Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

электромобили

aaronbuni

Рекомендовані повідомлення

40 хвилин тому, nosatiy сказав:

світ)) яка витрата на швидкості 130 км/год у світі на електричках?

Казуїстика. А де у нас дозволено їхати 130км/год?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, anabioz сказал:

А де у нас дозволено їхати 130км/год?

теоретично - на магістральних дорогах, позначених відповідним знаком. Практично - цей знак, як єдинорог )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 хвилин тому, sly сказав:

теоретично - на магістральних дорогах, позначених відповідним знаком. Практично - цей знак, як єдинорог )

Щось нове з'явилося в ПДР?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, anabioz сказал:

Щось нове з'явилося в ПДР?

засумнівався навіть, загуглив ПДР - ні, нічого нового.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

п. 12.6

ґ) іншим транспортним засобам: на автомобільній дорозі, що позначена дорожнім знаком 5.1 – не більше 130 км/год.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, sly сказав:

п. 12.6

ґ) іншим транспортним засобам: на автомобільній дорозі, що позначена дорожнім знаком 5.1 – не більше 130 км/год.

А до чого тут "магістральні дороги", якщо у нас лише одна ділянка в Україні, де можна їхати 130км/год? В контексті питання дальності їзди на електромобілі, не порушуючи ПДР.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, anabioz сказал:

А до чого тут "магістральні дороги"

не треба чиплятись до слів. Лише на один пост вище Ви не розуміли, про що я.

На цій ділянці можна так їхати? Можна.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, sly сказав:

не треба чиплятись до слів. Лише на один пост вище Ви не розуміли, про що я.

На цій ділянці можна так їхати? Можна.

Та все я зрозумів, ще до Вашого пояснення, бо знаю, що у нас нема доріг, де можна їхати 130 згідно ПДР, тільки одна ділянка від Києва до Борисполя. Але, повторююсь, це в контексті, що електричка не проїде 400км не порушуючи ПДР. Про кількість електро-заправок адептам дизеля невідомо. Та й таке!

Змінено користувачем anabioz
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 годин тому, Humanite сказав:

То пересуваюся і тим і іншим. Жодних проблем не бачу.

То виходить, що виходити з машини шириною 2 м на парковці шириною 2,5 м так само зручно, як і з машини шириною 1,5 м. А паралельно паркуватися на машині довжиною 5 м так само зручно, як на машині довжиною 2,7 м. Ну ОК, жодних проблем...

Змінено користувачем vadimv
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 годин тому, anabioz сказав:

Ви дуже пагано вчилися.

Електро - 25000км/рік * 0,2грн/км * 8 років = 35000грн

Дизель - 25000км/рік * 4грн/км * 8 років + 20 замін мастила * 2000грн + диски 8000грн і колодки 6000грн (2 і 4 рази) + рідини + ремонт паливної + інше = 850 000 - 1 000 000грн

Я вчуся вчитися не на абстрактних цифрах, а на конкретних прикладах з життя, наприклад таких: 

26.06.2023 в 15:48, seksinika сказав:

зарядка выявилась в метрах 100 с ценою кВт 0.9 лева почти 20грн., путем несложной математики х20кВт\100км. это 400грн.на тех же 100км., ... дизельный Х-Трейл с расходом 5-6 соляры по 40-50грн. на кой и пал выбор при данной поездке

 

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 хвилину тому, vadimv сказав:

То виходить, що виходити з машини шириною 2 м на парковці шириною 2,5 м так само зручно, як і з машини шириною 1,5 м. А паралельно паркуватися на машині довжиною 5 м так само зручно, як на машині довжиною 2,7 м. Ну ОК, жодних проблем...

Я на бусі припаркуюся там, де неук не влізе на матізі. 

16 хвилин тому, vadimv сказав:

Я вчуся вчитися не на абстрактних цифрах, а на конкретних прикладах з життя, наприклад таких

Ще раз для неуків - для міста більше підходить невелике електричне авто. Для мандрівок - дизельне велике та комфортне. 

Заряджати електричку наразі можна вдома за ціною 1 гривня 6 копійок за кіловат годину. Витрата електрички від 13 до 20 кіловат годин на сотню. Тобто 0,2 гривні за кілометр пересування містом це адекватна цифра. Дизель містом витрачае 6-10 літрів на сотню. Це 3-5 гривень за кожен кілометр. Бензинова від 10 до 20 літрів. Це ще більше. При пробігу 100 тисяч км утримання єлектрички вийде в 20 тисяч гривень, тоді як дизельне авто буде потребувати лише на паливо 500 тисяч. А враховуючи обслуговування дизельного авто і виходить під мільйон різниці. А це вартість нового авто середнього класу.

Я вже мовчу про те, що від електрички повітря в місті не брудниться так, як від смороду від ДВЗ.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 часов назад, nosatiy сказал:

світ)) яка витрата на швидкості 130 км/год у світі на електричках?

Так пишуть же, що гадьмівні колодки і диски не міняють, відповідно можна прикинути з якою швидкістю треба пересуватись, щоб рідко тиснути на гальма)))

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 хвилин тому, Humanite сказав:

Ще раз для неуків - для міста більше підходить невелике електричне авто. Для мандрівок - дизельне велике та комфортне. 

З цим якраз ніхто не сперечається, хамло.

Крім тих хіба що, які паркуються на бусі.

Змінено користувачем vadimv
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, vadimv сказав:

Крім тих хіба що, які паркуються на бусі.

Та мені байдуже. Я припаркуюся і на бусі і на танку чи БТРі. Життя навчило паркуватися і їздити. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 минут назад, Humanite сказал:

Я вже мовчу про те, що від електрички повітря в місті не брудниться так, як від смороду від ДВЗ.

а екологічно чисті батареі утилізують ельфи на марсі. а під час їх виробництва взагалі природа відновлюється :lol:

совок у всій його величі. головне в своїй квартирі підлогу помити, а на вулиці сміття можна просто так викидати чи в ліс вивозити :pozor:

 

13 минут назад, yukon сказал:

Так пишуть же, що гадьмівні колодки і диски не міняють, відповідно можна прикинути з якою швидкістю треба пересуватись, щоб рідко тиснути на гальма)))

це казочки для тих хто так і не навчився двигуном гальмувати...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, Humanite сказав:

Я припаркуюся і на бусі і на танку

Як ото нещодавно було в ростовському цирку?

5 хвилин тому, Humanite сказав:

Життя навчило паркуватися і їздити. 

Мене життя навчило, що чим менше авто - тим легше паркуватися. І напуркуа ото такий геморой, як 5-метрове авто в місті.

Змінено користувачем vadimv
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, US7IGN сказал:

 

 

це казочки для тих хто так і не навчився двигуном гальмувати...

Ну в електричці аналог гальмування двигуном - гальмування рекуперацією. Просто при такій манері їзди треба контролювати швидкість і два авта попереду, звичайний пенсіонерський стиль їзди)). Як для мене то норм, але от два авто для міста і подорожей, для мене не норм, грошей не вистачає. Тому електричка то супер, але я буду їздити на ДВЗ.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, US7IGN сказав:

а екологічно чисті батареі утилізують ельфи на марсі. а під час їх виробництва взагалі природа відновлюється :lol:

совок у всій його величі. головне в своїй квартирі підлогу помити, а на вулиці сміття можна просто так викидати чи в ліс вивозити :pozor:

Я був не в курсі що батареї утилізують серед міст, безпосередньо на світлофорах..  Мені здавалося що утилізаія іде на підприєиствах, де сучасні системи очищення. 

1 година тому, US7IGN сказав:

це казочки для тих хто так і не навчився двигуном гальмувати...

Я не бачив ще жодної автівки з ДВЗ де б було реалізоване керування однією педаллю. Тесла позиціонує таку систему. При тому, що гальмівна педаль таки є, нею користуються лише на світлофорі. Поки автівка їде використовувати гальма може виникнути потреба лише в критичних випадках. Все інше - педаль акселератора та рекуперація. На моєму міцику так само.

1 година тому, vadimv сказав:

Як ото нещодавно було в ростовському цирку?

Нащастя, навідміну від вас, я там не був.

 

1 година тому, vadimv сказав:

Мене життя навчило, що чим менше авто - тим легше паркуватися. І напуркуа ото такий геморой, як 5-метрове авто в місті.

А мене життя навчило їздити на будь чому, паркуватися на будьякому транспортному засобі без геморою.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 минуты назад, Humanite сказал:

Мені здавалося що утилізаія іде на підприєиствах, де сучасні системи очищення. 

саме так :lol:

 

tesla.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, Humanite сказав:

А мене життя навчило їздити на будь чому, паркуватися на будьякому транспортному засобі без геморою.

Та який жеж там може бути геморой на i-MiEV чи на Смарті )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, US7IGN сказав:

саме так 

Так це утилізація? А мені здавалося що утилізація це переробка того, що вже неможна використати за призначенням. То може і заміна елементів підвіски теж на ваш погляд є утилізацією?

 

13 хвилин тому, vadimv сказав:

Та який жеж там може бути геморой на i-MiEV чи на Смарті )

Угу. А також на пасаті, тундрі, бусі, п"ятитонному вантажному ДАФі, БТРі, старенькому Т-64, з кермом зліва, з кермом зправа, з важілями по кожному боку...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

39 минут назад, Humanite сказал:

Так це утилізація? А мені здавалося що утилізація це переробка того, що вже неможна використати за призначенням. То може і заміна елементів підвіски теж на ваш погляд є утилізацією?

я не знаю що вам здається, а на мій погляд все що привозиться та залишається в Україні після використання в інших країнах можна вважати утилізацією. ну як сміття на полігон вивозять з контейнерів. ніколи не бачили?

Змінено користувачем US7IGN
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

42 хвилини тому, US7IGN сказав:

ніколи не бачили?

Бачив. В Нідерландах. Купують сміття по всьому світу і переробляють. Свого не вистачає. 

А якщо вам недовподоби Україна, то що ж ви тут робите?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10 минут назад, Humanite сказал:

А якщо вам недовподоби Україна, то що ж ви тут робите?

мені не до вподоби покидьки в ній. а я роблю свою справу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Про колодки), Теслу С продавала с пробегом почти 200 тысяч, родными дисками и колодками, рекуперация у нее хорошая но вот к примеру у i3 еще лучше, на нем можно день по Киеву выездить и вообще тормоз не нажимать вообще позитивные они вчера мне беленький привезли с Норвегии

265348005__viber_2023-06-29_22-58-54-960.thumb.jpg.63f2a6d3c2807cda68f5ce33693447c6.jpg

Послезавтра уже дома буду посмотрю как он себя чувствует и цену сложу))).

Про экономию тут у кого как и смотря куда ездить))), мне вокруг дома на Х ездить очень комфортно и экономно 20кВт 100км., в Болгарию поехала на Х-Трейле ибо маршрут такой себе для Теслы + зарядки дорогие ну и опять таки при наличии выбора на чем ехать в отличии от "специалиста" диванного, надо немного дома побыть работу поделать) потом в Польшу хочу и вот туда маршрут для Х отменный на нем и поеду, там суперчарджи везде, а Тесла моя хоть и 19 модельный но с бесплатным пожизненным бесплатным суперчарджем, видать под какую то акцию при покупке попала😂.

274_1538569520.thumb.jpg.c8620dacd88fdcbf428f31447313fc9d.jpg

Не едет бензинка так как эта делает электричка), даже приличная не едет у меня крайней бензинкой был РР ВОГ, я вообще реально думала что у меня больше ни когда машин с ДВС не будет, но пришлось ввиду событий дизеля таки в хозяйстве держать.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...