Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Protherm СКАТ-v.13

Interso

Рекомендовані повідомлення

Сьогодні приїхав в будинок дивлюсь на програматорі 12С перед цим менеше 13 температура не падала, на програматорі ніч 16 день 13, я до котла а він виключений виявилось що чомусь згорів запобіжник.

 

В вас теж в скатах горять запобіжники?

Такая же ситуация была две недели назад. Вместо 80 мА поставил на 100, у нас на радиорынке по 1 грн, купил с запасом, хай будут...

Как мне сказал сервисмен, горит этот предохранитель от скачка напряжения, причем лучше он, чем более серьезные вещи.

У себя померял напругу по все трем фазам - две повыше(240-260), одна - пониже(220-230) (в принципе и так знал, по Зубрам на щитке) и завел на гнездо U на клеммнике ту, что пониже. Пока полет нормальный. Если все же будут повторы, думаю на фазу, которая идет в т.ч. на управляющую плату, поставить отдельное реле напряжения, т. сказать, во избежание...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Думаю будет. Кажется кто-то уже отписывался по скату, что прерывал датчик температуры. Вообще сами проверьте, делов на 5 мин.

 

О нашел, zalex_ua пробовал www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=2742346&postcount=2

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Такая же ситуация была две недели назад. Вместо 80 мА поставил на 100, у нас на радиорынке по 1 грн, купил с запасом, хай будут...

Как мне сказал сервисмен, горит этот предохранитель от скачка напряжения, причем лучше он, чем более серьезные вещи.

У себя померял напругу по все трем фазам - две повыше(240-260), одна - пониже(220-230) (в принципе и так знал, по Зубрам на щитке) и завел на гнездо U на клеммнике ту, что пониже. Пока полет нормальный. Если все же будут повторы, думаю на фазу, которая идет в т.ч. на управляющую плату, поставить отдельное реле напряжения, т. сказать, во избежание...

 

 

Я теж міряв фази тесстером на 2 від 232 до 244 одна більш стабільна 230 - 235 на неї перекинув управління котлом.

 

А я ще запобіжника не купляв треба купити, замість нього намотав тоненької проволочки (жучок), завтра піду за запобіжником:(.

 

Ще хочу встановити якийсь жсм пристрій (сигналку) щоб бачити яка температура в приміщенні (я ще не живу в будинку ведуться внутр. роботи)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще хочу встановити якийсь жсм пристрій (сигналку) щоб бачити яка температура в приміщенні (я ще не живу в будинку ведуться внутр. роботи)
В Diver'a запитайте, вім має подібні цяцьки в оферті. www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=205320
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще хочу встановити якийсь жсм пристрій (сигналку) щоб бачити яка температура в приміщенні

 

Ловите:

www.ebay.com/itm/Humidity-Monitorin-Wireless-SMS-Alert-Alarm-System-Temperature-GSM-Alarm-RTU5023-/262669083102?var=&hash=item3d284c21de:m:mPZsAlvurtrUibh6C5WnBEQ

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ловите: www.ebay.com/itm/Humidity-Monitorin-Wireless-SMS-Alert-Alarm-System-Temperature-GSM-Alarm-RTU5023-/262669083102?var=&hash=item3d284c21de:m:mPZsAlvurtrUibh6C5WnBEQ

Я такие RTU на два шлагбаума поставил. На одном постоянная потеря сети, и пока не приедешь и не перезагрузишь дэвайс сеть не находит. Второй работает нормально.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...

Розрив датчика NTC, призводить до того що колтел наче помічає падіння температури в бойлері протягом 4-6 секунд.

Під час роботи котла на опалення це призводить до того що він знімає нагрузку з тенів і наче зупиняє мотор для переходу на бойлер, але в цей момент датчик NTC розпізнається як відсутній взагалі і тому не перемкнувшись на нагрів бойлера, котел зразу повертається в режим опалення. Тобто проблем тут немає ніяких. Такий збіг обставин в реальності траплятись не повинен.

 

Коли бойлер нагрівся до заданої температури але датчик NTC звісно залишається не розірваний, то не дивлячись на те що присутній запит на опалення, насос продовжуватиме робити вибіг так як задано парамерами вибігу на бойлер, і тільки коли він закінчить робити вибіг - він повернеться до роботи в режимі опалення. Проблем тут також немає. В реальності це повинно траплятись кожен день в ~06:20

....

 

переробив я трохи схему як "обманювати" NTC датчик бойлера, так як один з форумач описував десь але без деталей, але я спочатку сам до такого чомусь не додумався.

Нова схема краще.

Суть - коли потрібно заблокувати можливий нагрів бойлера ГВС, то на контакти куди підключається NTC датчик, паралельно підключаємо опір 1500 Ом.

В результаті, коли опір підключено то температура в бойлері, яку "бачить" котел росте...росте протягом ~5секунд і коли має стати вище 100 умовних градусів то на дисплеї відобрадується два символи "- -" в верхніх регістрах символів, ось так:

1500om.jpg.d61e3add6954f30c63609be8152b0e95.jpg

Враховуючи що паралельно опір самого NTC датчика залишається, то загальний опір дещо менший 1500Ом, але той номінал опору оптимальнй щоб при звичних температурах експлуатації бойлера (40-70 градусів) котел показував символи "- -" (а не зупинявся на ~90) і в той же час не ловив помилку F.13 (замикання датчика NTC).

Пояснення: чим "- -" краще за 90? - а тим що ясно що "- -" це щось особливе і не введе в оману так як могла б цифра 90.

Додаткового опору в 2 кОм - недостатньо коли бойлер охолодає, 1 кОм- котел ловить F.13 коли бойлер нагріти. А от 1,5кОм - в самий раз.

 

Якщо ж реле для "управління" ГВС буде мати і NO і NC контакти, то тоді трохи змінивши схему можна просто перекидати комутацію з датчика NTC на опір 1кОм (перевіряв практично) і котел чітко бачитиме або реальну температуру або щось вище за 100, тобто гарантовано символи "- -"

 

Повторюсь чому я не хочу використовувати контакти HDO - бо котел вночі використовується для опалення, не хочу переривати його роботу щоб графіки моніторингу були гарні :) і головне - я хочу контрольовано гріти бойлер під ранок саме тоді коли хочу - в 06:30!

 

п.с. вибачаюсь за масу опечаток, поправив.

Змінено користувачем zalex_ua
фікс опечаток
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По поводу как греть бочку только ночью.

 

... в бочку идёт датчик температуры, который просто меняет сопротивление, чем выше сопротивление, тем большую температуру видит котёл. В сервисном мануале есть информация, какое сопротивление соответствует какой температуре в бочке.

 

То есть, можно просто подключить этот датчик через реле времени. В одном положении реле (ночь) оно замыкает выходы, на которых датчик. В другом положении (день) подключен просто нужный резистор. Итого котёл думает, что вода в бочке горячая, и ГВС не трогает....

У меня есть "родной" датчик для бойлера Протерм, но вот как его впихнуть в этот бойлер ? - это раз, ну и хотелось бы греть бойлер только ночью напр. час, не более.

Я тоже хочу попробовать идти по пути, описанному sanyok_ua.

Тут в плане реализации вроде ничего сложного вроде нет: еще один таймер и 2 резистора. В исходном состоянии подключен резистор с сопротивлением, соответствующем напр. температуре бойлера 60 град. (условно - "бойлер нагрет"). В заданное время таймер отключает этот резистор и подключает другой с номиналом, соответствующем напр. температуре 50 град. ("бойлер остыл"). Тогда по логике должен пойти сигнал на переключение 3-х ходового клапана и котел должен переключиться в режим нагрева бойлера. Через заданное время таймер отключит цепь с резистором "бойлер остыл" и подключит резистор "бойлер нагрет", котел переключится в режим нагрева СО и даст сигнал на переключение 3-х ходовика на отопление.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У меня есть "родной" датчик для бойлера Протерм, но вот как его впихнуть в этот бойлер ? - это раз, ну и хотелось бы греть бойлер только ночью напр. час, не более.

Я тоже хочу попробовать идти по пути, описанному sanyok_ua.

Тут в плане реализации вроде ничего сложного вроде нет: еще один таймер и 2 резистора. В исходном состоянии подключен резистор с сопротивлением, соответствующем напр. температуре бойлера 60 град. (условно - "бойлер нагрет"). В заданное время таймер отключает этот резистор и подключает другой с номиналом, соответствующем напр. температуре 50 град. ("бойлер остыл"). Тогда по логике должен пойти сигнал на переключение 3-х ходового клапана и котел должен переключиться в режим нагрева бойлера. Через заданное время таймер отключит цепь с резистором "бойлер остыл" и подключит резистор "бойлер нагрет", котел переключится в режим нагрева СО и даст сигнал на переключение 3-х ходовика на отопление.

 

 

Пошукайте де примотати той рідний датчик на бойлері, щоб реагував на нагрів, ну хоч і не точно, але відображав нагрів.

Контачити інший (фіксований) опір, який допускатиме нагрів, вважаю небезпечним. Завжди може виникнути непередбачувана ситуація або форс-мажор коли цей опір і продовжить бути підключеним і котел буде грітися постійно.

Я б не радив це робити з точки зору безпеки.

 

Краще все ж якось присобачити той рідний датчик, наприклад на виході ГВС з бойлера на металевому крані, і гарно теплоізолювати ту зону зверху датчика.

Як правило вихід води (зверху бойлера) має температура на пару градусів нижче ніж всередині.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пошукайте де примотати той рідний датчик на бойлері, щоб реагував на нагрів, ну хоч і не точно, але відображав нагрів.

Контачити інший (фіксований) опір, який допускатиме нагрів, вважаю небезпечним. Завжди може виникнути непередбачувана ситуація або форс-мажор коли цей опір і продовжить бути підключеним і котел буде грітися постійно.

Я б не радив це робити з точки зору безпеки. .

Я понимаю риски, но все равно одним датчиком не обойтись, если упираться в ночной тариф. Что-то колхозить через таймер придется.

ЗЫ. У меня бойлер Протерм и датчик протермовский - он там как-то вставляется внутрь (типа конуса в бойлере снизу). Т.е. контакта с водой там нет. Сам датчик выглядит так - см.фото, там видно подпружиненный контакт для фиксации в чреве бойлера.

И даже провод я заранее проложил от бойлера к котлу, но бравые плиточники умудрились его где-то перебить :(

1167952562_.thumb.JPG.146d322d9375833beb61efb11de7f635.JPG

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...

Интересно, кстати, я тоже купил drazice NTRR/SOL - специальный вариант косвенника под коллекторы, и завёл трубки под коллектор. Интересно, он чем-то отличается от других вариантов косвенника с двумя теплообменниками, или этот SOL - просто маркетинг?

 

Цікаво, а на який теплообмінник зараз підключили котел, верхній?

Я там це, трохи досліди поробив і описав ось тут цікаві знахідки, запрошую для обговорення www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=4099474&postcount=12

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цікаво, а на який теплообмінник зараз підключили котел, верхній?

Я там це, трохи досліди поробив і описав ось тут цікаві знахідки, запрошую для обговорення www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=4099474&postcount=12

 

Очень интересно у вас там. Жаль, ничего пока не могу прокомментировать, у меня пока ещё заканчивается шпаклёвка, то есть я ещё в доме не живу, поэтому нагрев бойлера отключил полностью.

Подключили мне действительно в верхний теплообменник, и прочитав вас действительно уже думаю, что лучше пока переключить последовательно...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пошукайте де примотати той рідний датчик на бойлері, щоб реагував на нагрів, ну хоч і не точно, але відображав нагрів..

Может не совсем в тему, но коль затронули бойлеры.

Снял нижнюю крышку со своего косвенника Протерм B200Z. То, что увидел - на фото. Оказывается там уже стоит датчик в специальном отверстии - показано стрелкой (на втором фото я его вытащил) и даже регулятор есть. Я думал, что это для электрики, но вроде как это устройство анода? или что-то типа того. Датчик подключен трубкой, т.е. не электрический, а ИМХО, как в холодильнике что-ли? Хотя еще и эл.схемка с обратной стороны крышки есть.

Может кто-то в курсе что это за конструкция и как она работает?

Но главное, что можно существующий датчик вытащить и впихнуть туда электрический - диаметры у них практически одинаковы.

1600597438_1.JPG.ea1318b0a95625d60393e5ae93dd25fb.JPG

221333954_2.JPG.602e4d2d1844af81521912aa3eabcaeb.JPG

906382553_3.JPG.2fda118105840ffe4f693e503e27e29d.JPG

Змінено користувачем LM
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Может не совсем в тему, но коль затронули бойлеры.

Снял нижнюю крышку со своего косвенника Протерм B200Z. То, что увидел - на фото. Оказывается там уже стоит датчик в специальном отверстии - показано стрелкой (на втором фото я его вытащил) и даже регулятор есть. Я думал, что это для электрики, но вроде как это устройство анода? или что-то типа того. Датчик подключен трубкой, т.е. не электрический, а ИМХО, как в холодильнике что-ли? Хотя еще и эл.схемка с обратной стороны крышки есть.

Может кто-то в курсе что это за конструкция и как она работает?

Но главное, что можно существующий датчик вытащить и впихнуть туда электрический - диаметры у них практически одинаковы.

 

 

Это обычный термостат температуры с выносным датчиком.. К термостату можно подключить все, что угодно (циркуляционный насос, тэн, плату котла если она поддерживает управление термостатом). Там обычный перекидной контакт.

 

К примеру электрокотел Кospel поддерживает как подключение датчика температуры так и управление ГВС с помощью внешнего термостата, Протерм поддерживает только управление с помощью датчика

Можно датчики даже паралельно вставить вместе, теплотехники так часто делают, когда бойлер должно греть несколько источников энергии (газовый котел, электро, ТТ котел)

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Випадково знайшов у себе тут в поштових архівах, 3 роки тому писав на суппорт vaillant.ua з приводу додаткових роз'ємів на платі, які ніде не описані, і отримав таку відповідь (яку вони в свою чергу отримали від розробників):

Добрий день, я вже отримав відповідь від розробників, К11 використовується на виробництві для налаштування плати, К13 на стадії розробки планувалося використовувати для підключення інтерфейсу Vaillant, потім від цього рішення відмовились, контакт на цей час не використовується.

 

З повагою

 

Александр Полищук - сервисный инженер

Vaillant Group

 

Хоч і не сильно потрібно, але ніхто про реверс інжиніринг не задумувався ?

Наприклад обмін між головною платою і панеллю. правда там мабуть толку мало, але якийсь "драйвер" зчитування того що на табло і навіть базові речі для управляння - можна було б зробити.

 

Якось прикро що наш котел це такий досить цифровий і не дешевий девайс і він немає ніякого інтерфейсу для віддаленого управління ....

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...
Підкажіть будь ласка чи можливо якось відрегулювати в настройках різницю температур включення \виключення тенів? Надоїло шо різниця складає 1 градус, в мене ТП, виставив 33 градуси зараз, бо як більше то вже дуже душно, але котел клацає туда сюда кожні 10 секунд, набере до 33 виключиться, тільки впаде до 32 одразу включається. Я до того ставив наприклад температуру 40 і просто виставляв обмеження в 2квт. але зараз холоднувато і на 2квт гріє тільки до 30 градусів. А на 3квт вже гріє до 38 шо так само мене не влаштовує. Котел Скат 6квт
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Підкажіть будь ласка чи можливо якось відрегулювати в настройках різницю температур включення \виключення тенів? Надоїло шо різниця складає 1 градус, в мене ТП, виставив 33 градуси зараз, бо як більше то вже дуже душно, але котел клацає туда сюда кожні 10 секунд, набере до 33 виключиться, тільки впаде до 32 одразу включається. Я до того ставив наприклад температуру 40 і просто виставляв обмеження в 2квт. але зараз холоднувато і на 2квт гріє тільки до 30 градусів. А на 3квт вже гріє до 38 шо так само мене не влаштовує. Котел Скат 6квт

 

Не мучтесь, це не правильний підхід до управління. Вам потрібен кімнатний термостат і ще бажано підключити датчик зовнішньої температури і налаштувати екватермічне регулювання.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не мучтесь, це не правильний підхід до управління. Вам потрібен кімнатний термостат і ще бажано підключити датчик зовнішньої температури і налаштувати екватермічне регулювання.

 

Можна більш детально про налаштуваня екватермічне, в мене підключений компютерм Q7 я так розумію якщо підключу датчик зовнішньої температури він буде автоматично змінювати температуру теплоносія?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можна більш детально про налаштуваня екватермічне, в мене підключений компютерм Q7 я так розумію якщо підключу датчик зовнішньої температури він буде автоматично змінювати температуру теплоносія?

 

Саме так. Почитайте в інструкції до котла, там все детально описано.

Але в вашому випадку схоже саме кімнатний термостат повинен виконувати ключову роль щоб не допускати перегріву приміщення. Дивно чому у вас виникла така проблема раз термостат вже є.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Але в вашому випадку схоже саме кімнатний термостат повинен виконувати ключову роль щоб не допускати перегріву приміщення. Дивно чому у вас виникла така проблема раз термостат вже є.

 

Ніби все нормально термостат тримає задану температуру, я сам для себе хочу визначитись чи потрібен мені датчик зовнішньої температури?

При наявності компютерма.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ніби все нормально термостат тримає задану температуру, я сам для себе хочу визначитись чи потрібен мені датчик зовнішньої температури?

При наявності компютерма.

 

Якщо кімнатний термостат тримає температуру - то які проблеми, можна і без датчика температури котла.

Але з датчиком, мені здається, можна ефективніше управляти системою.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Кто юзает датчик наружной температуры, подскажите - между датчиком и платой котла только один провод? Дополнительного питания для датчика не нужно? На дисплей котла нельзя вывести показания уличной температуры, снятой датчиком? Провод для датчика вывел на северный фасад под кровельный свес. Почти всегда точность измерения температуры будет высокой. Про обычный термометр с выносным датчиком вовремя не подумал. Ещё одну дырку в стене делать не хочется...
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Кто юзает датчик наружной температуры, подскажите - между датчиком и платой котла только один провод? ...

Как 1? Пара или вообще 1? Как же он работает?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Как 1? Пара или вообще 1? Как же он работает?

Имел ввиду разумеется в 1-ой оболочке. У меня ПВС 2*0,75мм2 уложен от места установки котла до места монтажа датчика.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Кто юзает датчик наружной температуры, подскажите - между датчиком и платой котла только один провод? Дополнительного питания для датчика не нужно? На дисплей котла нельзя вывести показания уличной температуры, снятой датчиком? Провод для датчика вывел на северный фасад под кровельный свес. Почти всегда точность измерения температуры будет высокой. Про обычный термометр с выносным датчиком вовремя не подумал. Ещё одну дырку в стене делать не хочется...

 

Вже сказали - двожильний кабель потрібен для підкючення. Датчик - це просто термо-опір, який має два контакти.

 

Так - поточну температуру можна побачити на панелі, але для цього потрібно зайти в сервісне меню, параметр .47 (пам'ятаю напам'ять :) )

Що таке сервісне меню - шукайте на попередніх сторінках, там і посилання є на сервісний мануал.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...