІМХО мої поради сподіваюся будуть не лишніми.

 

По якості цементу. Я б розрізняв саме заводи-виробники цементу і фірми-фасувальники.

Якщо говорити про заводи-виробники, то якість цементу залежить, в основному від двох факторів, якості клінкеру і технологічності виробництва, тому навіть різні партії від одного і того ж заводу різняться по якості, але в середньому ІМХО:

1) згадана тут Балаклея (Балцем, він же Євроцемент) доречі, найбільший завод в Європі, безпроблемний цемент - раджу всім;

2) Івано-Франківський (найсучасніший завод в Україні, перші перейшли з газу на вуголь, ще здається сім років тому) - безпроблемний цемент, але важко знайти, тому-що Франківськ має своє азбестоцементне виробництво і велика частка цементу йде туди, ну і Європа поруч з ними - раджу всім;

3) Кам'янець-Подільський - колись в дійсності дуже якісний цемент, але з метою здешевлення виробництва Камянець перейшов з газу на вугілля, і деякий час досягти якісних показників їм не вдавалося, з цієї ж причини Київський ЗБК ім. Ковальської, який був у них найбільшим покупцем, змушений був відмовитися від цього цементу. Станом на сьогодні Камянць вийшов на якість, але Камянецький цемент завжди кусався ціною, тому, якщо питання тільки в якості то - раджу.

4) Здолбунів - специфічний цемент, повільно виходить на показники якості в ранньому віці, але на 28 добу дає фору усім іншим заводам. Ще нюанс. Здолбунів робить як тут висловлювалися Д20 М500 (ПЦ ІІ/А-Ш-500) - це не зовсім та ПЦ 500 до якої всі звикли. - раджу всім але тільки ПЦ І-500.

5) Миколаїв (не той, що місто корабельників, а той, що у Львівській області) - міцний середнячок - зірок з неба не хапає, але і проблем мати великих не будете (при демократичній ціні) - раджу.

6) Кривий Ріг - середнячок, М400 - нормальний цемент, М500 - ІМХО бувають проблеми і дуже часто.

7) Краматорськ (Пушка), Амвросіївка (Донцемент), Дніпродзержинськ, Бахчісарай - брати такий цемент звичайно можна, але якщо бюджет ну дуже обмежений, або відповідальність робіт невелика. Цей цемент також популярний у будівельників, де головне обєкт здати, а, що з ним буде потім, то вже проблема замовника.

 

Фірми-фасувальники. По ДСТУ фірма-фасувальник зобовязана зазначати на мішку: відповідно назву фірми-фасувальника, найменування цементу (не просто М400, або М500, або гарантована марка 500, а наприклад: ПЦ І-500, ПЦ ІІ/Б-Ш-400, ШПЦ ІІІ/А-400), ЗАВОД-ВИРОБНИК цементу, свою адресу і телефон, тощо і обовязково вимагайте паспорт якості фірми-фасувальника, в якому зазначаються ті показники якості про які і йде мова і в якому обовязково повинна зазначатися дата ВИРОБНИЦТВА і ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН, а також сертифікат відповідності на цемент, який гарантує, що фірма на якій Ви берете цемент хоч якось контролюється з боку держави (цемент підлягає обовязковій сертифікації). Можете також попросити паспорт якості на розсипний цемент, який отримала фірма-фасувальник з заводу-виробника, але цей паспорт Вам не зобовязані давати (хоча, якщо фірмі нема що приховувати, то і його Вам нададуть). З такими документами і таким мішком, при потребі Ви дуже просто зможете висловити претензію фасувальнику по якості (але тільки після лабараторного висновку). Якщо ж вищезазаначеної інформації немає, то тут відповідальність за можливі наслідки Ви берете на себе.

 

Окремо хочеться виділити фірму-фасувальник - Фомальгаут. Чому окремо, тому, що з деяких пір ця фірма стала і деякій мірі виробником цементу. Насамперед Фомальгаут вдійсності відповідальна фірма, і на мішках цієї фірми Ви знайдете правдиву і достовірну інформацію про те, що в середині. Але є один нюанс. Це їхній новий цемент пуцолановий (не портланд). Фішка цього виду цементу полягає в тому, що при своїй дешевізні, він вимагає специфічних умов використання, а саме, все, що Ви зробите з нього повинно експлуатуватися при відносно високих температурах і вологості (грубо - тропічний клімат), в іншому випадку він просто не тримає марку (показників якості).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ничего не перепутали? ВЦ - это соотношение вода/цемент, это число ну никак не зависит от количества песка или гравия :)

Судя по вашей логике - у меня ВЦ 0 :D Потому что при влажном песке воду вообще не добавляем ;)

ПЦ М-500 Д0 - это еще советская и российская маркировка ;)

Там строго различали портланд по количеству минеральных добавок, был М0, М5 и тд. В случае эксплуатации на улице - это высолы :D

Ну и скажите мне, как торговец - ну как может качественный портланд марки 500 стоить столько же, как и ШПЦ М-400 ? :D А ведь ШПЦ хорошего качества сейчас продают дороже М500 :o

НУ и все остальное - просто без комментариев... лень ругаться и разжевывать :)

Существует технологический регламент и ТУ на изделия, из чего и исходим :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Братья форумчане!!!

 

Выручайте у меня 8 тонн М500 Балаклеевского выкуплено, а для меня он лишний.

 

В мешках по 25 кг. Я даже цен не знаю какие сейчас, может кому-то надо? Я брал для пенобетона, потому за качество ручаюсь.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Братья форумчане!!!

 

Выручайте у меня 8 тонн М500 Балаклеевского выкуплено, а для меня он лишний.

 

В мешках по 25 кг. Я даже цен не знаю какие сейчас, может кому-то надо? Я брал для пенобетона, потому за качество ручаюсь.

Где вы раньше были? :(

Если сейчас заказ возьмем - пару тонн возьму, только попробовать нужно, как поведет себя...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Где вы раньше были? :(

Если сейчас заказ возьмем - пару тонн возьму, только попробовать нужно, как поведет себя...

 

Так хоть пару тон. Я немного не рассчитал. Обычно для пенобетона чтобы не садился мы берем 400 кг на куб, а тут вышло 370. Качество цемента было хорошее, вот и экономия.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Братья форумчане!!!

 

Выручайте у меня 8 тонн М500 Балаклеевского выкуплено, а для меня он лишний.

 

В мешках по 25 кг. Я даже цен не знаю какие сейчас, может кому-то надо? Я брал для пенобетона, потому за качество ручаюсь.

где находитесь? откуда забирать?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ничего не перепутали? ВЦ - это соотношение вода/цемент, это число ну никак не зависит от количества песка или гравия :)

 

Повністю згоден з Вами!

 

Судя по вашей логике - у меня ВЦ 0 :D Потому что при влажном песке воду вообще не добавляем ;)

 

Це Ваша логіка. По Вашим же данним у Вас суміш 1/1 і ВЦ-0,2. Нормальна людина (і моя логіка) розуміє це як 1кг цемента + 1 кг наповнювача (пісок, щебінь чи мінеральні наповнювачі) і 200г води. А по вологості піску, так в технологічному регламенті,наприклад, на виготовлення того ж бетону зазначається, що вологість піска повинна бути не більше 5% чи 10% (точно зараз не пам'ятаю), і плюс щебінь промитий. Для ЦПС ВЦ беруть в межах 0,4-0,6 (в залежності яку марку суміші потрібно отримати), а кількістю піска регулюють "подвіжность" суміші, яку потрібно для конкретної цілі.

 

ПЦ М-500 Д0 - это еще советская и российская маркировка ;)

Там строго различали портланд по количеству минеральных добавок, был М0, М5 и тд. В случае эксплуатации на улице - это высолы :D

 

Згоден, в побуті можна використовувати і таке позначення, але на мішку такого маркування Ви не знайдете, тому навіщо плутатись (а цемент М500 Д5 ви не знайдете, тому що М500 Д0 допускає до 5% домішків, а все, що від 5% до 20% домішків - то Д20)

 

Ну и скажите мне, как торговец - ну как может качественный портланд марки 500 стоить столько же, как и ШПЦ М-400 ? :D А ведь ШПЦ хорошего качества сейчас продают дороже М500 :o

 

Як продавець кажу - НЕ МОЖЕ!

 

НУ и все остальное - просто без комментариев... лень ругаться и разжевывать :)

Существует технологический регламент и ТУ на изделия, из чего и исходим :)

 

Згоден, а ще ДСТУ і Будівельні норми ;)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Промисловість України не виробляє цемент марки 400 без домішків, а от 500 марку виробляє, і називається він ПЦ І-500-Н

 

Одразу, вибачте :( , виправляюсь - ПЦ І-400-Н виробляється в Україні, наприклад Миколаївським цементним заводом.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Кто производитель?

 

Телефон нерабочий указали..

 

Взяла из чека.Телефон старый.

новый:575-31-03.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Одразу, вибачте :( , виправляюсь - ПЦ І-400-Н виробляється в Україні, наприклад Миколаївським цементним заводом.
Порадьте, будь ласка, Якими марками Миколаївського, або К-Подільського цементу, варто заливати сходи(зовнішні) і відмостку? І в якій пропорції з піском. Розумію, що чим більше(цементу) тим краще, але хотілось би почути Вашу, авторитетну думку?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

цемент на корчеватом

Корчеватое - это на Выдубичах?

С транспортом как? Машины есть или сразу искать? :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Повністю згоден з Вами!

Це Ваша логіка. По Вашим же данним у Вас суміш 1/1 і ВЦ-0,2. Нормальна людина (і моя логіка) розуміє це як 1кг цемента + 1 кг наповнювача (пісок, щебінь чи мінеральні наповнювачі) і 200г води. А по вологості піску, так в технологічному регламенті,наприклад, на виготовлення того ж бетону зазначається, що вологість піска повинна бути не більше 5% чи 10% (точно зараз не пам'ятаю), і плюс щебінь промитий. Для ЦПС ВЦ беруть в межах 0,4-0,6 (в залежності яку марку суміші потрібно отримати), а кількістю піска регулюють "подвіжность" суміші, яку потрібно для конкретної цілі.

Опять те же грабли :D

Для смесей 1/1 на мешок 25 кг цемента 5,0 литра воды, но это 50 кг смеси ;)

1/2 25 кг цемента + 50 кг песка -75 кг смеси, ВЦ 0,25 и воды все равно на мешок цемента - 7 литров

1/3 25 кг цемента и 75 кг песка - 100 кг смеси, но воды таки 7,5 литра :D Хотя ВЦ 0,3 и 100 кг смеси, но цемента же 25 кг ;)

В расчете ВЦ наполнитель не участвует как таковой, учитывается количество воды в нем.

Это все расчетные данные, в реале - на 100 кг смеси 1/3 уходит ~ 4.5-6 литров.

Кстати - это как раз один из моментов проверки качества цемента. Если цемент просроченный или не качественный - резко возрастает подопотребление смеси, иногда вдвое :( Цемент плохо реагирует на пластификатор :(

И тогда мне глубоко плевать, чему он там соответствует - на готовом изделии прочность падает в два-три раза и водопроницаемость более 8% - для меня это уже брак...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Порадьте, будь ласка, Якими марками Миколаївського, або К-Подільського цементу, варто заливати сходи(зовнішні) і відмостку? І в якій пропорції з піском. Розумію, що чим більше(цементу) тим краще, але хотілось би почути Вашу, авторитетну думку?

 

На мою думку, раз використання зовнішнє, то потрібен цемент з найменшим вмістом домішків, для портландцементів це цементи І групи: ПЦ І-500 (ПЦ І-500-Н), або ПЦ І-400 (ПЦ І-400-Н). Зазвичай, на практиці, беруть співвідношення цементу і піску 1/3 для цементу марки 400, для цементу марки 500 можна взяти і 1/4. Насправді, можна взяти і 1/8, але в цьому випадку потрібно бути на 100% впевненим в цементі. Чим більше цементу, тим міцніше, але більше усадка і ймовірність тріщин, тому не завжди більше - то краще. Якщо у Вас сходи, тобто місце по якому будуть постійно ходити, може варто подумати не просто про ЦПС, а наприклад про бетон, тобто дати туди ще й щебінь, або гравій, або зробити декілька шарів різного складу? Ну і звичайно про армування не забути.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так хоть пару тон. Я немного не рассчитал. Обычно для пенобетона чтобы не садился мы берем 400 кг на куб, а тут вышло 370. Качество цемента было хорошее, вот и экономия.

Не бросайте в пенобетон больше чем 300

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не бросайте в пенобетон больше чем 300

Я бы рад но боюсь прчности будет не достаточно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я бы рад но боюсь прчности будет не достаточно

Весьма достаточно будет , просто пенобетон вещь технологичная.

Где на Украине можно купить мелкомолотый шлак?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На мою думку, раз використання зовнішнє, то потрібен цемент з найменшим вмістом домішків, для портландцементів це цементи І групи: ПЦ І-500 (ПЦ І-500-Н), або ПЦ І-400 (ПЦ І-400-Н). Зазвичай, на практиці, беруть співвідношення цементу і піску 1/3 для цементу марки 400, для цементу марки 500 можна взяти і 1/4. Насправді, можна взяти і 1/8, але в цьому випадку потрібно бути на 100% впевненим в цементі. Чим більше цементу, тим міцніше, але більше усадка і ймовірність тріщин, тому не завжди більше - то краще. Якщо у Вас сходи, тобто місце по якому будуть постійно ходити, може варто подумати не просто про ЦПС, а наприклад про бетон, тобто дати туди ще й щебінь, або гравій, або зробити декілька шарів різного складу? Ну і звичайно про армування не забути.

Дякую:beer:, якраз сходи і відмостку збирався заливати із щебнем(грубим -нижній шар і "сємушкою" верхній). Доречі, в мене ще питання по харківському цементу? В прошлому році в нас його масово продавали, що він собою представляє?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так от саме марку ПЦ І-500 і використовують так би мовити "для зовнішнього застосування"

Для тротуарки цемент марки не ниже 400, ес-но порланд и еще Вы путаете ПЦ І-500 и ПЦ І-500 Н это немножко два разных цемента, в Н-ке нормированный состав клинкера. Если будет больше оксида магния в составе клинкера, то посыпестся еще быстрее чем некот .М500 Д20

 

Здолбунів - специфічний цемент, повільно виходить на показники якості в ранньому віці, але на 28 добу дає фору усім іншим заводам. Ще нюанс. Здолбунів робить як тут висловлювалися Д20 М500 (ПЦ ІІ/А-Ш-500) - це не зовсім та ПЦ 500 до якої всі звикли. - раджу всім але тільки ПЦ І-500.

Ага через год болгарка плитку не режет, и еще нюанс изделия из него светлее чем из других цементов

ПЦ І-500 таки выпускают, только не фасуюют:(

 

Бахчісарай - брати такий цемент звичайно можна, але якщо бюджет ну дуже обмежений

Та Вы шо:shock: шустрей цемента у нас не выпускали и дороже тоже:), щас сняли с производства пятисотку

пенобетонщики за ним раньше кипятком с-ли :lol:

 

Фірми-фасувальники. По ДСТУ фірма-фасувальник зобовязана зазначати на мішку: відповідно назву фірми-фасувальника, найменування цементу (не просто М400, або М500, або гарантована марка 500, а наприклад: ПЦ І-500, ПЦ ІІ/Б-Ш-400, ШПЦ ІІІ/А-400), ЗАВОД-ВИРОБНИК цементу, свою адресу і телефон, тощо і обовязково вимагайте паспорт якості фірми-фасувальника, в якому зазначаються ті показники якості про які і йде мова і в якому обовязково повинна зазначатися дата ВИРОБНИЦТВА і ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН, а також сертифікат відповідності на цемент, який гарантує, що фірма на якій Ви берете цемент хоч якось контролюється з боку держави (цемент підлягає обовязковій сертифікації). Можете також попросити паспорт якості на розсипний цемент, який отримала фірма-фасувальник з заводу-виробника, але цей паспорт Вам не зобовязані давати (хоча, якщо фірмі нема що приховувати, то і його Вам нададуть). З такими документами і таким мішком, при потребі Ви дуже просто зможете висловити претензію фасувальнику по якості (але тільки після лабараторного висновку) . Якщо ж вищезазаначеної інформації немає, то тут відповідальність за можливі наслідки Ви берете на себе.

Вы можете написать как это дуже просто?

Отож, а где лаборатория ? На цементном заводе?

Утратили фасовщики доверие уже на всегда ИМХО

Млин, а якость фасовки или цемента :lol:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...