Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

viksel

Пользователи
  • Публікації

    2 483
  • Зареєстрований

  • Відвідування

1 підписник

Про viksel

  • День народження 9 травня

Персональная информация

  • Имя
    Орест
  • Откуда
    Львів
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

10 153 перегляда профілю

viksel's Achievements

Звезда

Звезда (9/13)

  • Начинающий собеседник
  • Начало популярности
  • Популярность
  • Преданный форуму
  • Первый пост

Recent Badges

1,9 к

Репутація

  1. Цілий обряд ))..Трошки практичніше це зробити міні різцьом канавку всередині і набити її мастилом.Але нагадую що виробнику зовсім не цікаво зробити продукт який буде вам служити роками..Тому готуйтесь по малу купувати новий двигун))
  2. Переважно чугун КЧ,..Бабіт навряд бо він хоче постійного прямого змащування.Короче...скользяча пара добре працює коли допуск посадки меньше 0.005(5 мікрон,пів сотки)і шорохуватість поверхні що внутр. що зовнішньої ...короче майже в зеркало... Після того як заскреготало шорохуватість злітає і натяг посадки збільшується.Спосіб кустарного і не довговічного ремонту це забезпечити постійне змащування.Думаю що правильний підбір густого мастила-половина успіху.Підійде skf LGMT воно не сильно дороге,можна знайти в 100 гр упаковках в магазині підшипників. Якийсь час ще попрацює.Також потрібно пам.ятати що підшипник будь то качання чи ковзання це зона низького тиску.Він постійно хоче щось втягнути а з іншої сторони витиснути..Це щоб розуміти як наносити мастило. Інші способи ремонту вже не мають фінансового смислу і краще купити новий двигун.
  3. І правильно смущає.В мене також йде труба і пару років тому була планова її заміна.В них були всі схеми де саме проходить труба.Навіть не уявляю наслідків самовільного переносу.Так само не уявляю як таке зробити тихенько..Це майже нереально без сумних наслідків.
  4. В сьогоднішніх реаліях можна розглядати два варіанта відразу.Багато післявоєнних будов було обладнано так званими пожежними виходами.Досить актуально тепер.
  5. Ваші коментарі це взагалі повний треш))лично мне,кошку тошнить,поднялся пока трезвий))Тут вроді технічний форум,кожне доведення потребує знань,чи ви з тік током перепутали?
  6. Ні про що не говорить...Зустрічались сходи в достатньому просторі але меганезручні,також в обмеженому просторі але цілком придатна для щоденного користування.Сходи часто проектують люди які не мають достатніх знань,саме в сходах.Наприклад багато архітекторів не заморочуються з нюансами і малюють те що пропонує програма,з шаблонів.Будуть вони зручні чи ні йому повірте до лампочки. Але до цього випадку воно відношення не має.Тут потрібно запхати щось краще щабельної драбини.
  7. Ну так,дивана або навіть матрасу туда не запхаєш.Але то вже від типу сходів не залежить.Хоча якщо матрас безпружинний то можна пробувати,а ліжко розбирається.
  8. Стало цікаво і по швидкому накидав драбину...Гм..Звичайно навіть по такому буде ходити зручніше ніж по чердачних сходах але...Значно дорожче.
  9. А український ринок нерухомості або ринок окремої місцевості не має досвіду роботи під час війни.І прогнозувати можна скільки завгодно..Наприклад розглянемо Одессу яку кожний день хєрачили і дрони і ракети досить довгий час.Ціни на нерухомість просіли чуть чуть..Масової паніки вроді не було.Звичайно в тік току можна побачити квартири 40 метрів по 20 тисяч але це фейки для контенту.Також не чув щоб у Харкові був обвал цін на квартири.Як буде дальше-побачимо. Ціни на нерухомість дійсно підросли у спокійних регіонах.В середньому вторічка однушка у Львові здорожчала на 5-8 тисяч.І попит на таку нерухомість думаю буде завжди. А з будинками і землями не так все просто,треба орієнтуватись на місцевості.В любому випадку крім Вас в кожному селі і не тільки також є підприємливі люди які не проти вигідно вложитись.Вони мають завжди перевагу тому що місцеві. А ще мудрі люди кажуть що під час війни добре купляти а продавати не варто...Х.з час покаже....
  10. Так і не зрозумів куди хочете вкладатись..Квартира в місті, будинок в селі,села бувають різні тим більше в горах,знов таки поля.. Питання еміграції минулих поколінь залишимо в покою))
  11. Гладкий картон в рулоні(не гофрокартон !) що в епіцентрі продається і скотч автомалярний(3М або автоколор) ширина 40 мм в автомалярному магазині.Сходина ретельно протирається на волого і по формі сходини скотчем фіксується картон по всіх краях з заворотом на капінос сходини.Для ретельного збереження картон рекомендується в 2-3 слої.Балясини,поручні і стовпи в дешеву підкладку для ламінату і там скотч можна навіть пакувальний головне щоб скотч не контактував з лакованим покриттям.
  12. Не до фаз звичайно...а до непойми куда.Таке буває коли маляр робить і електрику і сантехніку)).На бойлері також є корпусний провід можна від.єднати його і подивитись чи щось зміниться.
  13. Звичайно що заземлення там напевно немає.Але бувають електрики що цього не знають)) Тому і кажу переконатись чи в розетках немає зайвого дроту,який під.єднаний потім в щитку непойми куда..))
  14. Витягніть розетку і подивіться чи до клеми заземлення під.єднаний дріт.Якщо так то від.єднайте,можливо допоможе,хто його знає що там надротокручено.Справа в тому що тену байдуже яка на нього напруга подається і проблема скоріше в самому бойлері а саме в його електричній частині.
  15. Справа не в вологості бетону..а в тому що він кривий.Якщо є напрацьовані технології приклеювання сходин до кривої основи то можна і без фанери.Тюбик такого клею коштує більше 10 євро і вистарчить його максимум на 2 сходини.І працювати з цим клееєм не так просто. Щодо фанери то вона по суті,нарізана на полоски,також крива))Кріпити криву фанеру на кривий бетон ще та затія.. Якщо попередньо вирівняти бетон наприклад плиточним клеєм тоді безфанерний монтаж не проблема і вибір клею більший.Вже можна на паркетний клей приліпити сходину.
×
×
  • Створити...