ecco_oNe Опубліковано: 27 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 27 жовтня 2012 Допоможіть будь ласка знайти який має бути мінімальний - максимальний поздовжній ухил доріг (промислового та міського значення) облазив всі ДБН і СНіПи, нічого неможу найти, а може я такий не уважний. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vino-123@mail.ru Опубліковано: 28 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 жовтня 2012 облазив всі ДБН і СНіПи, нічого неможу найти Все верно, ведь в Украине дорог нету... То, что сейчас есть - это направления... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DVIJOK Опубліковано: 28 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 жовтня 2012 Надо было взять самый общий "ДБН 360-92** планировка и застройка...", там есть таблица 7.1 где даны уклоны, наибольшие продольные. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ecco_oNe Опубліковано: 28 жовтня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 28 жовтня 2012 там тільки для доріг міського значення, а мене ше цікавить для промислових. В табличці максимальний ухил, мене ше цікавить мінімальний, от наприклад чи достатньо ухилу 0,5 проміле для дороги в 250 м для стікання дощової води Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
tort Опубліковано: 28 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 жовтня 2012 от 0% для минимального продольного уклона. Для водоотвода воды с полотна дороги достаточно поперечного уклона. Это ж очевидно) А вот про дальнейший водоотвод читайте: 5.1.11 Додатковий поздовжній похил зовнішньої крайки проїзної частини по відношенню до проектного поздовжнього похилу на ділянці відгону віражу не повинен перевищувати для доріг: - I-а; І-б та II категорій – 5 ‰; - III, IV категорій в рівнинній місцевості – 10 ‰; - III, IV, V категорій в гірській та горбистій місцевостях – 20 ‰. ... 7.1 ...Поздовжній похил водовідвідних споруд слід призначати залежно від типу ґрунту, типу укріплення укосів і дна канави з урахуванням допустимої швидкості протікання води. У разі неможливості забезпечення допустимих похилів необхідно передбачати швидкотоки, перепади та водобійні колодязі. Дно канави повинно мати поздовжній похил понад 5 ‰, а у виняткових випадках – не менше 3 ‰. из ДБН В.2.3-4:2007 "Автомобільні дороги" Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DVIJOK Опубліковано: 29 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 29 жовтня 2012 там тільки для доріг міського значення, а мене ше цікавить для промислових. В табличці максимальний ухил, мене ше цікавить мінімальний, от наприклад чи достатньо ухилу 0,5 проміле для дороги в 250 м для стікання дощової води Так надо ж было уточнять, что вам нужно. Но, у нас нет такого понятия как промышленные дороги. Единственное о чем говорит СНиП II-89-80 (1994) так это - 3.39. Автомобильные дороги и велосипедные дорожки промышленных предприятий и промышленных узлов следует проектировать в соответствии с главой СНиП по проектированию автомобильных дорог. Об уклонах площадок сказано в пункте 3.56. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ecco_oNe Опубліковано: 29 жовтня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 29 жовтня 2012 от 0% для минимального продольного уклона. Для водоотвода воды с полотна дороги достаточно поперечного уклона. Это ж очевидно) А вот про дальнейший водоотвод читайте: из ДБН В.2.3-4:2007 "Автомобільні дороги" там якраз треба шоб вода по дорозі текла до лотків (лотків вздовж дороги немає) тому і питав, по рельєфу виходить поздовжній ухил 0,2 проміллє, це якшо в одному кінці зрізати грунт в 20 см. Дорога 100м поздовжній ухил 0.26 проміле, поперечний 2%, думаю має хватити для дощових вод... дякую всім. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз