-electron- Опубліковано: 17 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 17 лютого 2017 Ви пишите, що вгадати ціну нереально, і в той же час ведете підрахунки за цінами. Краще поглянути на цю проблему так: нормативи будуть весь час змінювати в бік більш жорстких, а ціни на утеплення і на паливо будуть весь час зростати. Тому утеплення краще робити на всю суму, яку можете виділити. Обмеженням може бути утеплення пасивного будинку. Зменшення витрат то є комплексна задача. На цю затію є певний бюджет і він не гумовий. Можна його весь кинути суто на утеплення. А можна розбити на різні складові. Наприклад я поставив вікна Века Софтлайн 82, з двухкамерними склопакетами з подвійним енергозберігаючим склом і аргоном. Збільшив площу теплих підлог, додавши до них вітальню, гардероб. В будинок утеплені двері в холодний тамбур, теплі двері між будинком і гаражем, теплі двері в котельню (тут думаю може дати подвійні двері?). Цим самим зменшив ту суму яка залишилась на утеплювач. Плюс подумовую про рекуператор. Як завести на перший поверх вже прикинув, є можливість кинути труби. Але бюджет не гумовий. Тому і рахую, що краще додаткові 10 см утеплення, чи рекуперація. А може панелі на ГВС поставити. А так можна було поставити вікна з п'ятикамерного профілю, не нарощувати площу ТП (мінус труба, мінус ціна колектора), а зекономлені гроші дати на додаткову товщину утеплювача. П.С. В мененемає суми яку я можу виділити на утеплення. В мене є загальна сума яку я можу виділити на будинок. Звісно без перекосів, без утеплення, але з мармуром. Або супер утеплення і лінолеум на підлозі. От і шукаю компроміс, на першому місці поставивши вартість утримання.Зберегти 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
romalex4 Опубліковано: 20 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 20 лютого 2017 Утеплення робиться не на 10 і не на 20 років з цим не погоджуся. Утеплення стін, даху можна "розвивати", особливо якщо будинок будується з "0". Наприклад, в мене - (зсередини-назовні), - цегла 120+ГБ375. В такому виді коєфіцієнт біля 3,0, при зростані економічної доречності - утеплю мінватою, або ГБ - 100ммД200, буде трохи більше 4,0 Збільшив площу теплих підлог, додавши до них вітальню, гардероб. рахую - тепла підлога то елемент підвищення комфорту, а не економії енергоресурсів. теплі двері в котельню (тут думаю може дати подвійні двері?). думаю, не має резону це робити, взагалі котлову відношу до буферного приміщення - температура біля 16-18 С, тим більш що у котловій повино бути велийкий повітреобмін. Краще утеплити труби та котлові агрегати. Плюс подумовую про рекуператор. Як завести на перший поверх вже прикинув, є можливість кинути труби. При зростані економічної доречності - заклав висоту приміщень, з розрахунку монтажу повітряних каналів. От і шукаю компроміс, на першому місці поставивши вартість утримання. Підтримую повністю. Але для зменшення енерговитрат на утримання будинку потрібно думати не тільки і не стільки про утеплення, витрати на утеплення зай муть мабудь меньше половини всіх витрат. Ми більше витрачаємо на паливо для залізного коня, ніж на опалення, гаряча вода - ще один затратний пункт, водогін, а особливо каналізація...А що говорити про побутову техніку, освітлення... Вірним мабудь буде комплексне рішення, але для цього мало бути навіть архітектором. До речі, тема не про це, а про утеплення пінопластом. Норматив утеплення - це не просто цифра, що вигідна державі, це мінімальна економічно обгрунтована величина утеплення, зверніть увагу на "криву зростання термоопору". Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 20 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 20 лютого 2017 з цим не погоджуся. Утеплення стін, даху можна "розвивати", особливо якщо будинок будується з "0". Наприклад, в мене - (зсередини-назовні), - цегла 120+ГБ375. В такому виді коєфіцієнт біля 3,0, при зростані економічної доречності - утеплю мінватою, або ГБ - 100ммД200, буде трохи більше 4,0 Там фініш дорого коштує. Тому треба зараз робити так, щоб через 5 років не переробляти. Для нарощування утеплення даху мені треба внутрішній ГК знімати. Наростити без проблем можу виключно перекриття, але і там зараз 300 мм вати. рахую - тепла підлога то елемент підвищення комфорту, а не економії енергоресурсів. Нижча температура теплоносія, в принципі мала б давати економію. Хоча останнім часом бачу пости сантехніків що таки комфорт, а не економія. думаю, не має резону це робити, взагалі котлову відношу до буферного приміщення - температура біля 16-18 С, тим більш що у котловій повино бути велийкий повітреобмін. Краще утеплити труби та котлові агрегати. Труби утеплювати буду, але теж в міру. Який сенс їх дуже утеплювати. а потім ставити батарею. Тому і думаю про зменшення тепловтрат в котельні. Але двері то таке, не факт що поставлю, не зручно буде. При зростані економічної доречності - заклав висоту приміщень, з розрахунку монтажу повітряних каналів. В мене можна по горищу провести, там утепливши звісно. А на 1 поверх опустити через комірчину, гардероб, і одну спальню, в кутку де буде шафа і полиці. От саме тому і не хочу вже аж надмірно вкладатись в товщину пінопласту. Розрахунки в Валтек показують, що збільшення пінопласту з 100 до 200 дають не так вже і багато економії, а от на вентиляцію йде понад 50% Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь&Ира Опубліковано: 20 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 20 лютого 2017 з цим не погоджуся. Утеплення стін, даху можна "розвивати", особливо якщо будинок будується з "0". Наприклад, в мене - (зсередини-назовні), - цегла 120+ГБ375. В такому виді коєфіцієнт біля 3,0, при зростані економічної доречності - утеплю мінватою ... А як потім будете розвивати? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
romalex4 Опубліковано: 27 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 27 лютого 2017 Там фініш дорого коштує. Тому треба зараз робити так, щоб через 5 років не переробляти. згоден, тому і закладаю величину опору біля нормативної. Нижча температура теплоносія, в принципі мала б давати економію все просто - зверніть увагу на різницю температур, якщо при радіаторному "можна рахувати" +20- -21= 41 С, при опорі 3-3,2, то у теплих полах - +45- +3=42, але при опорі біля 2. Тобто, може бути економно при товщині утеплювача в підлозі від 100 мм. Труби утеплювати буду, але теж в міру. якнайкраще, у невеликому приміщенні технічного призначення, з великою кількістю повітреобміну, використовуючи в якості буферного - достатня температура 14-16 С - це вам забезпечить сам котел, ТА, БНН, тощо. Зверніть увагу - вентиляція у котлові повина бути 2-кратна по обїєму+ об"єм повітря на горіння котла відкритого типу В мене можна по горищу провести, там утепливши звісно. це все-рівно тепловтрати, або немалі витрати на утеплення - справу будете мати з вологим повітрям. От саме тому і не хочу вже аж надмірно вкладатись в товщину пінопласту я гадаю, сьогоднішня норма економічно обгрунтована. Зверніть увагу при утеплені пінопластом, на розрахунок по накопиченню вологи у стіновій конструкції Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
alsh Опубліковано: 27 лютого 2017 Поділитись Опубліковано: 27 лютого 2017 Нашел интересный калькулятор Теплотехнический расчет стен, перекрытий и окон в онлайн калькуляторе smartcalc.ru/ инструкция вот здесь Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Skra Опубліковано: 1 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 1 березня 2017 Заранее извиняюсь если было. Стоит задача утеплить цоколь ЭППСом 50мм. Общая высота фундамента 1,5м (0,45м цоколь, 1,05м ниже УГ), подвалов нет, в доме планируются полы по грунту. Помогите советом, на какую глубину заглубить утеплитель с рациональной точки зрения? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Andriy_lviv Опубліковано: 1 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 1 березня 2017 Застройщик утепляет дом пенопластом. Стены 51 см толщиной, красный кирпич с дырками (+-10 дырок) Утепляет 8 см пенопластом. Стена выходит на север. Мне кажется, что 8 см мало, нужно 10. Насколько эти 2 см влияют на показатели тепло-сопротивления? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь&Ира Опубліковано: 1 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 1 березня 2017 Утепляет 8 см пенопластом. Мне кажется, что 8 см мало, нужно 10. Насколько эти 2 см влияют на показатели тепло-сопротивления? На 25%. Но нужно 12-15 см. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ukrainian Опубліковано: 1 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 1 березня 2017 Застройщик утепляет дом пенопластом. Стены 51 см толщиной, красный кирпич с дырками (+-10 дырок) Утепляет 8 см пенопластом. Стена выходит на север. Мне кажется, что 8 см мало, нужно 10. Насколько эти 2 см влияют на показатели тепло-сопротивления? Вистачить і восьми. ТеплоРасчет.рф/?rid=20170302042608cziikry Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игорь&Ира Опубліковано: 2 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 2 березня 2017 Вистачить і восьми. ... ТеплоРасчет.рф... Тільки чомусь український сайт Кнауф ще декілька років назад рекомендував для нашої зони не менше 11 см. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
-electron- Опубліковано: 2 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 2 березня 2017 Вистачить і восьми. ТеплоРасчет.рф/?rid=20170302042608cziikry Зараз вистачить. А якщо норми піднімуть? Ви подивіться за європейськими нормами 2009 не дотягує Теплопотери = 0.34 Вт/м2/K EnEV2009* U<0,24 Вт/м2/K З 13 см тільки виходить на норматив. Я так зрозумів, Ви не гроші рахуєте, а до норм прив'язуєтесь? 15 см Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Olsay Опубліковано: 2 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 2 березня 2017 А разве есть теоретические шансы повлиять на застройщика у которого "все погоджено згідно проектної документації"? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
romalex4 Опубліковано: 6 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 6 березня 2017 Помогите советом, на какую глубину заглубить утеплитель с рациональной точки зрения? утеплення цоколю більше залежить від конструкції підлоги по землі та наявності-відсутності теплих полів. Вистачить і восьми. ТеплоРасчет.рф/?rid=20170302042608cziikry так, розрахунок показує згідно сучасних норм. Єдине, при розрахунках ми не враховуємо однорідність огороджувальної конструкції, наявність теплових мостів. Гадаю - не меньше 100 мм. Зараз вистачить. А якщо норми піднімуть? це проблема проектувальника та будівельної організації - вони мусять витримувати норми, а самозабудовники орієнтуються на "карман та розуміння майбутнього" А разве есть теоретические шансы повлиять на застройщика у которого "все погоджено згідно проектної документації"? на підвищення коофіцієнту опору - так, говоріть з архітектором-проектувальником. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vl@d Опубліковано: 14 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 14 березня 2017 УФФФ.... Осилил тему до конца. Теперь можно и вопросы по задавать. Над входной дверью козырек на трех сквозных шпильках, изнутри утопленных в пеноблок. Планируется утепление столитовским ПСБ-С-25 80 мм. Как укрепить козырек поверх утепления? Есть мысль поставить на шпильки деревянные бруски по толщине пенопласта, а дальше по технологии. Но как быть с возможными трещинами? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Саша! Опубліковано: 16 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 16 березня 2017 (змінено) Добавлено через 1 минуту УФФФ.... Осилил тему до конца. Теперь можно и вопросы по задавать. Над входной дверью козырек на трех сквозных шпильках, изнутри утопленных в пеноблок. Планируется утепление столитовским ПСБ-С-25 80 мм. Как укрепить козырек поверх утепления? Есть мысль поставить на шпильки деревянные бруски по толщине пенопласта, а дальше по технологии. Но как быть с возможными трещинами? Делал также, давал брусы под пенопласт 10 см -Разница между прикрученым брусом и основной поклееной поверхностью была около 1,5 -2 см ...уже на брус с прикрученым козырьком приклеил пенопласт 2 см клеем пеной...после высыхания притер теркой с основной поверхностью пенопласта,в местаха где наклеена 2 см на брус прменял сетку два раза...уже более 5 лет ,трещин нет Змінено 16 березня 2017 користувачем Саша! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
alsh Опубліковано: 24 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 24 березня 2017 Планируется утепление столитовским ПСБ-С-25 150 мм. Зимой облэнерго вынес электросчетчики с кабелями на фасад. Посоветуйте кабеля зашивать в пенопласт или пустить поверху? И как быть с счетчиками - заделать в нишу или поверх пенопласта. Спасибо cloud.mail.ru/public/Hdd8/rjkgjw7Cg cloud.mail.ru/public/65CU/nmR8K96Qk Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Леонид Опубліковано: 24 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 24 березня 2017 Планируется утепление столитовским ПСБ-С-25 150 мм. Зимой облэнерго вынес электросчетчики с кабелями на фасад. Посоветуйте кабеля зашивать в пенопласт или пустить поверху? И как быть с счетчиками - заделать в нишу или поверх пенопласта. Спасибо cloud.mail.ru/public/Hdd8/rjkgjw7Cg cloud.mail.ru/public/65CU/nmR8K96Qk Себе пустил кабель по верху. И ни разу не пожалел. Буквально через пол года, после утепления, пришли облэнерго заменить счётчик и рассказали, что из за воровства электроэнергии повсеместно, после утепления выписывают прыпыс и заставляют вынести кабеля наружу тех, кто их спрятал под утеплитель. Под счётчик я положил 50мм ваты, а вокруг положил уже 150мм утеплитель. Таким образом и стена получилась полностью утеплена, и счётчик в нише, и пожаробезопасно ИМХО. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
fasaddp Опубліковано: 25 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 25 березня 2017 Планируется утепление столитовским ПСБ-С-25 150 мм. Зимой облэнерго вынес электросчетчики с кабелями на фасад. Посоветуйте кабеля зашивать в пенопласт или пустить поверху? И как быть с счетчиками - заделать в нишу или поверх пенопласта. Спасибо cloud.mail.ru/public/Hdd8/rjkgjw7Cg cloud.mail.ru/public/65CU/nmR8K96Qk пример 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
mastervovik Опубліковано: 25 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 25 березня 2017 Для красоты делай те как фасаддп показал, но там будет мости(окошко) промерзания Я бы сверху крепил через пенопласт анкерами через планку;) 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
alsh Опубліковано: 26 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 26 березня 2017 А кабель в гофре оставить, в полипропиленовую трубу или в короб положить? Спасибо Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
trik Опубліковано: 26 березня 2017 Автор Поділитись Опубліковано: 26 березня 2017 А кабель в гофре оставить, в полипропиленовую трубу или в короб положить? Спасибо Если по чесному и для себя то в металлическую трубу со стенкой 2 мм. Остальные варианты тоже будут стоять, но как говорят "Що згорить - то не згниє"... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vl@d Опубліковано: 27 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 27 березня 2017 Себе пустил кабель по верху. И ни разу не пожалел. Буквально через пол года, после утепления, пришли облэнерго заменить счётчик и рассказали, что из за воровства электроэнергии повсеместно, после утепления выписывают прыпыс и заставляют вынести кабеля наружу тех, кто их спрятал под утеплитель. Под счётчик я положил 50мм ваты, а вокруг положил уже 150мм утеплитель. Таким образом и стена получилась полностью утеплена, и счётчик в нише, и пожаробезопасно ИМХО. Облэнерго волнует провод до счетчика, да он должен быть видимым. После счетчика хоть под пенопласт, хоть под землю. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
alsh Опубліковано: 27 березня 2017 Поділитись Опубліковано: 27 березня 2017 Спасибо всем Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bampo Опубліковано: 9 квітня 2017 Поділитись Опубліковано: 9 квітня 2017 alsh, при утеплении пенопластом, уберите счетчик с фасада на трубостойку. У меня этой зимой счетчик загорелся из-за ослабления клемм вводного автомата(ввод в АВ СИП-ом) в самый мороз, алюминий "подсел". Ящик, был, железный, не хочу думать, что было-бы, если-бы он стоял на фасаде. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз