Nobel Опубліковано: 12 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 12 березня 2009 Нормально, дочекалися з цею с...ю з косою, прирівняла залізничників до депутатів/суддів...підпали під закон про зменшення посадових окладів в 2 рази... Будемо ходити на роботу за 600грн (а сторож отримує 1000) - то варто вчитися/відповідальність нести на роботі, ходити кожен день - не варто в нашій країні. Тут простіше купи/продай/намахай, піти нахалтурити на стройці і скосити з "лохів " гроші... Профспілка залізничників готується до всеукраїнського страйку - і правильно, зупинити всі потяги, припинити обслуговування клієнтів... З пільговиками - теж повна засада, держава не відшкодовує пільгові перевезення (максм. 10 % від всього обсягу пільговиків), враховуючи, що пасажирські перевезення і так збиткові - то про жодні пільги мова не може йти, інакше похоронимо ми пасажирські превезення всерйоз і надовго Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Soyka Опубліковано: 12 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 12 березня 2009 Вибачте, але я щось не дуже зрозуміла до чого там залізничники! Ви не могли б надати посилання на конкретну постанову КМУ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 12 березня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 12 березня 2009 потсанова та, де йдеться про врізання окладів міністрам, депутатам, СБУ і "підприємствам-монополістам державної власності", якою є Укрзалізниця... Сьогодні вже про це в кожних новинах було.... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
IesuiT Опубліковано: 12 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 12 березня 2009 Не уменьшая значимости труда железнодорожников хотел бы заметить - не стоит так уничижительно отзываться о других профессиях. Я вот продажник. Я не могу о себе сказать, что "хожу на работу каждый день" и получаю за это деньги. Я каждую копейку зарабатываю и мой труд в определенном смысле можно сравнить с трудом железнодорожника с кайлом. Ну и ответственности и здоровья на работу уходит очень немало. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 12 березня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 12 березня 2009 не хотів нікого образити, просто мав вчора декілька розмов з далекими знайомими, які мислили в стилі "куплю по 10, продам по 25 - і нах мені щось більше робити в цій країні....". Хтось скаже, "так іди і торгуй" - торгував, і непогано виходило. Але хзахотілося державної роботи...от після майже 5-ти років роботи, напевне прийдеться звільнятися, а от куди далі іти і чим займатися - вже навіть і не знаю Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
murava Опубліковано: 12 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 12 березня 2009 Меня вот иное всегда беспокоило - во всем мире, кажись, пассажирские ж/д перевозки прибыльны (не супер, но вменяемо прибыльны).... А у нас, как всегда - дотационная отрасль.... с чего бы? Вон авиакомпании (!!!) предлагают пассажирские перевозки по маршруту львов-киев тарифы, дешевле (!!!) тарифов ж/д транспорта. Они у нас, вроде, дотаций не получають... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 12 березня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 12 березня 2009 murava а хто Вам сказав, що залізнична галузь кимось дотується?? Укрзалізниця повністю заробляє для себе і бюджету кошти. При тому, поки "з косою" до влади не прийшла, 60% прибутку залишалося для розвитку/зарплат і т.д. залізниць, з її приходом - забирають 90% до бюджету (і про які зарплати/розвиток комфорт може іти мова???). Зарплату ми отримуємо не з держбюджету, держава нас не дотує і не допомагає. Всі наслідки підтоплень/зруйнувань мостів, колії в Закарпатті залізниця ремонтувала за свій кошт (в ті місяці доречі сиділи без премій/надбавок, бо кошти ішли на ремонти...) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Rack Опубліковано: 12 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 12 березня 2009 Тут простіше купи/продай/намахай, піти нахалтурити на стройці і скосити з "лохів " гроші... Может кому то и проще,но у меня с декабря месяца доходы упали втрое-вчетверо,а у вас всего вдвое...а вы говорите проще купи\продай... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рональд Опубліковано: 13 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 13 березня 2009 murava а хто Вам сказав, що залізнична галузь кимось дотується?? Укрзалізниця повністю заробляє для себе і бюджету кошти. При тому, поки "з косою" до влади не прийшла, 60% прибутку залишалося для розвитку/зарплат і т.д. залізниць, з її приходом - забирають 90% до бюджету (і про які зарплати/розвиток комфорт може іти мова???). Зарплату ми отримуємо не з держбюджету, держава нас не дотує і не допомагає. Всі наслідки підтоплень/зруйнувань мостів, колії в Закарпатті залізниця ремонтувала за свій кошт (в ті місяці доречі сиділи без премій/надбавок, бо кошти ішли на ремонти...) Монопольна, глибоко корумпована установа, ця залізниця. Навіть в умовах нинішньої кризи, коли ій замовлень для перевезень не вистачає, здавалося б повинні бігати, за кожним замовником, умовляти його, сприяти йому, щоб той тільки зробив замовлення. Але нічого подібного, без хабаря і не підходь. Державна монополія, вона і є державна монополія. По окремим посадам, можна взагалі перестати зарплату виплочувати, вони і без неї чудово проживуть. Як в анекдоті про ДАІшника, що обурювався затримкою на декілька місяців зарплати, та пропонував хабар в подвійному розмірі від зарплати, щоб йому тільки ії виплотили. Так що можливо ЮВТ, знаючи ці "особливості", зарплату тому і скоротила залізничникам у два рази. Взагалі, можна так само вчинити з іншими держорганами, бо у нашій країні клептоманів, люди на роботу в держоргани і держаструктури, не так за зарплатою йдуть, як за можливістю чого небудь смикнути. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Алик Опубліковано: 13 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 13 березня 2009 Может кому то и проще,но у меня с декабря месяца доходы упали втрое-вчетверо,а у вас всего вдвое...а вы говорите проще купи\продай... и у меня тоже. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 13 березня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 13 березня 2009 Рональд про які це Ви хабаря на залізниці говорите??? Хочете сказати, що для того, щоб замовити вагони, погрузку/вигрузку потрібно давата хабаря???... Не кажіть те, з чим не працюєте і чого не знаєте... по своїй роботі я ці всі нюанси знаю не по чутках, а реально....і якраз зараз бігаємо за клієнтами, навіть колишніми, надаємо знижки, додаткові послуги за "0" грн тільки щоб хтось щось возив... А Ви тут говорите про хабарі... А за 600-800 гривень народ не буде цілими днями в мороз і спеку без нормальних умов праці в полях рейси міняти і дорогу ремонтувати.... П.С. Якщо самі маєте доступ до "халяви", то не думайте, що всі так живуть...:bad: Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Бес Опубліковано: 13 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 13 березня 2009 Это наверное киевские зажравшиеся Могу своим печальным опытом поделиться ;) В киеве жд-таможня одна, на лисках. Там досматривают, забираешь документы и вперед оформлять на своем посту. Так вот, из опыта. Если вагон во вторник - четверг пришел то поставят тебе его под выгрузку в пятницу вечером Чтоб наверняка :D Два дня простоя - это бабки Или плати, чтоб сразу притянули и ты его быстренько смог разгрузить. Так что - возим фурами, быстрее и дешевле получается ;) Кстати, дама с косой тут не при чем, это еще при Кирпе началось ;) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рональд Опубліковано: 13 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 13 березня 2009 Рональд про які це Ви хабаря на залізниці говорите??? Хочете сказати, що для того, щоб замовити вагони, погрузку/вигрузку потрібно давата хабаря???... Не кажіть те, з чим не працюєте і чого не знаєте... по своїй роботі я ці всі нюанси знаю не по чутках, а реально....і якраз зараз бігаємо за клієнтами, навіть колишніми, надаємо знижки, додаткові послуги за "0" грн тільки щоб хтось щось возив... А Ви тут говорите про хабарі... А за 600-800 гривень народ не буде цілими днями в мороз і спеку без нормальних умов праці в полях рейси міняти і дорогу ремонтувати.... П.С. Якщо самі маєте доступ до "халяви", то не думайте, що всі так живуть...:bad: Хабар, як це не дивно у нашій воровській країні, все ще є кримінально караним діянням. Тому деталізувати і конкретизувати хто, де, коли і скільки краде і бере хабарів не будемо. Тому що ситуацію все одно не виправимо, але резонанс і проблем наробимо. Від себе додам, що Ви не зовсім правду пишите і ніякого, підкреслюю НІЯКОГО, сприяння у відвантаженні немає і близько. Я не знаю, де ви там бігаєте і кому саме допомогаєте, навіть можу припустити, що Ви особисто порядна і чесна людина, але зараз на ЗД все навпаки роблять, тому що обсяг перевезень впав, відповідно впав і "прибуток", а жити хочеться як і раніше. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Нина Опубліковано: 13 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 13 березня 2009 expert.com.ua/27387.html Вот ссылка на постановление. Парламент Украины 3 марта 2009 года принял постановление, которым на 2009 год урезал в 2 раза зарплату руководителей центральных органов власти, НБУ, судебных органов, прокуратуры, правохранительных органов, а также обязал правительство Украины принять решение относительно уменьшения в 2 раза фонда оплаты труда государственных предприятий-монополистов. В число госпредприятий-монополистов входят ОАО “Укртелеком”, Укрпочта, Укрзализныця, НАК “Нефтегаз Украины”, Энергоатом, а также ряд других крупных естественных госмонополий. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
voffka75 Опубліковано: 13 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 13 березня 2009 У рядового районного судьи зарплата 3500 гривень. И не все они "Зваричи". А если всем зарплату резать в 50% по принципу "все равно взятки берете, не бедные", то те кто до того не брал, и жил в соответствии с другими принципами, подумает и "и чего я не беру, если все равно все вокруг и даже собственное правительство считает, что я взяточник!" придеться и им брать, что бы хоть обидно не было. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Alxey R Опубліковано: 13 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 13 березня 2009 Рональд про які це Ви хабаря на залізниці говорите??? Хочете сказати, що для того, щоб замовити вагони, погрузку/вигрузку потрібно давата хабаря???... После разгрузки должен вагон чуть ли не вылизать и потом еще и заплатить за промывку вагона, хотя видно что вагоны никто не моет. Чем не взятка официальная ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mirock Опубліковано: 13 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 13 березня 2009 У рядового районного судьи зарплата 3500 гривень. И не все они "Зваричи". А если всем зарплату резать в 50% по принципу "все равно взятки берете, не бедные", то те кто до того не брал, и жил в соответствии с другими принципами, подумает и "и чего я не беру, если все равно все вокруг и даже собственное правительство считает, что я взяточник!" придеться и им брать, что бы хоть обидно не было. А кто не брал? В древней турции облагались налогом взятки. И регистрировались) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
IesuiT Опубліковано: 13 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 13 березня 2009 торгував, і непогано виходило. Але хзахотілося державної роботи... непонятна мотивация. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
IesuiT Опубліковано: 13 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 13 березня 2009 Меня вот иное всегда беспокоило - во всем мире, кажись, пассажирские ж/д перевозки прибыльны (не супер, но вменяемо прибыльны).... А у нас, как всегда - дотационная отрасль.... с чего бы? Вон авиакомпании (!!!) предлагают пассажирские перевозки по маршруту львов-киев тарифы, дешевле (!!!) тарифов ж/д транспорта. Они у нас, вроде, дотаций не получають... меня тоже удивляет - одинаковые направления к примеру, российсие билеты дешевле украинских при том что российские поезда много комфортней, более приятный сервис! Почему? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mongol13 Опубліковано: 13 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 13 березня 2009 Меня вот иное всегда беспокоило - во всем мире, кажись, пассажирские ж/д перевозки прибыльны (не супер, но вменяемо прибыльны).... А у нас, как всегда - дотационная отрасль.... с чего бы? Вон авиакомпании (!!!) предлагают пассажирские перевозки по маршруту львов-киев тарифы, дешевле (!!!) тарифов ж/д транспорта. Они у нас, вроде, дотаций не получають... B Испании переезд в 500 км поездом стоит 65 Евро, а у нас 90 грн. Или у них сверхприбыль или у нас бред какой-то. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 13 березня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 13 березня 2009 Ну на рахунок проблем з подачею/завантаженням/розвантаженням в великих вузлових центрах - всім відомо... На рахунок затримок і нарахувань за ті послуги, які Вам не надавалися/чи погано надавалися - завжди можна поскаржитися (в нас були такі випадки - все вирішувалося на користь клієнта)...те ж саме, за простій/неподачу рухомого складу вчасно, а потім нарахування штрафів за затримку клієнту (це називається "затримка рухомого складу з вини залізниці") і за це ніякі збори/пеня/штраф не нараховуються... Хоча Тернопіль - не Київ і не Одеса, зовсім різні виміри вантажної роботи, відповідно вірю, що в таких містах беруть "допомогу" за скоріше вирішення проблем з вантажем... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Антип Опубліковано: 16 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 16 березня 2009 Ну на рахунок проблем з подачею/завантаженням/розвантаженням в великих вузлових центрах - всім відомо... На рахунок затримок і нарахувань за ті послуги, які Вам не надавалися/чи погано надавалися - завжди можна поскаржитися (в нас були такі випадки - все вирішувалося на користь клієнта)...те ж саме, за простій/неподачу рухомого складу вчасно, а потім нарахування штрафів за затримку клієнту (це називається "затримка рухомого складу з вини залізниці") і за це ніякі збори/пеня/штраф не нараховуються... Хоча Тернопіль - не Київ і не Одеса, зовсім різні виміри вантажної роботи, відповідно вірю, що в таких містах беруть "допомогу" за скоріше вирішення проблем з вантажем... В якій службі працюєте? Так для себе. Бо працював на ПЗЗ деякий час-багата на традиції, сильна колективом, але не без гріхів.... Самовіддана праця на низах і в контраст ..... управління ДТГО в цілому, золізниць та їх структурніх підрозділів. Зараз спілкуюсь з товаришами- картина чорним. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 16 березня 2009 Автор Поділитись Опубліковано: 16 березня 2009 начальник сектору технічного забезпечення в регіональному інформаційно-обчислювальному центрі Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
dzol Опубліковано: 16 березня 2009 Поділитись Опубліковано: 16 березня 2009 лично я считаю что снижать зарплаты госслужащим нельзя даже на 10%. Если прикинуть что чиновник получал около 15 тыс грн. то сейчас 7,5 тыс, а что это за деньги для человека который является лицом государства. А если он еще и встречается с иностранными делегациями, за границу ездит. Он же должен хотя бы раз в месяц костюм купить, ведь это его рабочая одежда, и не за 1 тыс грн костюм. Как мне кажется более правильно было бы уменьшать расходы на госаппаратах диференцируя зарплаты чиновников исходя из уровня семейного дохода, ведь ни для кого не секрет что бизнесмен уходящий на госдолжность просто переписывает бизнес на жену, сына, дочь, тещу и т.д. Четкое уменьшение зарплат - прямой путь увеличения коррупции. П.С. Я в последнем "корреспонденте" прочитал что у президента Украины 14 резиденций, и не просто существуют, а содержатся с полным пансионом, человек по 50 минимум обслуж. персонала и ремонты ежегодные. Вот это расходы в кризис, даже покруче голодоморских и рекламы украины для повышения имиджа страны в иностранных сми. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз