Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

volomoto

Пользователи
  • Публікації

    2 526
  • Зареєстрований

  • Відвідування

2 підписника

Персональная информация

  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

3 942 перегляда профілю

volomoto's Achievements

Гуру

Гуру (11/13)

  • Начинающий собеседник
  • Начало популярности
  • Первый пост
  • 10 комментариев
  • 500 комментариев

Recent Badges

2,2 к

Репутація

  1. Ну це аналог SBU режиму у вольтронікоподібних інверторів, але тоді перехід з мережі на батарею є миттєвий. Якщо є затримка із переходом, значить блок батареї виключений і це якраз те, про що я написав.
  2. А може навпаки працює як мережевий інвертор, відключаючи DC-DC перетворювач батареї?
  3. Та тепер я вже зрозумів, просто йшлося про налаштування БМС та її інтеграцію в ХА і в тому ж контексті ви сказали про пороги SoC, тому мене це заплутало.
  4. Воно там працює по принципу min(bms_settings, inverter_settings), тому краще на інверторі все викрутити на максимум, а в бмс вже виставити те, що треба.
  5. Та не ручцями, а якимись автоматизаціями. Наприклад можна взяти отаку плату www.aliexpress.com/item/1005004210701571.html, залити на неї esphome прошивку, яка буде вичитувати з інвертора напругу мережі і далі клчцати релюшками згідно якоїсь логіки.
  6. Важких споживачів з допомогою перемикача 1-0-2 можу перемикати як перед, так і після інвертора. І для цього при встановленні 3ф інвертора Деє довелось повністю переробити вхідний щит. Легший варіант – це все включити через інвертор, але вимикати важких, коли нема мережі. Правда тут можна напоротися на перевищення максимального струму байпасу. Котел дуже легко вимикається з допомогою сухого контакту, а зарядка авто також має мати якийсь контакт зовнішнього управління.
  7. Тут швидше не керувати, а налаштовувати напруги і струми тепер можна в бмс, а інвертор їх підхопить.
  8. Ще й як робить, бо БМС не може вимкнути навантаження чи зменшити струм заряду.
  9. Низьковольні на 15 кВт недавно були анонсовані, але відвантаження почнеться десь в кінці місяця і в нас вони будуть десь осінню. www.deyeinverter.com/product/hybrid-inverter-1/SUN8-10-12KSG05LP3EUSM2-812kW-Three-Phase-2-MPPT-Hybrid-Inverter-LV-Battery-Supported.html
  10. 5 або 6 кВт з пасивним охолодженням (SG03LP1-EU або SG05LP1-EU) буде просто і тихо. З пілонтеком працює.
  11. Я вичитую кожних 10 секунд і ніякого скидання даних показів нема.
  12. інвертор по CAN отримує також і розрядний струм батареї і рішення приймає на основі отриманих даних, а не власних замірів.
  13. SunSynk – це брендований Деє і різниця тільки в прошивці панелі керування, вайфай свистку і клаудній платформі. Залізо і та функціонал ідентичні.
×
×
  • Створити...