Tarras Опубліковано: 30 березня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 30 березня 2012 Посоветуйте, пожалуйста, конструкцию и параметры плиты чернового пола по грунту, на которую потом будут ставиться кирпичные перегородки в пол-кирпича высотой три метра. С цоколем плита связываться не будет. Между плитой чернового пола и цоколем планирую вкладывать 2 см. ЭППС. Спасибо. Зприводу 2см ЭППС це правильно, так і робіть, це в першу чергу і деформаційний шов і невелике утеплення, яке ніколи не зайве. Перегородку пожна опирати по різному, наприклад на плиту по грунту, яка і грає роль основи підлоги, так і на окремий стрічковий фундамент... Можете глянути вузли по підлозі першого поверху: buildforum.com.ua/index.php?topic=17.0 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
plus Опубліковано: 30 березня 2012 Поділитись Опубліковано: 30 березня 2012 Зприводу 2см ЭППС це правильно, так і робіть, це в першу чергу і деформаційний шов і невелике утеплення, яке ніколи не зайве. Перегородку пожна опирати по різному, наприклад на плиту по грунту, яка і грає роль основи підлоги, так і на окремий стрічковий фундамент... Можете глянути вузли по підлозі першого поверху: buildforum.com.ua/index.php?topic=17.0 Спасибо, т.е., если я правильно понял из ссылки, плиты высотой 100 мм. армированной 8-й арматурой сеткой 200Х200 вполне достаточно для несущей способности под кирпичные перегородки?. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tarras Опубліковано: 30 березня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 30 березня 2012 Спасибо, т.е., если я правильно понял из ссылки, плиты высотой 100 мм. армированной 8-й арматурой сеткой 200Х200 вполне достаточно для несущей способности под кирпичные перегородки?. Да, якщо це звичайне житлове приміщення з навантаженням на м.кв. 195кг/м.кв. (ДБН В.1.2-2:2006), тільки сітка повинна лежати в нижній зоні плити, поскільки при навантаженні перегородкою саме нижня зона являється розтягнутою. І на перегородку неповинно нічого обпиратись! 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
silver8848 Опубліковано: 30 березня 2012 Поділитись Опубліковано: 30 березня 2012 Да, якщо це звичайне житлове приміщення з навантаженням на м.кв. 195кг/м.кв. (ДБН В.1.2-2:2006), тільки сітка повинна лежати в нижній зоні плити, поскільки при навантаженні перегородкою саме нижня зона являється розтягнутою. І на перегородку неповинно нічого обпиратись! А кирпичная перегородка толщиной 250 мм должна иметь свой фундамент или можно тоже на плиту? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
plus Опубліковано: 30 березня 2012 Поділитись Опубліковано: 30 березня 2012 тільки сітка повинна лежати в нижній зоні плити, поскільки при навантаженні перегородкою саме нижня зона являється розтягнутою При расположении арматуры в нижней зоне, сколько снизу защитного слоя оставлять, ведь при плите 100мм. получится, наверное, не более 3 см? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
silver8848 Опубліковано: 30 березня 2012 Поділитись Опубліковано: 30 березня 2012 При расположении арматуры в нижней зоне, сколько снизу защитного слоя оставлять, ведь при плите 100мм. получится, наверное, не более 3 см? да, 25-30 мм Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tarras Опубліковано: 30 березня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 30 березня 2012 При расположении арматуры в нижней зоне, сколько снизу защитного слоя оставлять, ведь при плите 100мм. получится, наверное, не более 3 см? Якщо бетон контактує із землею то потрібно 50мм а у Вашому випадку є підготовка з бетону В7,5 тому 30мм достатньо. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tarras Опубліковано: 1 квітня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 1 квітня 2012 Пропоную Вам консультацію по підбору і розрахунку конструкцій перекриття, фундаментів, оптимальна конструкція стін, покрівлі. Також співпрацюю з професійними архітекторами, які підкажуть Вам оптимальне планування Вашого будинку і підберуть симпатичний дизайн фасаду. Наголошую, що я інженер-конструктор а не менеджер з продажу матеріалів і послуг, тому при наданні консультації керуюсь тільки розрахунком, цифрами і фактами. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tarras Опубліковано: 3 квітня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 3 квітня 2012 Фундаментна плита: Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
art-ds Опубліковано: 6 квітня 2012 Поділитись Опубліковано: 6 квітня 2012 Добрый день. Подскажите пожалуйста по реализации такого проекта пристройки и надстройки к дому. www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=28978 Насколько критично незамкнутость фундамента пристройки. Посоветуйте как лучше реализрвать данную идею? Фундамент старого дома бутовый, глубина 400-500 мм. Ширина неизвестно. Но стена дома выложена в 1.5 красного кирпича. Грунт - 50 см плодородный слой, дальше плотная глина. Уровень грунтовых вод ниже 3-х метров. Пристройка будет из термоблока, перекрытия по деревянным балкам. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tarras Опубліковано: 6 квітня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 6 квітня 2012 Добрый день. Подскажите пожалуйста по реализации такого проекта пристройки и надстройки к дому. www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=28978 Насколько критично незамкнутость фундамента пристройки. Посоветуйте как лучше реализрвать данную идею? Фундамент старого дома бутовый, глубина 400-500 мм. Ширина неизвестно. Но стена дома выложена в 1.5 красного кирпича. Грунт - 50 см плодородный слой, дальше плотная глина. Уровень грунтовых вод ниже 3-х метров. Пристройка будет из термоблока, перекрытия по деревянным балкам. Добрий день! У Вашому випадку взагалі не критично. 1-грунт-глина - це непогано (хоч без геології не скажу точно) 2-Незначна вага конструкції, що врят чи приведе до великої різниці деформацій. 3-Термоблок, відносно жорстка конструкція із-за 150мм залізобетону, тому стіна більш винослива до утворення тріщин. Єдине що я б добавив, так це ще два стержні внизу і два зверху, це просто зони роботи бетону.. Про роботу арматури в фундаменті я описував тут: buildforum.com.ua/index.php?board=22.0 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
art-ds Опубліковано: 7 квітня 2012 Поділитись Опубліковано: 7 квітня 2012 Спасибо большое за ответ! Есть еще несколько моментов на которые хотелось бы услышать Ваше мнение: 1. Фундамент под колонну нужно вязать с основным фундаментом? если да, то какая глубина\ширина должна быть? 2. Перекрытия первого этажа планируется из балок сечением 100х200. На моем эскизе на новых стенах балки лежат поперек проема (4500 мм) а в зоне где стена стыкуется со старой - вдоль, т.е. что бы не опиралось на старую стену. и одним концом лежат на швеллере 200мм который опирается на колонну. Правильно ли это? Хватит ли полочки швеллера в 70 мм для опирания балок? Если бы положить все балки поперек, то тогда от колонны можно было бы отказаться но как тогда поведет перекрытие если начнутся неравномерные усадки? 3. Армирование стен как я вижу по стройкам других каждый реализует по-разному, и практически ни кто не использует вариант армирования, описанный в пособии. На моей схеме армирование как в пособии, т.е. вертикальное в углах 4х12, окна 2х12, горизонтальное 2х8 в первом ряду, под окнами, над окнами и в последнем. Единственное я еще думал заложить горизонтальный армокаркас 4х12 (или 4х14?) в первый ряд второго этажа, тем самым получится армопояс. Правильно ли это? 4. Изучаю информацию про использование фибры. Может как-то совместить арматуру и фибру? Спасибо! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Privet Опубліковано: 7 квітня 2012 Поділитись Опубліковано: 7 квітня 2012 Tarras, есть вопрос, на который не могу найти ответ. Фундамент забора и въездных ворот - столбчатый, с расширением внизу - по Тисе. Глубина подошвы фундамента - 1,4 м. (нормативная промерзания - 1 метр) Диаметр скважины столбов фундамента - 200 мм., диаметр расширения - 500 мм. Грунт - чернозем (до отметки 3-х метров) Росвёрк - многоуровневый, в роли подпорной стенки. Зазор между ростверком и грунтом обеспечивает пенопласт минимальной плотности. Проем ворот - 4-е метра. Надо ли делать роствёрк под воротами ? Есть опасение, что нагрузка от транспорта - через роствёрк, будет передаваться на несущие столбы под въездные ворота. Тема "Фундамент для въездных ворот и калитки." www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=93142 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tarras Опубліковано: 7 квітня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 7 квітня 2012 1. Фундамент под колонну нужно вязать с основным фундаментом? если да, то какая глубина\ширина должна быть? Фундамент під колону привязувати до основного у Вашому випадку непотрібно, судячи по фото, він у Вас знаходиться в приміщенні, тому промерзати не буде. Отже глибину закладання можна не брати на 0,9-1,1 м наприклад, а обперти на несучий шар грунту. (по підготовці із бетону В7,5 або пісчаній подушці) 2. Перекрытия первого этажа планируется из балок сечением 100х200. На моем эскизе на новых стенах балки лежат поперек проема (4500 мм) а в зоне где стена стыкуется со старой - вдоль, т.е. что бы не опиралось на старую стену. и одним концом лежат на швеллере 200мм который опирается на колонну. Правильно ли это? Хватит ли полочки швеллера в 70 мм для опирания балок? Если бы положить все балки поперек, то тогда от колонны можно было бы отказаться но как тогда поведет перекрытие если начнутся неравномерные усадки? Рішення з швелером правильне, єдине що потрібно, то приварити до полок швелера металеві пластини в місцях кріплення балок, і хочаб прибити знизу і зверху їх до заведеної в швелер балки, щоб запобігти висуву балки із швелера. 3. Армирование стен как я вижу по стройкам других каждый реализует по-разному, и практически ни кто не использует вариант армирования, описанный в пособии. На моей схеме армирование как в пособии, т.е. вертикальное в углах 4х12, окна 2х12, горизонтальное 2х8 в первом ряду, под окнами, над окнами и в последнем. Единственное я еще думал заложить горизонтальный армокаркас 4х12 (или 4х14?) в первый ряд второго этажа, тем самым получится армопояс. Правильно ли это? Пораджу Вам меньше читати повідомлення "майстрів на всі руки" і діліть на 2 а той на 5 інформацію від людей, які говорять "я вже строю 30 років, я знаю..." Армуйте по рекомендації виробників, та конструкторів, вони керуються цифрами і розрахунком. 14-та арматура напевне лишня, армуйте 12-ю її буде достатньо. 4. Изучаю информацию про использование фибры. Может как-то совместить арматуру и фибру? Да, можете поєднати фібру і арматуру, це краще ніж просто бутон.. Фібробетон Добавлено через 9 минут Tarras, есть вопрос, на который не могу найти ответ. Фундамент забора и въездных ворот - столбчатый, с расширением внизу - по Тисе. Глубина подошвы фундамента - 1,4 м. (нормативная промерзания - 1 метр) Диаметр скважины столбов фундамента - 200 мм., диаметр расширения - 500 мм. Грунт - чернозем (до отметки 3-х метров) Росвёрк - многоуровневый, в роли подпорной стенки. Зазор между ростверком и грунтом обеспечивает пенопласт минимальной плотности. Проем ворот - 4-е метра. Надо ли делать роствёрк под воротами ? Есть опасение, что нагрузка от транспорта - через роствёрк, будет передаваться на несущие столбы под въездные ворота. Тема "Фундамент для въездных ворот и калитки." www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=93142 Добрий день. Ростверк під воротами впринципі ніякої ролі в несучій здатності огорожу практично не грає. Він потрібен тільки як підпірна стіна у випадку перепаду грунту, або як декоративне заповнення прольоту, або як основа під цегляну кладку (якщо огорожа з цегли). Основне навантаження приходить на стійки огорожі і на палі "ТИСЭ" відповідно. Доведіть його до воріт з одної і з іншої торони, а в прольоті не робіть. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Privet Опубліковано: 7 квітня 2012 Поділитись Опубліковано: 7 квітня 2012 Доведіть його до воріт з одної і з іншої торони, а в прольоті не робіть. Гаразд, але, якщо не робити ростверк під воротами , який повинен придати жорсткість конструкції, то яким шляхом забезпечити гарантовано, щоб під вантажем воріт, під дією сил пучення - стовпі Тісе не змінювали свого положення ? Може, глибше, до відмітки 2-х метрів, а не 1,4 м. , - зробити буріння під стовпи воріт ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Privet Опубліковано: 8 квітня 2012 Поділитись Опубліковано: 8 квітня 2012 Tarras, есть ещё вопрос - кто имеет право осуществлять технический надзор за строительством или возведением металлических конструкций (навес для авто) - согласно утверждённому проекту ? Конструктор, который разрабатывал проект - не имеет такой возможности. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
forsage_club Опубліковано: 8 квітня 2012 Поділитись Опубліковано: 8 квітня 2012 Здраствуйте, помогите расчитать балку перекрытия и расположения их на схеме дома. Заранее спасибо. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tarras Опубліковано: 8 квітня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 8 квітня 2012 Гаразд, але, якщо не робити ростверк під воротами , який повинен придати жорсткість конструкції, то яким шляхом забезпечити гарантовано, щоб під вантажем воріт, під дією сил пучення - стовпі Тісе не змінювали свого положення ? Може, глибше, до відмітки 2-х метрів, а не 1,4 м. , - зробити буріння під стовпи воріт ? Можете зробити 2м. а можете і ростверк закопати на см 60-1000. У Вас же не роздвижні ворота, тому ростверк як на мене не обовязковий. Щоб мороз не "порвав" бетон, зробіть зворотню засипку піском. Пісок візьме на себе всі деформації грунту. Добавлено через 2 минуты Tarras, есть ещё вопрос - кто имеет право осуществлять технический надзор за строительством или возведением металлических конструкций (навес для авто) - согласно утверждённому проекту ? Конструктор, который разрабатывал проект - не имеет такой возможности. Конструктор може вести тех. нагляд, але для цого є спеціаліст з сертифікатом про те, що він закінчив відповідні курси і має свою печатку і ПП СПД чи ТОВ відповідно. Або якщо в людини просто є досвід ведення тех нагляду або вона, повторюсь, конструктор, теж можна. Добавлено через 40 минут Здраствуйте, помогите расчитать балку перекрытия и расположения их на схеме дома. Заранее спасибо. Розклав Вам балки.. фото тут: buildforum.com.ua/index.php?topic=59.0 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
forsage_club Опубліковано: 8 квітня 2012 Поділитись Опубліковано: 8 квітня 2012 Спасибо за оперативный ответ. Ещё вопрос: можно ли применить длинные балки что б не использовать швеллеры?? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tarras Опубліковано: 8 квітня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 8 квітня 2012 Спасибо за оперативный ответ. Ещё вопрос: можно ли применить длинные балки что б не использовать швеллеры?? Можна, але крок балок буде тоді максимум 500мм. і висота 220мм. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tarras Опубліковано: 9 квітня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 9 квітня 2012 Вопрос по наружной лестнице: Будет наружная монолитная лестница из 10 ступеней с навесом весом 2,2-2,5т примерно (1м3 бетона +-). Нужны ли эти пятки в фундаменте? На какую глубину делать пятки и размеры пяток (ширина и толщина)? Марка бетона? Армирование пяток, колонн, лестницы? Можно ли плиту лестницы сделать 100мм толщиной? Грунт песок обычный нормальнонесущий. Щоб відповісти на всі Ваші запитання із точністю, мені потрібно провести розрахунок.. а це звісно не з "дякую". Тому відповім Вам максимально безкоштовно Ширина пятки - 400-500мм. Глибина від поверхні грунту 1000мм. Або 700мм. але із засипкою піском і додатковим утепленням по горизонталі. Клас бетону В20 буде достатньо Арматуру в підошві дайте 10мм мо низу з кроком 200мм. Можна і 100.. я часто даю 120мм Повторюсь, що це рекомендації, і для точності необхідний розрахунок. Доречі можете глянути на армування сходів .. я викладаю рекомендації по буд конструкціях тут: buildforum.com.ua/index.php?topic=61.0 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tarras Опубліковано: 9 квітня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 9 квітня 2012 Спасибо, меня интересовали именно максимально безкоштовно, т.е. общие рекомендации без точного расчета. Единственное - ширину пятки вы указали (400-500), какую вы рекомендуете толщину? Так буде наглядніше: 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tarras Опубліковано: 10 квітня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 10 квітня 2012 Доречі можете глянути на армування сходів .. я викладаю рекомендації по буд конструкціях тут: buildforum.com.ua/index.php?topic=61.0 Перезалив армування сходів, а то щось зсилка не працювала.. buildforum.com.ua/index.php?topic=64.0 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Себастьн Парейра Опубліковано: 10 квітня 2012 Поділитись Опубліковано: 10 квітня 2012 День добрый! Подскажите по стропильной части, меня смущает шаг стропил в 800 мм, стопила сечением 50*200. И насколько надежна подобная конструкция. Материал кровли - ЦПЧ, угол наклона кровли ~38 град, регион Киевская обл, Ворзель. Стоит ли связывать аромопояс под мауэрлатом с тем который идет под перекрытие? если да тогда каким образом и чем? И последнее мауэрлат из какой породы древесины должен быть? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Tarras Опубліковано: 10 квітня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 10 квітня 2012 День добрый! Подскажите по стропильной части, меня смущает шаг стропил в 800 мм, стопила сечением 50*200. И насколько надежна подобная конструкция. Материал кровли - ЦПЧ, угол наклона кровли ~38 град, регион Киевская обл, Ворзель. Стоит ли связывать аромопояс под мауэрлатом с тем который идет под перекрытие? если да тогда каким образом и чем? И последнее мауэрлат из какой породы древесины должен быть? Добрий день. При розрахунку крокв, відстань між ними стараються прийняти кратною утеплювачу, щоб його на різати... 800мм я не зустрічав, хоч можливо і є. Наприклад знаю ширини утеплювачів 500 600 1000.. Пропоную Вам взяти крок 600, поперше, у Вас написано що покрівля металочарепиця, а Ви говорите що ЦПЧ.. подруге, що у Вас є утеплювач між кроквами, який при 600 не потрібно буде різати.. По несучі здатності 800мм проходить завдяки затяжці, що грає роль основи для стелі в мансардному поверсі. Цю затяжку я рекомендую зробити подвійну.. монолітний пояс зєднувати з МП перекриття непотрібно 100%. Мауерлат беріть із сосни другого сорту.. Я чесно кажучи не дуже люблю описувати конструктив, мені простіше нарисувати, тоді все всім буде ясно вот похожа ситуація до Вашої Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз