Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

volomoto

Пользователи
  • Публікації

    2 583
  • Зареєстрований

  • Відвідування

2 підписника

Персональная информация

  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

4 100 переглядів профілю

volomoto's Achievements

Гуру

Гуру (11/13)

  • Начинающий собеседник
  • Начало популярности
  • Первый пост
  • 10 комментариев
  • 500 комментариев

Recent Badges

2,3 к

Репутація

  1. У вас інвертор не спілкується з бмс і спочатку треба це виправити, а потім вже додавати ще одну.
  2. Так, це найвищі обороти і максимальний шум. Ще такий момент, що в мене зелений тариф, тому інвертор завжди працює на великій потужності, від чого і велика кількість тепла, яку треба розсіяти. Це тепло потрохи прогріває гараж і зараз там десь +28, тому кулери вмикаються ще частіше.
  3. На головному екрані клікніть на батарею, а тоді в правому нижньому кутку на напис Li-BMS. Зробіть фото екрану і викладіть сюди.
  4. Записав відео з шумом 3ф деє 10 кВт. Відео з коментарями, тому слухайте докінця, правда я забув сказати, що коли вимкнулись зовнішні вентилятори, то всеодно залишився працювати внутрішній, який дає низькочастотний гул. IMG_1598.mov
  5. Так от біда в тому, що одні пишуть не розібравшись в питання, а інші це переказують, також не розібравшить, і виходить класична ситуація "дурний дурного вчить". Інвертори не підтримують які конкретні бренди батарей, натомість вони підтримують конкретні протоколи комунікації з бмс цих батарей. Ці протоколи вже стали відктритими і майже всі фабричні батареї їх підтримують, бо майже всі вони використовують ті самі бмс. Є дуже мало виробників батарей, які можуть собі дозволити розробляти власні бмс, і це великий плюс, бо тих кілька виробників бмс роблять їх максимально універсальними. 99% проблема, що "акумулятори не з'єднуються з інвертором" через нечитання інструкції.
  6. Вже зняв, але його треба трохи стиснути, а це я зроблю пізніше з компа.
  7. Я вже більше року ганяю 3ф Деє в себе, а до того був 1ф. Також маю кілька об'єктів з різними інверторами Деє, тому назбирав чималу базу знань по них, в тому числі і дуже детальну телеметрію. В 3ф інверторах нема вбудованого реле для бондінгу N та PE. Якщо є потреба, то можна ставити зовнішнє і відповідний вихід для цього є. Я всі нулі об'єднав як отут, бо в мене TN-C-S і я вважаю, що це найкраща система для 3ф:
  8. В мене весь будинок, крім електрокотла, включений через 10кВт і жодного разу не було перевантаження. При майже відсутній різниці в ціні, звичайно, кразе брати 12кВт, але якщо його нема і невідомо скільки чекати, то і 10 буде ок.
  9. Не дивіться туди, бо там може писати від ліхтаря. Є офіційний сайт Деє і є друкований мануал конкретно для вашої моделі – тільки їм можна довіряти.
  10. В останній ревізії мануала www.deyeinverter.com/deyeinverter/2024/04/10/储能单相-sun-3-6k-sg03lp1-eu-1.pdf дійсно це появилось, але неможливо взнати який конктретно моделей це стосується. Можливо в якихось новіших воно є, але я таких ще не зустрічав, тому тепер треба перевіряти. Але в SG04LP3-EU точно нема.
  11. Тосот виготовляють на заводі Gree і лінійка аналогічна, але трохи дешевше.
  12. Всередині такого реле нема. Є тільки вихід на зовнішнє реле.
  13. Повірте мені, як тому, в кого фіксання кривих інсталяцій Дей "професіоналами" під ключ стало новим хоббі, що відносно часто там треш і угар. Деє не має дитячих болячок, бо якщо інвестувати в написання хорошої прошивки (а це в тому числі вимагає хорошого контролю якості), то певний клас проблем зникає як такий. Звичайно, що в нього є баги в прошивці і "фіці", про які дізнаєшся тільки після довгих переписок із сапортом, але вони хіба створюють незручності, а не вихід з ладу.
×
×
  • Створити...