lim Опубліковано: 4 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 4 грудня 2012 хочу поднять несколько вопросов и так наконец то дело дошло до утепления и до конца недели может быть -15 1. есть ли нюансы утепления при минусовой температуре? ограничения на пароизоляцию и ленту К2? 2. подскажите как правильно клеить лентой стык пароизоляции? ведь этот стык будет на мягкой вате и прижать сильно не получиться или там усилия не надо? 3. как надёжнее всего сделать узел пароизоляция - стена? одна из рекомендация заштукатурить, но штукатурка планируется летом, а помещение будет использоваться уже Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дощ Опубліковано: 4 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 4 грудня 2012 1. Головне щоб плівка була суха і холодна щоб не випадав конденсат, бо тоді стрічка не прилипне. Крім того сама К2 попередньо має бути в теплому приміщенні, інакше задубіває і працювати неможливо. 2. Нахльост по лінії на краю плівки, малюнком всередину. На стику спочатку клеїте підкладаючи наприклад дошку, а потім остаточно пристрелюєте степлером. Якщо працюватимете один без помічника то можна у кількох місцях "наживити" 3. Найнадійніше - приклеїти К2. Для цього поверхню стіни обмітаєте від пилу і обробляєте ґрунтом - після висихання липне "на ура". Крім того раджу шматочками К2 або армованого скотчу заліпити кожен забитий скобель степлера, бо під час роботи плівка часто натягується і можливі дірки, а ми ж хочемо якісно Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lim Опубліковано: 4 грудня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 4 грудня 2012 2. Нахльост по лінії на краю плівки, малюнком всередину. На стику спочатку клеїте підкладаючи наприклад дошку, а потім остаточно пристрелюєте степлером. Якщо працюватимете один без помічника то можна у кількох місцях "наживити" якщо чесно то не зовсім зрозумів так всі роблять? це якась власна ідея чи десь є документація на це? чи, можливо, подібне з'єднання можливо лише на планці? 3. Найнадійніше - приклеїти К2. Для цього поверхню стіни обмітаєте від пилу і обробляєте ґрунтом - після висихання липне "на ура". я так розумію що цегляну кладку перед цим необхідно вирівняти якимось раствором? бо відсутність розчину в швах ніяк не закрити а от яким краще враховуючи що стіни можуть промерзнути вже грунт від церезиту підійде? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дощ Опубліковано: 4 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 4 грудня 2012 десь є документація на це? Документація на що? На приклейку К2? Так, є інструкція на пакуванні. Там написано: "берете К2 і клеїте на поверхню". Грунт для роботи в таких умовах, будь-якого виробника. Шви зрозуміло закрити. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
romaber Опубліковано: 4 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 4 грудня 2012 2. подскажите как правильно клеить лентой стык пароизоляции? ведь этот стык будет на мягкой вате и прижать сильно не получиться или там усилия не надо? Привіт земляк. Я ось також над цим питанням задумався і вирішив зробити так: www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=115251 І доски використаю, і шнурка непотрібно, і тверда основа буде. Гляньте будь ласка на це і скажіть свою думку Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lim Опубліковано: 5 грудня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 5 грудня 2012 Гляньте будь ласка на це і скажіть свою думку ні так робити погано який сенс там в досках? там зашивати всю поверхню? намалюй повну схему тоді буде простіше обговорювати може краще інше використання доскам приудмати а де будівництво? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дощ Опубліковано: 5 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 5 грудня 2012 Гляньте будь ласка на це і скажіть свою думку У мене так зроблено на скатах. Тільки дошки ребром не вздовж крокв, а поперек. Потім пристрелений ПБ, покручені профіля і ГКЛ. Додаткові підтримуючі дошки пласким боком тільки на стелі, ПБ під ними Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
romaber Опубліковано: 5 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 5 грудня 2012 ні так робити погано який сенс там в досках? там зашивати всю поверхню? намалюй повну схему тоді буде простіше обговорювати може краще інше використання доскам приудмати а де будівництво? Будівництво в Тинному. Сенс в досках той, що вони знизу тримають вату. А інше використання доскам придумати ніяк не можу. Це ж розібрані короби зі скла, яке постачається на заводи по виготовлення металопластикових вікон. Халява:D. Що ж добру пропадати.:D Добавлено через 57 секунд У мене так зроблено на скатах. Тільки дошки ребром не вздовж крокв, а поперек. Потім пристрелений ПБ, покручені профіля і ГКЛ. Додаткові підтримуючі дошки пласким боком тільки на стелі, ПБ під ними Ну і як воно? Коли робили? Є якісь проблеми чи ні? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lim Опубліковано: 6 грудня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 6 грудня 2012 ось фото гляньте, тут видно куди діти трошки халявних досок www.paroc.ru/решения-и-продукты/решения/кровля/стропильные-конструкции-теплыи-чердак- а моє основне питання залишається в силі вузол плівка стіна покажіть фото хто і як там "мазав" штукатурив і чим Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SergLviv Опубліковано: 7 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 7 грудня 2012 День добрый. Вопрос, если у меня стропила по 150мм, а я хотел бы утеплить крышу ватой по 100мм в два слоя, т.е. итого 200мм, то как мне быть? Что можно сделать? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lim Опубліковано: 7 грудня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 7 грудня 2012 День добрый. Вопрос, если у меня стропила по 150мм, а я хотел бы утеплить крышу ватой по 100мм в два слоя, т.е. итого 200мм, то как мне быть? Что можно сделать? смотрим фото выше лучше утеплить 150 в плоскости стропил набить перпендикулярно бруски и утеплить еще 50 для закрытия мостиков холода через стропила если же у вас вата 100 уже есть то набивайте брус по стропилам, хотя так будет хуже 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дощ Опубліковано: 7 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 7 грудня 2012 Ну і як воно? Коли робили? Є якісь проблеми чи ні? Кілька років тому. Поки все нормально. Думаю й надалі буде також лучше утеплить 150 в плоскости стропил набить перпендикулярно бруски и утеплить еще 50 для закрытия мостиков холода через стропила если же у вас вата 100 уже есть то набивайте брус по стропилам, хотя так будет хуже Чим гірше? Як на мене краще утеплити 100мм в крокви і 50мм залишити для вентиляції, потім дошки на ребро перпендикулярно і ще 100м упоперек. У себе так робив Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
lim Опубліковано: 7 грудня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 7 грудня 2012 Чим гірше? Як на мене краще утеплити 100мм в крокви і 50мм залишити для вентиляції, потім дошки на ребро перпендикулярно і ще 100м упоперек. У себе так робив я мав на увазі "перпендикулярно" це добре тим що крокви будуть перекриті 50 для вентиляції потрібно якщо не СДМ Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SergLviv Опубліковано: 8 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 8 грудня 2012 смотрим фото выше ...... А где фото? И еще, а что если я на имеющиеся стропила, по всей их длине, набью планки 50мм. Таким образом получу нужные мне 200мм "глубины", и смогу заложить туда вату в два слоя, 100мм + еще раз 100мм. так правильно будет? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Елки-палки Опубліковано: 9 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 9 грудня 2012 День добрый. Вопрос, если у меня стропила по 150мм, а я хотел бы утеплить крышу ватой по 100мм в два слоя, т.е. итого 200мм, то как мне быть? Что можно сделать? Таким образом делается 200мм www.stroimdom.com.ua/forum/picture.php?albumid=2927&pictureid=33809 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SergLviv Опубліковано: 9 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 9 грудня 2012 (змінено) Извините, но я ниче не понял по фото Объясните плиз словами. ..... ООО! Теперь я наверное понял что имелось ввиду. Вот, после прочитанного тут www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=1443218&postcount=2661 стало все ясно! Закладываю 150мм ваты, затем поперек все это дело подбиваю рейками 50 на 50, и туда закладываю еще 50мм. Всем спасибо! Так и буду делать! Змінено 9 грудня 2012 користувачем SergLviv Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
POLAA Опубліковано: 10 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 10 грудня 2012 Крім того раджу шматочками К2 або армованого скотчу заліпити кожен забитий скобель степлера, бо під час роботи плівка часто натягується і можливі дірки, а ми ж хочемо якісно Где-нибудь у производителей паробарьера, или в другой НТД, фигурирует эта процедура по замазыванию (пароизоляции) каждой скобы от степлера? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SergLviv Опубліковано: 18 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 18 грудня 2012 Поднимем тему! Что лучше* ))))) базальтовая РОКВУЛ или базальтовая КНАУФ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
all4roof Опубліковано: 19 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 19 грудня 2012 Что лучше* ))))) базальтовая РОКВУЛ или базальтовая КНАУФ? Роквул - базальтовая, а Кнауф обычно в продаже сейчас идет, как минирализированный - что-то среднее, но я с ним работал, ни че, нормально. Кнауф сейчас, это лучше чем стекловата, но не базальт - плотность не та... Дышать, ее летучесть при монтаже в принципе также как и при базальте. Если базальт, то мне лично очень понравилась базальтовая вата "Изоват" Житомерская. Плотность супер - Технолайф и Роквул отдыхают. Режется, в руках несеш плиту за угол не рвется, не отламывается - супер. Только большие перебои с ней... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gothia Опубліковано: 20 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 20 грудня 2012 Что лучше* ))))) базальтовая РОКВУЛ или базальтовая КНАУФ? сравнивать торговые марки - бесполезно. у каждого производителя десятки моделей с различными характеристиками так что берём конкретные модели и сравниваем Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vettel Опубліковано: 27 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 27 грудня 2012 50мм залишити для вентиляції у мене 15см кроква хочу її утепляти ватою і знаю точно що потрібно залишити для вентиляції відстань між гідробарєром та ватою для успішно виходу пари(конденсату) на коньку але яка відстань повинна бути мінісум-максимум?? Добавлено через 36 минут Таким образом делается 200мм www.stroimdom.com.ua/forum/picture.php?albumid=2927&pictureid=33809 1)у мене кровка 15см-в неї я вкладаю 10см вати(саме 10см вати щоб залишити простір між ватою та гідробар*єром), після цього паробар*єр, обрешітка та знову вата 10см щоб не було містків холоду?-це як показують нам виробники у відео-інструкціях 2)у мене кровка 15см-в неї я вкладаю 10см вати(саме 10см вати щоб залишити простір між ватою та гідробар*єром), знову вата 10см щоб не було містків холоду? після цього паробар*єр чи є тут неправильний варіант??? і який ращий з перелічених ось тут та у інших показують що можна давати повторний шар вати по паробар*єру-але завжди ззовні по обрешітці дають тонший шар вати чим основний www.youtube.com/watch?v=toBUp4SITcQ Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Елки-палки Опубліковано: 27 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 27 грудня 2012 2)у мене кровка 15см-в неї я вкладаю 10см вати(саме 10см вати щоб залишити простір між ватою та гідробар*єром), знову вата 10см щоб не було містків холоду? після цього паробар*єр Правильный вариант Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Igor_M Опубліковано: 27 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 27 грудня 2012 2)у мене кровка 15см-в неї я вкладаю 10см вати(саме 10см вати щоб залишити простір між ватою та гідробар*єром), знову вата 10см щоб не було містків холоду? після цього паробар*єр 5см зазор забагато...рекомендовано 3см (цілком достатньо) тим більше що вата 10см насправді не зовсім 10. Просяде трохи і будуть всі 9... Я б зробив так: 1) знизу вздовж крокв набиваємо рейку товщиною 3см 2) укладаємо вату в ДВА шари - спочатку 10см, потім 5см з перекриттям стиків 3) поперек крокв набиваємо рейки (брус) 50х50 з розрахунку, щоб між ними було 59см. Укладаємо туди додатковий шар вати 50мм (краже суперрок - він більш жорсткий - перевірено на власному досвіді) 4) потім паробар'єр з проклейкою стиків стрічкою К2. У мене так і зроблено. Правда крокви 180мм. добивав знизу 3см і між кроквами укладав два шари по 10см. Але у мене зверху не гідробар'єр, а супердифузійна мембрана, тому 1см зазору більш ніж достатньо. УДАЧІ! Приблизний малюнок (на ньому супердифузінйна мембрана, тому там взагалі немає зазору, а вам потрібно там залишити 3см): Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vettel Опубліковано: 27 грудня 2012 Поділитись Опубліковано: 27 грудня 2012 (змінено) ... день на просторах нету серфую інфо про утеплення ватою, і ось що знайшов цікаве у роквкла на сайті паробарєр потрібно ципляти тільки у якщо у мансарді є місця з підвищенною вологістю(кухні, ванни, клозети і т.д. 11...гПа),якщо не буде природної вентиляції, а буде паробарєр тоді просто задавлюсь несвіжим повітрям? якщо є щілина для вентиляції під коньоком, а паробарєр пропускає тільки повітря і відповідно його шви проклеюю скотчем К2, приштукатурюю до фаєрмуру-і щілин немає, кімната 80м2, вінка пластикові-короче герметична капсула-и так вопрос: Потрібно робити ще додатковий доступ свіжого повітря? а доступ поітря є окремостоячій сходовій% як мені зробити так щоб вата не доторкалась до гідробарєру, натягувати навхрест шпагат? що порадите, оскільки відстань між кроквами у мене від 85см до 104см-різнобой, тому без рулонної вати мені не обійтись,на поверхневий слой я готовий листову вату прибивати Змінено 27 грудня 2012 користувачем Vettel Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз