ozor Опубліковано: 21 липня Поділитись Опубліковано: 21 липня Тут стіко написали, що навіть мацати не треба. Продав учбовий ланос дружини, і розглядав щось електричне для дружини, як друге авто, воно в задачі ніби добре вписувалося (тре малого по гуртках, фахівцях по колу возити недалеко), але от ето вот всьо і війна в купі з електро дефіцитом, поставило все на паузу. Поки вивчаю світогляди, ваш і Вадима. А сам я, із старовєров (mpi і ручка), але то ще тре вдачу мати і пару галонів пального, щоб до безпечного місця добратися, і уламки ракет поблизу і вирви від дальной артілєрії, якось натякають, що все к тому ідьот. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 21 липня Поділитись Опубліковано: 21 липня (змінено) 56 хвилин тому, ozor сказав: Поки вивчаю світогляди, ваш і Вадима. Вадим нещодавно дізнався, що його світогляд місцями дуже збігається зі світоглядом автора "Чорного лебедя". Основна теза якого - щоб щось заробляти, спочатку треба вижити. Або як пише Рей Даліо - насамперед необхідно виключити ризик вильоту з гри по причині передчасної кончини. Що написали б ці двоє про тих, хто їздить на електричках в країні з дефіцитом електрики - я навіть не уявляю. Мабуть щось у стилі Подерев'янського - "вони чемпіони по такому я би сказав циклічному суїциду" Змінено 21 липня користувачем vadimv 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
US7IGN Опубліковано: 21 липня Поділитись Опубліковано: 21 липня 14 хвилин тому, vadimv сказав: Що написали б ці двоє про тих, хто їздить на електричках в країні з дефіцитом електрики - я навіть не уявляю. що вони можуть собі це дозволити і їм насрати на обставини, оскільки вони керують обставинами, а не обставини ними тобто це представники такого самого типу мислення як і Талеб з Даліо - люди які беруть від життя що хочуть самі, а не те що їм пропонує система. 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 21 липня Поділитись Опубліковано: 21 липня (змінено) 13 хвилин тому, US7IGN сказав: що вони можуть собі це дозволити і їм насрати на обставини, оскільки вони керують обставинами, а не обставини ними Вони керують ракетами, шахедами і танками? Вибачте, не знав 13 хвилин тому, US7IGN сказав: тобто це представники такого самого типу мислення як і Талеб з Даліо - люди які беруть від життя що хочуть самі, а не те що їм пропонує система. Та це помітно по тому, як їм доводиться раптом кидати недоавтівку і автобусом хутко паняти в Польщу. Справжні володарі Тесли життя - вони такі. Форс-мажор називається. Коли посеред поля із-за рогу раптом виїзджає танк. Це якось більше схоже на індюшку чи страуса. Змінено 21 липня користувачем vadimv 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 21 липня Поділитись Опубліковано: 21 липня 21 хвилину тому, ozor сказав: але от ето вот всьо і війна в купі з електро дефіцитом, поставило все на паузу. Поки вивчаю світогляди Як і всі, завжди їздили на ДВС. І газова установка була теж завжди, з тих пір, як їх стало можливо ставити на автівках. Пам'ятаю, як на форумі насміхались над газовими установками, а зараз бачу в різних темах питання, як поставити та до кого звернутись. Час та обставини міняють думку людей. Електричка. Коли стало питання купівлі нової автівки, чоловік (спочатку) розглядав гібрид. Я спитала:" Чому не електричка?". Купили і виявилось, що таки да- електричка і іншого варіанту не розглядається, навіть, зараз, коли колапс з електрикою. Перше "але" . Ми не відчуваємо настільки відключення електрики, щоб не можна було зарядити електричку. Відключення постійні, по графіку. Навіть зараз, при наявності СЕС, чоловік ставить Теслу на зарядку вночі. І на ділянку заведено 50кВт , тож для зарядки виділена окрема лінія на 48А(9кВт), але на повну потужність, майже, не було приводу користатись. Друге "але". Нам не треба постійно їздити в місто та по місту, бо нема маленьких дітей і, взагалі, нема потреби їхати до Києва кожного дня. Тож треба орієнтуватись на свої умови і тоді не буде розчарувань. Згадала, що на початку літа чи ще весною standov купив електричку для жінки, з таких же причин, як ваші- кожного дня в Київ, діти... Тож попитайте його, чи задоволений він покупкою, як справляється з зарядками при постійних відключеннях і чи купив би зараз знов електричку. Мені здається, що його досвід може бути корисним при прийнятті рішення покупки електрички. Про Польщу я вже писала, не було проблем. Дристати до кордону без зупину не було необхідності, тож їхали собі з зупинками на зарядку. На відміну від ДВС, що стояли на той час. Тож чого не стане в нас завтра, електрики чи пального, ще питання. До речі, ту подорож згадую з теплом, завдяки зупинкам на зарядку познайомились з купою людей, побачили, як люди готові надати підтримку, якщо її потребуєш. І, взагалі, скільки чудових людей в країні. Але це так, ліричний відступ... 4 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 23 липня Поділитись Опубліковано: 23 липня (змінено) "Найкращий позашляховик з батарейкою" (с) Rivian has announced a future release of a bidirectional charger, along with a software update enabling Vehicle-to-Home (V2H) with a peak rate of around 24kW, Змінено 23 липня користувачем vadimv Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ozor Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня https://www.facebook.com/share/r/ezaAHiqhTTEGYgi2/?mibextid=qDwCgo 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня Правильно говорит, а что делать если кому то не надо ехать завра в Германию, но он каждый день ездит вокруг дома +- 100км., заряжаясь из своей домашней розетки по 2.16 грн./кВт при расходе пусть 20кВт, тобишь 43.20 грн./100км. и это без всяких ТО, масел итд. Понятно только то, что в момент выбора что купить нужно думать головою. 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadym petrov Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 5 часов назад, ozor сказал: https://www.facebook.com/share/r/ezaAHiqhTTEGYgi2/?mibextid=qDwCgo расход 28кват на 100км это что за танк у него 18квт эска 2017 года берет 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня Танк как танк у меня у знакомого Zeekr новый, так он умудрился так наваливать что расход Киев-Житомир-Киев 32кВт был, вообще машина интересная но как все Китайское с причудами. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Made in USSR Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 1 час назад, vadym petrov сказал: расход 28кват на 100км это что за танк у него 18квт эска 2017 года берет и больше есть у людей ! Если ездить нормально ,а не как пенсионер и не экономить на кондее . Про зиму и короткие пробеги в мороз вообще молчу ! там цифра может сильно впечатлить. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня 19.2 у меня вкруг расход на Тесле Х, это задних не пасу но стараюсь с камер штрафы не оплачивать, климат не выключается, на Ске меньше был. П.С. Ездить нормально это как надо? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Made in USSR Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня (змінено) это 160 -170 по трассе . И охлаждать хоть минут 20 перед тем как туда сесть. И не у всех теслы ! и еще : лето то ерунда . ВОТ зима и морозы ! ----------- в Харькове камер нет вообще Змінено 24 липня користувачем Made in USSR Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня (змінено) Это где это у нас такие трассы есть, или речь не о Украине идет? С морозами еще проще, электричка в отличии от ДВС прогревается быстро + можно это делать по времени или дистанционно не подходя к машине. В Харьков мне не надо, а вот по дороге из Киева в Святой Влас мест где больше 130 ехать можно не встречала, даже не знаю может надо было притопить 170 где то на ограничении 50 что бы на обратной дороге узнать на границе сколько я наездила ? Тут недели две назад ехал один турист мимо полиции с камерой, ехал проездом в Грецию из Одессы, в общем при живом контакте права забрали за превышение на 20км. , думал оплатит и приедет заберет, а нет попросили зачем то перевод заверенный справки с того места где он на права учился + подождать с недельку, как то так) при 170 даже не знаю что просили бы). Я лично за то, что бы за такие скорости на дороге Украины права забирали ена пару лет, было бы время подумать о стиле пенсионера и проезжающих рядом водителях. Змінено 24 липня користувачем seksinika 3 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Made in USSR Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня (змінено) чего это ! Об Украине . ХАРЬКОВ -ДНЕПР . едь хоть 200 . иногда так и делаю :)) . ПО городу благородно : не более 100 км , а если 101 и словят штраф 1700 . а если 99 км то 340 гр( заплатил как то .... за 85 км в час.) . КАМЕР НЕТ , на всех полицейских не хватит. Понятное дело ,что можно где то придавить ,где то ехать спокойно . Все соразмерно дорожной обстановке. Змінено 24 липня користувачем Made in USSR Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
allanek Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня (змінено) 4 години тому, seksinika сказав: на Ске меньше был. Сьогодні цілий день кружляли Києвом, з постійно включеним кондиціонером, вмикали з телефону раніше, щоб сісти в прохолодний салон. На охолодженні салону або обігріву ( включно з підігрівом сидіння взимку) не приходило в голову економити, бо йдеться про мій комфорт. Повертаючись до поїздки по Києву, розхід був 16 кВт, їхали, як і треба їздити по місту. Якщо по автобану, то там 18кВт, знов таки, або з обігрівом салону та сидінь, або з охолодженням салону. Взагалі дичина якась стосовно економії на кондиціонері чи обігріву, може "китайці" і економлять, а на Теслах, що бачу на дорогах чи тут, в моєму кутку, то всі їздять з зачиненими вікнами, на комфорті не економлять. Змінено 24 липня користувачем allanek 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: 24 липня Поділитись Опубліковано: 24 липня (змінено) Х чуть больше берет, но как бы оно и понятно вес больше итд + у меня колеса летние невменяемые во всех отношениях , R22 разноширокие, одно как почти два штатных весят), я бы такие себе в жизни не купила но они как бы вторым комплектом с машиной приехали еще и резина новая, в общем не выкинешь) ну и красиво . Змінено 24 липня користувачем seksinika Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DimaF Опубліковано: 25 липня Поділитись Опубліковано: 25 липня 17 часов назад, seksinika сказал: электричка в отличии от ДВС прогревается быстро В современных авто стоит электрический догрев, пока ДВС нагреется. Да мы и не Якутия где это актуально. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: 25 липня Поділитись Опубліковано: 25 липня Значит у меня не очень современная машина с ДВС, Якутия не Якутия а когда -5 на улице и надо ребенка в школу везти, то очень приятно нажав за 5 минут до выхода кнопку в телефоне, сесть в теплую машину. Я например куртку или что на подобии при этих поездках не одеваю, ну может что совсем легкое накидываю. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
МаТраС Опубліковано: 28 липня Поділитись Опубліковано: 28 липня (змінено) youtube.com/shorts/HUhds64Cc34?si=K4ca0y_eoaevwUb_ Змінено 28 липня користувачем МаТраС Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gonchik Опубліковано: 30 липня Поділитись Опубліковано: 30 липня В одному з комплексів, де колись жив, і продовжую читати чат, заборонили паркуватись електричкам в підземному паркінгу. Формальна причина - можливість загоряння. Фактична - вага машини. Суть в тому, що паркінг там двоповерховий а-ля ліфт. І ось той ліфт перевантажується й ламається. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
US7IGN Опубліковано: 30 липня Поділитись Опубліковано: 30 липня цікаво. по суті половина ємності батарей йде на возіння самих батарей. а ще цікаво наскільки вже встигли засрати планету старими батареями? 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vadimv Опубліковано: 30 липня Поділитись Опубліковано: 30 липня 3 хвилини тому, US7IGN сказав: наскільки вже встигли засрати планету старими батареями? Україну... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: 30 липня Поділитись Опубліковано: 30 липня Вадим традиционно знает лучше всех . 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seksinika Опубліковано: 30 липня Поділитись Опубліковано: 30 липня 41 минуту назад, Gonchik сказал: В одному з комплексів, де колись жив, і продовжую читати чат, заборонили паркуватись електричкам в підземному паркінгу. Формальна причина - можливість загоряння. Фактична - вага машини. Суть в тому, що паркінг там двоповерховий а-ля ліфт. І ось той ліфт перевантажується й ламається. На чем же там жильцы с тем лифтом ездят то даже представить страшно), при том что к примеру Нисан Лиф весит 1500 а БМВ Х5 2000-2500 а БМВ аЙ3 весит 1200 . 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення