Nobel Опубліковано: 29 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 29 березня 2013 Років так 2005-2007... Варто??? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
karapuz74 Опубліковано: 29 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 29 березня 2013 Это видать после армагедона такое желание появилось? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 29 березня 2013 Автор Поділитись Опубліковано: 29 березня 2013 Это видать после армагедона такое желание появилось? та чого...часто їжджу на рибалки/полювання...+ наші дороги...+ зима... єдине - це буде єдина машина...тобто не окремий варіант "для природи"...а і їзда на роботу, по місту і т.д... тобто звичайна повсякденна їзда 30-50км кожного дня + 3-5 поїздок в місяць на дальші відстані...+ пару раз Карпати і т.д... звісно ставити газову установку Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЩербачОК Опубліковано: 29 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 29 березня 2013 Nobel, невже Скудо не влаштовує? Якщо це одна машина в сім*ї - не варто. Тільки як додаток до нормальної* машини. З одного боку ніби колеса більші, але їде така машина тільки поза асфальтом. Не знаю, як хто, а я з асфальту з*їжджаю не частіше, ніж раз в тиждень. Я з жахом згадую часи, Коли їздив на жигулях. Тоді це було цікаво і пізнавально. Зараз хочеться на машині їздити, а не під нею лежати. До того ж ресурс самої машини, та і запчастин до неї, як на мене грає велику роль. Вітчизняні машини поєднують в собі дві абсолютно не поєднувані речі: З одного боку жахливу якість виконання і мізерний ресурс окремих деталей. З іншого - такі машини їздять десятками років, тобто загальний ресурс ніби великий... Але якою ціною...)) П.С. На власні очі бачив, як Скудо заїжджав набагато далі в ліс, ніж я на Авео. А я заїжджав далеко...)) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 29 березня 2013 Автор Поділитись Опубліковано: 29 березня 2013 на прохідність Скудо не жаліюся...в мене 2 комплекти нормальної резини...літня повнопрофільна 195/80...і кліренс норм як для такого класу... але...в нас немає нормальних дизелістів...ті, що є...тільки вважають себе нормальними і луплять ціни...не зробивши до кінця нічого толком... розглядаю як варіант купити те ж Скудо тільки 2006р...тобто в старому кузові, але з оновленою мордою...Скудо після 2007р.- це інша історія...і інші проблеми... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Сергей 31 Опубліковано: 29 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 29 березня 2013 Я перестрадал этим. Темы создавал: www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=13664, и вот к какому выводу я пришел. Как можно обойтись без второй машины, внедорожника. В такую непогоду, как 22 марта нужно: 1. Должна соять супер зимняя тракторная резина. 2. Лопата, цепи, хороший трос в машине. 3. Телефонная зарядка, вода печенька. 4. После выполнения п.1-3 закрыть машину в гараже и никуда не выезжать. 6 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 29 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 29 березня 2013 розглядаю як варіант купити те ж Скудо тільки 2006р...Мой знакомый недавно купил Рено-Кенгу 4х4 2007 г.в., почтовую из Бельгии, ненарадуется. И в лес ездит, и по трассе неплохо идет, и дизеля мало жрет, шумку только надо сделать. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 29 березня 2013 Автор Поділитись Опубліковано: 29 березня 2013 недавно купил Рено-Кенгу це все добре...я мав багато бусів з-за кордону... але...всі вони з хз яким пробігом...скручують всі...байки про пробігв 100тис комерційного транспорту я не вірю.. дизеля...а особливо нові...в нас їх не ремонтують...та і ціни на з/т по паливній і моторній групі не для мене... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
alyak Опубліковано: 29 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 29 березня 2013 ознакомься с РАСХОДОМ , 14-16 .... несмотря на малые размеры - жрет в несебя . 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Alexander Pryakha Опубліковано: 29 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 29 березня 2013 ознакомься с РАСХОДОМ , 14-16 .... несмотря на малые размеры - жрет в несебя . на газ поставить и нормуль.. 1грн =1км. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Hover Опубліковано: 29 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 29 березня 2013 А может стоит обратить внимание на Hover. Расход умеренная езда город 10-12л. Трасса 90к/ч 2000 об/м расход 8-10л. Резвый стиль езды город 12-15л. Трасса в зависимости от скорости 90*к/ч 8-10л. 120к/ч 14-15л. 140к/м 15-18л. Фото вид снизу... Видео.... Ну а остальное все есть на Youtube Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Specu Опубліковано: 29 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 29 березня 2013 ШНива новая или б/у? Если кратко - не нужно брать ни ту ни другую. Новая слишком дорога, ресурс у этого авто 50 тыс км, после чего начинает сыпаться. Раз в год нужно перебирать ходовую, правда недорого, 300 у.е. Если 3-дв Нива уникальный авто по ТТХ, но ее ходовая рассчитана на легкий 3-дв авто, и под ШНивой гнется и изнашивается мгновенно. У кума была ШНива, проехал 40 тыс за 3 года, начала сыпаться после 30 тыс, продал. Единственный плюс - проходимость, ну и по нашим ямам ездить не жалко. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 29 березня 2013 Автор Поділитись Опубліковано: 29 березня 2013 А может стоит обратить внимание на Hover. ну за 7000 його точно не купиш... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
airservis Опубліковано: 29 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 29 березня 2013 Мой знакомый недавно купил Рено-Кенгу 4х4 2007 г.в., почтовую из Бельгии, ненарадуется. И в лес ездит, и по трассе неплохо идет, и дизеля мало жрет, шумку только надо сделать. У него сильно поменяется мнение, когда надо будет ходовую обслужить-поремонтировать. У меня Рено Кангу без полного привода. Очень хорошая машина. Думал о 4*4. Читал. Отказался. Нива хороша как машина "на всякий случай". ИМХО. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Бесшумные окна Опубліковано: 29 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 29 березня 2013 В такую непогоду, как 22 марта нужно: Сидеть дома, не выпендриваться и не пытаться обмануть законы физики... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Playmaker Опубліковано: 30 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 30 березня 2013 Катаюсь на служебной ШНиве, отмечу следующее: 1. Внушительный расход. В среднем рассчитывайте не менее чем на 12-13л при умеренной езде. У меня ситуация следующая - сел на нее 2 года назад на 40000км, расход был уникальный, самый низкий во всей компании - 10л на сотню. Сейчас на 80000км с приходом зимы что-то случилось, 15л на сотню, а за последнюю неделю (включая жесткий снегопад) усугубилось - на 55л проехал 270 км, что даже более чем 20л на 100км. 2. Она очень "тупая" и медленная. 3. Стоимость ремонта - как на шевроле, езда - как на жигулях. В ремонт СТО брать не хотят. 4. Проходимость - просто супер. Пониженный ряд и межосевая блокировка дифференциалов творят чудеса. Всю прелесть автомобиля понимаешь в сложных условиях. Себе бы брал только вторым автомобилем. Основным, если жить не в селе и не в горах - нет. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Crash m.d. Опубліковано: 30 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 30 березня 2013 У меня это как бы второй автомобиль, который становится первым и единственным во время погодных катаклизмов. Расход по трассе - около 10 л/100 км. Но эксплуатирую тогда, когда расход вторичен, а главное - доехать любой ценой. И вот в этом, ей, Шниве, нет равных.Цена за доезд из точки А в точку Б во время катаклизмов - наименьшая среди всех! Как второй автомобиль - однозначно ДА!. З.Ы. Все остальное со столь же выдающимися внедорожными качествами, стоит в несколько раз дороже как изначально, так и в эксплуатации. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 30 березня 2013 Автор Поділитись Опубліковано: 30 березня 2013 ясно...ідею закриваю... буду гнати Скудо/ інші близнюки 2006р.в. з простим 1,9 дизелем Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Нинь ХАО Опубліковано: 30 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 30 березня 2013 Кузов конечно у них получше, но и пробег дает о себе знать. Я сегодня себе присматривал и нашел вполне не дорого: 5 454 EUR \ 2008г (ссылка устарела) Есть вмятина в районе боковой двери, так вроде вполне. (ссылка на изображение устарела) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 30 березня 2013 Автор Поділитись Опубліковано: 30 березня 2013 по паливній там тихий жах.... + маса датчиків...дорогий і проблемних... брат на роботі має 2 службових...:o та і на 2008р пробіг там маловатий...слабо віриться... 50-60тис в рік для комерційного авто за кордоном - це мінімум... є оголошення з реальним пробігом...де машина зовні непогано зберегляся...але і пробіг за 3 роки 350 000км... в такі я вірю Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Нинь ХАО Опубліковано: 31 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 31 березня 2013 А что скажете насчет Дукато с сотоварищами тех же годов? Просто на форуме проскакивало что у Виваро движок на нашей соляре тысч по 40 ходит всего? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 31 березня 2013 Автор Поділитись Опубліковано: 31 березня 2013 за Дукато не знаю...не їздив... скажу так - чим новіше дизельне авто - тим вибаглівіше до палива/масла і проблемніше в ремонті... просто по цих простих 1,9Д на Скудо 2004-2006рр...якщо мотор не труп - проблем не буде...всеядний...витривалий...при біль-менш обслуговуванні 500-700тис можна виїздити... форсунки ремонтуються...розпилювачі по 200-250грн... Добавлено через 7 минут можливо в Києві є нормальні майстри по нових дизелях... але....якщо звісно машина використовується в комерційних цілях і приносить енний притбуток - то одне...але якщо я на з/п потім влечу на ремонт форсунок по 300євро за штуку + робота....то я на такі авто просто не дивлюся при виборі... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Нинь ХАО Опубліковано: 31 березня 2013 Поділитись Опубліковано: 31 березня 2013 Може є якісь поради щодо 2008-2009 роках? Є бажання придбати якійсь мікроавтобус до 25 тисяч злотих з вантажопідьемністю біля тони. Є або Вито, або Французи з Італьянцями... Вимоги по важливості: 1) Мале споживання пального 2) Надійність автівкі 3) Комфорт. 2005 рік не підходе, бо пробіг на комерсантах буде ого-го, а мені на нему ще роки 3-5 їздить треба. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 31 березня 2013 Автор Поділитись Опубліковано: 31 березня 2013 моя порада...в своєму місці пройтися по більш-менш пристойних сервісах і взнати можливості і ціни ремонту тих чи інших паливних/двигунів і т.д... якщо ремонтують і Ваші доходи дозволять Вам це - то тоді вибір за тим, що сподобалося/що свіжіше і живіше... навіть 3-х річний бус може мати пробіг "там" під 350-400тис...а це вже і сцеплення на підході...і паливна і форсунки і т.д.. по ходовій зайвих питань не буде..все ремонтується... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Viorel Опубліковано: 2 квітня 2013 Поділитись Опубліковано: 2 квітня 2013 ясно...ідею закриваю... буду гнати Скудо/ інші близнюки 2006р.в. з простим 1,9 дизелем Якщо не секрет: а скільки за бугром Скудо таке коштує? І в скільки обійдеться розмитнення? Стосовно простого дизеля (не CDI та турбін) - це правильний вибір. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз