Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Вопросы по сантехнике, не требующие создания отдельных тем.

B.S.V.

Рекомендовані повідомлення

15 годин тому, blacktigra сказав:

Тоді користуйтеся загальними рекомендаціями.

Це з інструкції до Ската

Статичний рівень - (висота системи опалення в метрах)/10.

image.png.d1b730cfdf1421c50a0ef643823392d9.png

 

все так, я цим і користувався. але ж - для одноповерхового будинку, де є тільки ТП - який статичний рівень опалювальної установки? він 0 bar, наскільки я розумію

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 минут назад, shneider_vova сказал:

все так, я цим і користувався. але ж - для одноповерхового будинку, де є тільки ТП - який статичний рівень опалювальної установки? він 0 bar, наскільки я розумію

наверное в замкнутой системе "статичний тиск" это давление при отстутсвии нагрева наверное. И может, без циркуляции. т.е. измеряемый в состоянии покоя.

Это просто мои догадки

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Думаю так - потому, что датчик на котле в момент покоя показывает 1,4-1,5, а при работе падает до 1,2-1,3.

Змінено користувачем Dendnepr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 хвилину тому, Dendnepr сказав:

Думаю так - потому, что датчик на котле в момент покоя показывает 1,4-1,5, а при работе падает до 1,2-1,3.

в мене навпаки тиск при роботі росте на 0.3-0.4 bar, я вважав, що це логічно, бо теплоносій розігрівається та збільшується тиск у замкненій системі

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 минуты назад, shneider_vova сказал:

все так, я цим і користувався. але ж - для одноповерхового будинку, де є тільки ТП - який статичний рівень опалювальної установки? він 0 bar, наскільки я розумію

Відштовxyйтесь від діапазону тиску в системі, який рекомендує виробник. Тиск в бачку зробіть відповідно до нижньої межі цього діапазону.

Змінено користувачем blacktigra
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 минуту назад, shneider_vova сказал:

в мене навпаки тиск при роботі росте на 0.3-0.4 bar, я вважав, що це логічно, бо теплоносій розігрівається та збільшується тиск у замкненій системі

Залежить від того як датчик змонтовано відносно насосу.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

24 хвилини тому, shneider_vova сказав:

в мене навпаки тиск при роботі росте на 0.3-0.4 bar, я вважав, що це логічно, бо теплоносій розігрівається та збільшується тиск у замкненій системі

В ската датчик тиску після насоса, тому коли той включається, то автоматично тиск виростає на кілька десятих бара. Але бачок може бути підключений перед насосм, тому те що показує манометр не обов'язково є тим, що на на бачку.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

46 минут назад, shneider_vova сказал:

в мене навпаки тиск при роботі росте на 0.3-0.4 bar, я вважав, що це логічно, бо теплоносій розігрівається та збільшується тиск у замкненій системі

так без нагрева. только от включения насоса. а расширение нагревом кломпенсируется грушей в баке. плюс у меня дополнительный расширительный бак

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

в котлах газовых настенных у меня расширительные бачки сдохли. один лет 12 продержался ,другой года четыре ( VIESSMANN VITOPEND ).

 в системе стоят внешние ,сторонние бачки  ибо снимать котлы надо ,дабы их заменить , проще внешний воткнуть.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Підкажіть 2 питання.

1) які варто подивитися частотнікі для насосу (700вт) з зовнішнім датчиком. Тобто не які бувають а які мають позитивний досвід шановних практиків?

2) якої фірми ГА більш живучі? Рефлекс?. Аквалайн та зіммер за рік перестали тримати тиск (тиждень і тиску нема)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ситуація - є гігієнічний душ на унітазі, він класичної конструкції коли є ручка на стіні і кнопка на лейке, якщо хтось забув ручку повернути в закрите положення то в мене по дому горяча вода стає дуже умовною. при цьому ніякого додаткового розбору не відбувається. тобто от натурально відкриваю кран в рукомийнику на максимальну горячу - тече горяча, відкриваю кран на гігіенке (воду на пускаю) - вона в рукомийнику стає холодною, закриваю - знову горяча.
Розводка холодної колекторна, горячої по колу. Бойлер має клапан на виході гарячої, схема найпростіша - насос з клапаном в скважині, після реле тиску трійник на колектор холодної та на вхід бойлеру, на входе бойлеру клапан з виходу на колектор гарячої. На бойлері додатково на виході горячої змонтований розширювальний бачок.
Як я розумію через відсутність зворотнього клапану на ньому на зиішувачі відбувається передавлювання однієї води в іншу, але 
1) я не можу зрозуміти шо куди давить якщо як такого розбору нема в цей час
2) таке враження шо це стало відносно недавно, бо раніше такого не відмічалося. Коли пояснив дружині вона максимально здивувалася, сказала шо регулярно забувала і завжди було норм а пару тижнів як стало не норм.
3) зрозуміти би "фізику процесу"
4) як виправити, на горячій воді (бойлері) клапан є і він судячи зі всього справний, бо труба подачі холодної води після клапану - холодна.

Як я здогадуюся - проблема може були через те що в ГА на вході і в розширювальному на бойлері трошки різний тиск і відповідно холодна вода може передавлювати горячу але це не точно. А головне то в теорії така схема багато в кого і має ж працювати ) Що з тим робити, поставити на *вихід* бойлеру додатковий клапан? Два клапани то не перебор?

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, standov сказал:

ситуація - є гігієнічний душ на унітазі, він класичної конструкції коли є ручка на стіні і кнопка на лейке, якщо хтось забув ручку повернути в закрите положення то в мене по дому горяча вода стає дуже умовною. при цьому ніякого додаткового розбору не відбувається. тобто от натурально відкриваю кран в рукомийнику на максимальну горячу - тече горяча, відкриваю кран на гігіенке (воду на пускаю) - вона в рукомийнику стає холодною, закриваю - знову горяча.
Розводка холодної колекторна, горячої по колу. Бойлер має клапан на виході гарячої, схема найпростіша - насос з клапаном в скважині, після реле тиску трійник на колектор холодної та на вхід бойлеру, на входе бойлеру клапан з виходу на колектор гарячої. На бойлері додатково на виході горячої змонтований розширювальний бачок.
Як я розумію через відсутність зворотнього клапану на ньому на зиішувачі відбувається передавлювання однієї води в іншу, але 
1) я не можу зрозуміти шо куди давить якщо як такого розбору нема в цей час
2) таке враження шо це стало відносно недавно, бо раніше такого не відмічалося. Коли пояснив дружині вона максимально здивувалася, сказала шо регулярно забувала і завжди було норм а пару тижнів як стало не норм.
3) зрозуміти би "фізику процесу"
4) як виправити, на горячій воді (бойлері) клапан є і він судячи зі всього справний, бо труба подачі холодної води після клапану - холодна.

Як я здогадуюся - проблема може були через те що в ГА на вході і в розширювальному на бойлері трошки різний тиск і відповідно холодна вода може передавлювати горячу але це не точно. А головне то в теорії така схема багато в кого і має ж працювати ) Що з тим робити, поставити на *вихід* бойлеру додатковий клапан? Два клапани то не перебор?

Я не все зрозумів з вашого пояснення. Вірніше не намагався все зрозуміти. Але дам пораду стосовно місця розтошування РБ бойлера. Зазвичай на більшості схем, які мені потрапляли була така послідовність - лінія ХВП-зворотній клапан-відгалуження через трійник на РБ-лінія після трійника на вхід ХВП бойлеру. У вас РБ на виході ГВП з бойлеру.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А я дам іншу пораду, вірніше пересторогу

3 часа назад, standov сказал:

гігієнічний душ на унітазі, він класичної конструкції коли є ручка на стіні і кнопка на лейке, якщо хтось забув ручку повернути в закрите положення

Привчіть всіх обов’язково перекривати воду на лійку краном бо шланг не розрахований на постійний тиск води.

О, ще одне побачив

якщо хтось забув ручку повернути в закрите положення то цілком можливо, що у вас йде переток у змішувачі лійки де тиск холодної води більший ніж гарячої.

ІМХО

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 минут назад, Фрай сказал:

А я дам іншу пораду, вірніше пересторогу

Привчіть всіх обов’язково перекривати воду на лійку краном бо шланг не розрахований на постійний тиск води.

О, ще одне побачив

якщо хтось забув ручку повернути в закрите положення то цілком можливо, що у вас йде переток у змішувачі лійки де тиск холодної води більший ніж гарячої.

ІМХО

Це да, я з тим борюся щоб закривали але виходить нажаль не завжди.

Я поки придавив холодну воду на гігіенках, благо там колекторна - стало покраще.

Про рб на вході то ставлять більше з точки зору температурного режиму мембрани як я читав, з точки зору фізики наче як монопісуально має бути, в мене то все тимчасово, мені після було значно простіше/дешевше зробити 

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я вже теж нагуглив що то розповсюджена проблема і типу треба на гігенки клапани ставити, але я взагалі ніфіга не уявляю як зробити клапани і рециркуляціх одночасно так щоб клапани можна було потім замінити і не запаковувати в стіни 

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не робіть з нічого проблему, просто закривайте гігієнічні змішувачі після користування - і проблема піде.

Бо в один прекрасний і чудовий день у вас на гігієні зірве шланг. Це просто питання часу.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, murava сказал:

Не робіть з нічого проблему, просто закривайте гігієнічні змішувачі після користування - і проблема піде.

Бо в один прекрасний і чудовий день у вас на гігієні зірве шланг. Це просто питання часу.

Мене турбує що шось помінялося, бо раніше такого не помічали) стосовно закривати - хто сперечається, але це не лише від мене залежить 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А коли прорве і наробить шкоди то хто буде займатись цим питанням?

на рахунок проблеми то вона таки у змішувачі лійки, я більш ніж впевнений у перетоку холодної води, але скоріше слугує вам нагадуванням, типу,

ахтунг, гігієнічна лійка в небезпеці, терміново перекрийте кран! pleasantry.gif.e76e5f3e0a3cd089101e2bf480d15b4b.gif

Змінено користувачем Фрай
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В багатоповерхівках взагалі в чаті весело, коли всім під'їздом шукають хто ж не перекрив гігієнічний душ... 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, delic сказал:

В багатоповерхівках взагалі в чаті весело, коли всім під'їздом шукають хто ж не перекрив гігієнічний душ... 

це якась діч, якщо людина не поставила на вході в квартиру зворотні клапани то яка вже різниця який там душ. Чи це людина-альтруіст і влітку своїм бойлером гріє весь будинок?

АПД. Ладно як зазвичай питали одне пояснили за інше ) я в курсі шо кран треба закривати, від того що це написали ще 5 разів ситуація не поміняється, я все ще буду то розуміти, питання жеж не в тому чи треба закривати.
Я здогадуюсь що передавлює гігієн бо я так сам написав ) питання більше в тому що якщо система має однаковий тиск в обох гілках то наче передавлювати без додаткового розбору, аж прямо так що температура падала на умовні 20 градусів наче не має, як мінімум мені так здавалося, а по факту то не так, крани підкрутив стало покраще, всім дякую, питання закрито

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, standov сказал:

питання більше в тому що якщо система має однаковий тиск в обох гілках

Мені здається то не зовсім так, давно примітив, що гаряча вода хоч через котел хоч через бойлер має втрату тиску і це цілком зрозуміло.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 минут назад, Фрай сказал:

має втрату тиску і це цілком зрозуміло

АПД. в принципі логічно там клапан між ними виходить, горяча вода розширяється і ото всьо

Змінено користувачем standov
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Може хтось допоможе. Чи можливо відрегулювати теплу підлогу, шість контурів майже однакової довжини перших два по одному на кімнату, далі по два контури. Два дальніх кухня. Я температура в кухні на градус вища.

Прихований текст

PXL_20231203_145338908.thumb.jpg.2c5b66c4a0a0724484ca900f02d9dfc8.jpg

 

Змінено користувачем gendruk
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, gendruk сказал:

Може хтось допоможе. Як відрегулювати теплу підлогу, шість контурів майже однакової довжини перших два по одному на кімнату, далі по два контури. Два дальніх кухня. Я температура в кухні на градус вища.

  Скрыть контент

Ніяк.

У вас гребінка не передбачає регуліровки.

Можна попробувати трохи зменьшити проток, прикрутивши на колекторі впускні, або випускні крани.

Попробуйте по четверть оборота і перевіряйте через 12 годин.

 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...