Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Придивляюсь до Нива Шевроле

Nobel

Рекомендовані повідомлення

Это видать после армагедона такое желание появилось?

 

та чого...часто їжджу на рибалки/полювання...+ наші дороги...+ зима...

 

єдине - це буде єдина машина...тобто не окремий варіант "для природи"...а і їзда на роботу, по місту і т.д...

 

тобто звичайна повсякденна їзда 30-50км кожного дня + 3-5 поїздок в місяць на дальші відстані...+ пару раз Карпати і т.д...

 

звісно ставити газову установку

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Nobel, невже Скудо не влаштовує?

 

Якщо це одна машина в сім*ї - не варто.

Тільки як додаток до нормальної* машини.

З одного боку ніби колеса більші, але їде така машина тільки поза асфальтом.

Не знаю, як хто, а я з асфальту з*їжджаю не частіше, ніж раз в тиждень.

Я з жахом згадую часи, Коли їздив на жигулях. Тоді це було цікаво і пізнавально.

Зараз хочеться на машині їздити, а не під нею лежати.

До того ж ресурс самої машини, та і запчастин до неї, як на мене грає велику роль.

 

Вітчизняні машини поєднують в собі дві абсолютно не поєднувані речі:

З одного боку жахливу якість виконання і мізерний ресурс окремих деталей.

З іншого - такі машини їздять десятками років, тобто загальний ресурс ніби великий... Але якою ціною...))

 

П.С. На власні очі бачив, як Скудо заїжджав набагато далі в ліс, ніж я на Авео.

А я заїжджав далеко...))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

на прохідність Скудо не жаліюся...в мене 2 комплекти нормальної резини...літня повнопрофільна 195/80...і кліренс норм як для такого класу...

 

але...в нас немає нормальних дизелістів...ті, що є...тільки вважають себе нормальними і луплять ціни...не зробивши до кінця нічого толком...

 

розглядаю як варіант купити те ж Скудо тільки 2006р...тобто в старому кузові, але з оновленою мордою...Скудо після 2007р.- це інша історія...і інші проблеми...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я перестрадал этим. Темы создавал: www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=13664, и вот к какому выводу я пришел. Как можно обойтись без второй машины, внедорожника.

 

В такую непогоду, как 22 марта нужно:

1. Должна соять супер зимняя тракторная резина.

2. Лопата, цепи, хороший трос в машине.

3. Телефонная зарядка, вода печенька.

4. После выполнения п.1-3 закрыть машину в гараже и никуда не выезжать.

  • Лайк 6
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

розглядаю як варіант купити те ж Скудо тільки 2006р...
Мой знакомый недавно купил Рено-Кенгу 4х4 2007 г.в., почтовую из Бельгии, ненарадуется. И в лес ездит, и по трассе неплохо идет, и дизеля мало жрет, шумку только надо сделать.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

недавно купил Рено-Кенгу

 

це все добре...я мав багато бусів з-за кордону...

 

але...всі вони з хз яким пробігом...скручують всі...байки про пробігв 100тис комерційного транспорту я не вірю..

 

дизеля...а особливо нові...в нас їх не ремонтують...та і ціни на з/т по паливній і моторній групі не для мене...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ознакомься с РАСХОДОМ , 14-16 .... несмотря на малые размеры - жрет в несебя .

на газ поставить и нормуль.. 1грн =1км.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А может стоит обратить внимание на Hover.

Расход умеренная езда город 10-12л.

Трасса 90к/ч 2000 об/м расход 8-10л.

Резвый стиль езды город 12-15л.

Трасса в зависимости от скорости 90*к/ч 8-10л.

120к/ч 14-15л. 140к/м 15-18л.

Фото вид снизу...

Видео....

Ну а остальное все есть на Youtube

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ШНива новая или б/у?

Если кратко - не нужно брать ни ту ни другую.

Новая слишком дорога, ресурс у этого авто 50 тыс км, после чего начинает сыпаться. Раз в год нужно перебирать ходовую, правда недорого, 300 у.е.

Если 3-дв Нива уникальный авто по ТТХ, но ее ходовая рассчитана на легкий 3-дв авто, и под ШНивой гнется и изнашивается мгновенно.

У кума была ШНива, проехал 40 тыс за 3 года, начала сыпаться после 30 тыс, продал. Единственный плюс - проходимость, ну и по нашим ямам ездить не жалко.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мой знакомый недавно купил Рено-Кенгу 4х4 2007 г.в., почтовую из Бельгии, ненарадуется. И в лес ездит, и по трассе неплохо идет, и дизеля мало жрет, шумку только надо сделать.

У него сильно поменяется мнение, когда надо будет ходовую обслужить-поремонтировать.

У меня Рено Кангу без полного привода. Очень хорошая машина. Думал о 4*4. Читал. Отказался.

Нива хороша как машина "на всякий случай". ИМХО.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В такую непогоду, как 22 марта нужно:

Сидеть дома, не выпендриваться и не пытаться обмануть законы физики...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Катаюсь на служебной ШНиве, отмечу следующее:

1. Внушительный расход. В среднем рассчитывайте не менее чем на 12-13л при умеренной езде. У меня ситуация следующая - сел на нее 2 года назад на 40000км, расход был уникальный, самый низкий во всей компании - 10л на сотню. Сейчас на 80000км с приходом зимы что-то случилось, 15л на сотню, а за последнюю неделю (включая жесткий снегопад) усугубилось - на 55л проехал 270 км, что даже более чем 20л на 100км.

2. Она очень "тупая" и медленная.

3. Стоимость ремонта - как на шевроле, езда - как на жигулях. В ремонт СТО брать не хотят.

4. Проходимость - просто супер. Пониженный ряд и межосевая блокировка дифференциалов творят чудеса. Всю прелесть автомобиля понимаешь в сложных условиях.

 

Себе бы брал только вторым автомобилем. Основным, если жить не в селе и не в горах - нет.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У меня это как бы второй автомобиль, который становится первым и единственным во время погодных катаклизмов. Расход по трассе - около 10 л/100 км. Но эксплуатирую тогда, когда расход вторичен, а главное - доехать любой ценой. И вот в этом, ей, Шниве, нет равных.Цена за доезд из точки А в точку Б во время катаклизмов - наименьшая среди всех! Как второй автомобиль - однозначно ДА!.

З.Ы. Все остальное со столь же выдающимися внедорожными качествами, стоит в несколько раз дороже как изначально, так и в эксплуатации.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ясно...ідею закриваю...

 

буду гнати Скудо/ інші близнюки 2006р.в. з простим 1,9 дизелем

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Кузов конечно у них получше, но и пробег дает о себе знать. :o

Я сегодня себе присматривал и нашел вполне не дорого:

5 454 EUR \ 2008г

(ссылка устарела)

Есть вмятина в районе боковой двери, так вроде вполне.

 

(ссылка на изображение устарела)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

по паливній там тихий жах....

 

+ маса датчиків...дорогий і проблемних...

 

брат на роботі має 2 службових...:o:o

та і на 2008р пробіг там маловатий...слабо віриться...

 

50-60тис в рік для комерційного авто за кордоном - це мінімум...

 

є оголошення з реальним пробігом...де машина зовні непогано зберегляся...але і пробіг за 3 роки 350 000км... в такі я вірю

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А что скажете насчет Дукато с сотоварищами тех же годов?

Просто на форуме проскакивало что у Виваро движок на нашей соляре тысч по 40 ходит всего?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

за Дукато не знаю...не їздив...

 

скажу так - чим новіше дизельне авто - тим вибаглівіше до палива/масла і проблемніше в ремонті...

 

просто по цих простих 1,9Д на Скудо 2004-2006рр...якщо мотор не труп - проблем не буде...всеядний...витривалий...при біль-менш обслуговуванні 500-700тис можна виїздити...

 

форсунки ремонтуються...розпилювачі по 200-250грн...

 

Добавлено через 7 минут

можливо в Києві є нормальні майстри по нових дизелях...

 

але....якщо звісно машина використовується в комерційних цілях і приносить енний притбуток - то одне...але якщо я на з/п потім влечу на ремонт форсунок по 300євро за штуку + робота....то я на такі авто просто не дивлюся при виборі...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Може є якісь поради щодо 2008-2009 роках? Є бажання придбати якійсь мікроавтобус до 25 тисяч злотих з вантажопідьемністю біля тони. Є або Вито, або Французи з Італьянцями...

Вимоги по важливості:

1) Мале споживання пального

2) Надійність автівкі

3) Комфорт.

 

2005 рік не підходе, бо пробіг на комерсантах буде ого-го, а мені на нему ще роки 3-5 їздить треба. :(

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

моя порада...в своєму місці пройтися по більш-менш пристойних сервісах і взнати можливості і ціни ремонту тих чи інших паливних/двигунів і т.д...

 

якщо ремонтують і Ваші доходи дозволять Вам це - то тоді вибір за тим, що сподобалося/що свіжіше і живіше...

 

навіть 3-х річний бус може мати пробіг "там" під 350-400тис...а це вже і сцеплення на підході...і паливна і форсунки і т.д..

 

по ходовій зайвих питань не буде..все ремонтується...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ясно...ідею закриваю...

 

буду гнати Скудо/ інші близнюки 2006р.в. з простим 1,9 дизелем

Якщо не секрет: а скільки за бугром Скудо таке коштує? І в скільки обійдеться розмитнення? Стосовно простого дизеля (не CDI та турбін) - це правильний вибір.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...