Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

утепление мансардной крыши

lim

Рекомендовані повідомлення

хочу поднять несколько вопросов

и так наконец то дело дошло до утепления и до конца недели может быть -15

 

1. есть ли нюансы утепления при минусовой температуре? ограничения на пароизоляцию и ленту К2?

 

2. подскажите как правильно клеить лентой стык пароизоляции? ведь этот стык будет на мягкой вате и прижать сильно не получиться или там усилия не надо?

 

3. как надёжнее всего сделать узел пароизоляция - стена? одна из рекомендация заштукатурить, но штукатурка планируется летом, а помещение будет использоваться уже

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Головне щоб плівка була суха і холодна щоб не випадав конденсат, бо тоді стрічка не прилипне. Крім того сама К2 попередньо має бути в теплому приміщенні, інакше задубіває і працювати неможливо.

2. Нахльост по лінії на краю плівки, малюнком всередину. На стику спочатку клеїте підкладаючи наприклад дошку, а потім остаточно пристрелюєте степлером. Якщо працюватимете один без помічника то можна у кількох місцях "наживити"

3. Найнадійніше - приклеїти К2. Для цього поверхню стіни обмітаєте від пилу і обробляєте ґрунтом - після висихання липне "на ура".

 

Крім того раджу шматочками К2 або армованого скотчу заліпити кожен забитий скобель степлера, бо під час роботи плівка часто натягується і можливі дірки, а ми ж хочемо якісно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2. Нахльост по лінії на краю плівки, малюнком всередину. На стику спочатку клеїте підкладаючи наприклад дошку, а потім остаточно пристрелюєте степлером. Якщо працюватимете один без помічника то можна у кількох місцях "наживити"

якщо чесно то не зовсім зрозумів

так всі роблять?

це якась власна ідея чи десь є документація на це?

чи, можливо, подібне з'єднання можливо лише на планці?

 

3. Найнадійніше - приклеїти К2. Для цього поверхню стіни обмітаєте від пилу і обробляєте ґрунтом - після висихання липне "на ура".

я так розумію що цегляну кладку перед цим необхідно вирівняти якимось раствором?

бо відсутність розчину в швах ніяк не закрити

а от яким краще враховуючи що стіни можуть промерзнути вже

грунт від церезиту підійде?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

десь є документація на це?

Документація на що? На приклейку К2? Так, є інструкція на пакуванні. Там написано: "берете К2 і клеїте на поверхню".

Грунт для роботи в таких умовах, будь-якого виробника. Шви зрозуміло закрити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

2. подскажите как правильно клеить лентой стык пароизоляции? ведь этот стык будет на мягкой вате и прижать сильно не получиться или там усилия не надо?

 

Привіт земляк. Я ось також над цим питанням задумався і вирішив зробити так: www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=115251

І доски використаю, і шнурка непотрібно, і тверда основа буде.

 

Гляньте будь ласка на це і скажіть свою думку

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Гляньте будь ласка на це і скажіть свою думку

 

ні так робити погано

який сенс там в досках? там зашивати всю поверхню?

намалюй повну схему тоді буде простіше обговорювати

 

може краще інше використання доскам приудмати

а де будівництво?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Гляньте будь ласка на це і скажіть свою думку

У мене так зроблено на скатах. Тільки дошки ребром не вздовж крокв, а поперек. Потім пристрелений ПБ, покручені профіля і ГКЛ. Додаткові підтримуючі дошки пласким боком тільки на стелі, ПБ під ними

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ні так робити погано

який сенс там в досках? там зашивати всю поверхню?

намалюй повну схему тоді буде простіше обговорювати

 

може краще інше використання доскам приудмати

а де будівництво?

 

Будівництво в Тинному.

 

Сенс в досках той, що вони знизу тримають вату.

 

А інше використання доскам придумати ніяк не можу. Це ж розібрані короби зі скла, яке постачається на заводи по виготовлення металопластикових вікон. Халява:D. Що ж добру пропадати.:D

 

Добавлено через 57 секунд

У мене так зроблено на скатах. Тільки дошки ребром не вздовж крокв, а поперек. Потім пристрелений ПБ, покручені профіля і ГКЛ. Додаткові підтримуючі дошки пласким боком тільки на стелі, ПБ під ними

 

Ну і як воно? Коли робили? Є якісь проблеми чи ні?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ось фото гляньте, тут видно куди діти трошки халявних досок

www.paroc.ru/решения-и-продукты/решения/кровля/стропильные-конструкции-теплыи-чердак-

 

а моє основне питання залишається в силі вузол плівка стіна

покажіть фото хто і як там "мазав" штукатурив і чим

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

День добрый.

Вопрос, если у меня стропила по 150мм, а я хотел бы утеплить крышу ватой по 100мм в два слоя, т.е. итого 200мм, то как мне быть?

Что можно сделать?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

День добрый.

Вопрос, если у меня стропила по 150мм, а я хотел бы утеплить крышу ватой по 100мм в два слоя, т.е. итого 200мм, то как мне быть?

Что можно сделать?

 

смотрим фото выше

лучше утеплить 150 в плоскости стропил

набить перпендикулярно бруски и утеплить еще 50 для закрытия мостиков холода через стропила

 

если же у вас вата 100 уже есть то набивайте брус по стропилам, хотя так будет хуже

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну і як воно? Коли робили? Є якісь проблеми чи ні?

Кілька років тому. Поки все нормально. Думаю й надалі буде також

 

лучше утеплить 150 в плоскости стропил

набить перпендикулярно бруски и утеплить еще 50 для закрытия мостиков холода через стропила

 

если же у вас вата 100 уже есть то набивайте брус по стропилам, хотя так будет хуже

Чим гірше? Як на мене краще утеплити 100мм в крокви і 50мм залишити для вентиляції, потім дошки на ребро перпендикулярно і ще 100м упоперек. У себе так робив

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чим гірше? Як на мене краще утеплити 100мм в крокви і 50мм залишити для вентиляції, потім дошки на ребро перпендикулярно і ще 100м упоперек. У себе так робив

я мав на увазі "перпендикулярно" це добре тим що крокви будуть перекриті

 

50 для вентиляції потрібно якщо не СДМ

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

смотрим фото выше

......

А где фото?

 

И еще, а что если я на имеющиеся стропила, по всей их длине, набью планки 50мм. Таким образом получу нужные мне 200мм "глубины", и смогу заложить туда вату в два слоя, 100мм + еще раз 100мм. так правильно будет?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

День добрый.

Вопрос, если у меня стропила по 150мм, а я хотел бы утеплить крышу ватой по 100мм в два слоя, т.е. итого 200мм, то как мне быть?

Что можно сделать?

 

Таким образом делается 200мм

www.stroimdom.com.ua/forum/picture.php?albumid=2927&pictureid=33809

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Извините, но я ниче не понял по фото :)

Объясните плиз словами. :oops:

 

 

.....

ООО! Теперь я наверное понял что имелось ввиду.

Вот, после прочитанного тут www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=1443218&postcount=2661 стало все ясно!

Закладываю 150мм ваты, затем поперек все это дело подбиваю рейками 50 на 50, и туда закладываю еще 50мм.

Всем спасибо! Так и буду делать!

Змінено користувачем SergLviv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Крім того раджу шматочками К2 або армованого скотчу заліпити кожен забитий скобель степлера, бо під час роботи плівка часто натягується і можливі дірки, а ми ж хочемо якісно

Где-нибудь у производителей паробарьера, или в другой НТД, фигурирует эта процедура по замазыванию (пароизоляции) каждой скобы от степлера?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Что лучше* ))))) базальтовая РОКВУЛ или базальтовая КНАУФ?

Роквул - базальтовая, а Кнауф обычно в продаже сейчас идет, как минирализированный - что-то среднее, но я с ним работал, ни че, нормально. Кнауф сейчас, это лучше чем стекловата, но не базальт - плотность не та... Дышать, ее летучесть при монтаже в принципе также как и при базальте.

Если базальт, то мне лично очень понравилась базальтовая вата "Изоват" Житомерская. Плотность супер - Технолайф и Роквул отдыхают. Режется, в руках несеш плиту за угол не рвется, не отламывается - супер. Только большие перебои с ней...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Что лучше* ))))) базальтовая РОКВУЛ или базальтовая КНАУФ?

сравнивать торговые марки - бесполезно.

у каждого производителя десятки моделей с различными характеристиками

так что берём конкретные модели и сравниваем

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

50мм залишити для вентиляції

у мене 15см кроква хочу її утепляти ватою і знаю точно що потрібно залишити для вентиляції відстань між гідробарєром та ватою для успішно виходу пари(конденсату) на коньку але яка відстань повинна бути мінісум-максимум??

 

Добавлено через 36 минут

Таким образом делается 200мм

www.stroimdom.com.ua/forum/picture.php?albumid=2927&pictureid=33809

 

1)у мене кровка 15см-в неї я вкладаю 10см вати(саме 10см вати щоб залишити простір між ватою та гідробар*єром), після цього паробар*єр, обрешітка та знову вата 10см щоб не було містків холоду?-це як показують нам виробники у відео-інструкціях

 

2)у мене кровка 15см-в неї я вкладаю 10см вати(саме 10см вати щоб залишити простір між ватою та гідробар*єром), знову вата 10см щоб не було містків холоду? після цього паробар*єр

 

чи є тут неправильний варіант??? і який ращий з перелічених

 

ось тут та у інших показують що можна давати повторний шар вати по паробар*єру-але завжди ззовні по обрешітці дають тонший шар вати чим основний

 

www.youtube.com/watch?v=toBUp4SITcQ

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2)у мене кровка 15см-в неї я вкладаю 10см вати(саме 10см вати щоб залишити простір між ватою та гідробар*єром), знову вата 10см щоб не було містків холоду? після цього паробар*єр

 

Правильный вариант

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

2)у мене кровка 15см-в неї я вкладаю 10см вати(саме 10см вати щоб залишити простір між ватою та гідробар*єром), знову вата 10см щоб не було містків холоду? після цього паробар*єр

 

5см зазор забагато...рекомендовано 3см (цілком достатньо) тим більше що вата 10см насправді не зовсім 10.

Просяде трохи і будуть всі 9...:(

Я б зробив так:

1) знизу вздовж крокв набиваємо рейку товщиною 3см

2) укладаємо вату в ДВА шари - спочатку 10см, потім 5см з перекриттям стиків

3) поперек крокв набиваємо рейки (брус) 50х50 з розрахунку, щоб між ними було 59см. Укладаємо туди додатковий шар вати 50мм (краже суперрок - він більш жорсткий - перевірено на власному досвіді)

4) потім паробар'єр з проклейкою стиків стрічкою К2.

 

У мене так і зроблено. Правда крокви 180мм. добивав знизу 3см і між кроквами укладав два шари по 10см. Але у мене зверху не гідробар'єр, а супердифузійна мембрана, тому 1см зазору більш ніж достатньо.

 

УДАЧІ!:beer:

 

Приблизний малюнок (на ньому супердифузінйна мембрана, тому там взагалі немає зазору, а вам потрібно там залишити 3см):

attachment.php?attachmentid=238542&stc=1&d=1356619583

krov_pirog.jpg.98960deb496c12a214c2d68086eff2fd.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

... день на просторах нету серфую інфо про утеплення ватою, і ось що знайшов цікаве у роквкла на сайті

паробарєр потрібно ципляти тільки у якщо у мансарді є місця з підвищенною вологістю(кухні, ванни, клозети і т.д. 11...гПа),якщо не буде природної вентиляції, а буде паробарєр тоді просто задавлюсь несвіжим повітрям?

 

якщо є щілина для вентиляції під коньоком, а паробарєр пропускає тільки повітря і відповідно його шви проклеюю скотчем К2, приштукатурюю до фаєрмуру-і щілин немає, кімната 80м2, вінка пластикові-короче герметична капсула-и так вопрос: Потрібно робити ще додатковий доступ свіжого повітря?

а доступ поітря є окремостоячій сходовій%

 

 

 

як мені зробити так щоб вата не доторкалась до гідробарєру, натягувати навхрест шпагат?

 

що порадите, оскільки відстань між кроквами у мене від 85см до 104см-різнобой, тому без рулонної вати мені не обійтись,на поверхневий слой я готовий листову вату прибивати

Змінено користувачем Vettel
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...