Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Vikctor

Пользователи
  • Публікації

    21 174
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Днів у лідерах

    84

Востаннє Vikctor виграв 25 листопада

Публікації Vikctor були найпопулярнішими!

6 підписників

Персональная информация

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

Vikctor's Achievements

Властелин форума

Властелин форума (13/13)

  • Начинающий собеседник
  • Начало популярности
  • Преданный форуму
  • Популярность
  • Первый пост

Recent Badges

42,5 к

Репутація

  1. Тобто слід спробувати розрядити акб до 20% (нижче 30%) для перевірки, а не лишень заряджати до 100%? Бо досі нижче 43% не доводилось розряджати, хоча дозволено в налаштуваннях до 35%.
  2. А як це визначити? Який точний критерій відбалансованих комірок? Я для себе вирішив, що розбіг в сотих долях це погано а в тисячних вже норм, але підтвердження цьому ніде не зустрічав. Ось наприклад на скріні різниця в 0,006В це норм чи не норм? Це десь 6 годин, з яких години три йшло заряджання а потім відбувалося балансування у Float режимі. Скрін зроблений години через три після закінчення цього всього.
  3. Так і роблю. Раз в місяць на мій погляд достатньо.
  4. В замовника умови майже однакові з вами - загальна стіна з ГБ D400 400мм без дверцят, але немає жодних приладів в гаражі, яки б генерували/втрачали тепло. Температура в гаражі менше +5 не буває взагалі. Точніше бувало й нижче (біля нуля), коли будинок ще не опалювався.
  5. Левова доля в опаленні гаражу в цьому випадку - втрати тепла з будинку через загальну стіну.
  6. Ось і я вирішив, що це для тих хто любе статистику і прагне все контролювати. Я нарешті вчора випадково "полагодив" свої вуличні соноф прилади, що глючили ще з середини жовтня. Просто переплутав у вуличному щиті і для їх перезавантаження вимкнув/увімкнув не головний автомат щита а ПЗВ і якимось чином все нарешті запрацювало. Виявилось що пристрий, що рахує спожиту електрику на заряджання автівки весь цей час (з середини жовтня) нічого не рахував і таким чином в мене не буде статистики витрат на заряджання авто за три місяці. Я переживу) Але в теплу пору року все трішки навпаки)
  7. Пан Vikсtor наполягає - зручність, комфорт та впевненість у системі аварійного живлення значно важливіші ніж гроші в гаманці. Принаймні коли йдеться про додаткові +1500-2000грн в грудні і стільки ж в січні. Бо я навіть не очикував наскільки це приємні відчуття під час вимкнень світла, коли тобі пофігу якими приладами користується твоя дружина і немає потреби рахувати наскільки ще вистачить твого акб. Мені є з чим порівнювати маючи за плечима майже рік з 1-фазним 3кВт інвертором, коли я кожні півгодини бігав в котельню перевіряти залишок заряду, а їжу готував/підігрівав на туристичной газовой плиті. Чомусь думка про те що цей чудовий інвертор споживав всього лишень 20-30Втг мене зовсім не тішила. 70-80кВтг/міс на власне споживання інвертору мене цілком влаштовує. Тим більше 9-10 місяців у році він це власноруч згенерує у зв'язці з панелями. До речі в режимі байпасу його споживання, якщо вірити показникам на його моніторі, десь в районі 70-80Втг. П.С.: дружина виставила годовалий вживаний маст на олх і за два дні його продала за 8,5кгрн. Я не вірив в таке диво)
  8. Повний раптовий блекаут під кінець трьтього року великой війни на мій погляд вірогідний лишень у разі розпорядження регулятора для запобігання наслідків атаки русні. З практики це зазвичай триває 4-8 годин. Ось мені й потрібно щоб на цей час завжди залишався запас в акб. Це мій підхід і я нікому його не нав'язую. Так щоб з коліс, то немає. Заморочуватись як ото ви не всім потрібно. В сенсі - вам цей процес цікавий, а мені наприклад не так щоб дуже. Ось пан mib фалує на НА. Я спробував навіть читати його тему про це і ще на першой сторінці впевнився, що мені це взагалі ні для чого. Не уявляю навіщо мені наприклад 50 керованих розеток чи знання про споживання мого холодильника. Не вибіває й чудово. Загалом ПЗВ захищає користувачів при дотиках від ураження струмом при витоках на корпус електроприладів чи запобігає цьому визначаючі перевищення допустимого уставкою пристрою витоку. Тобто захищати потрібно розетки що живлять прилади чи металеві світильники наприклад. І зазвичай один ПЗВ на фазу то замало. Напевно ж йдеться не про селективний ПЗВ? Я просто не бачу сенсу захищати інвертор ПЗВ й тому для мене природньо встановлювати їх після інвертору.
  9. Розряджати дозволено до 35%. Заряджаю вночі від 75 до 90% в залежності від прогнозу погоди на завтра. Логіка така - якщо почати юзати акб з 7.00, то у разі вимкнення світла ввечорі акб може не вистачити на більш-менш тривалий проміжок. Я ще експериментую та набуваю досвіду. Можливо таки перейду по буднях на живлення від акб з 7.00 до 23.00. Але це позбавлення самого себе будь-якого страхування від наслідків раптовой атаки русні протягом дня. Я в принципі не знаю чи вірно взагалі роблю використовуючи акб для перенесення споживання електрики з дня на ніч. В цьому місяці судячи з наявних показників споживання вже не влізу в 2000кВтг й тому є сенс в ціх діях. Але не здивуюся що саме ці дії завдяки втратам на подвійну конвертацію АС в DC та навпаки і призвели ( чи як мінімум сприяли) до того, що я не вкладаюся в 2000кВтг) Бо йдеться про 200-300кВтг перевищення.
  10. Наче все вірно описали, але мені не потрібно при наявності мережі підмішувати акб, тому й не обмежую її потужність. В мене наразі просто з 13.00 до 23.00 щоденно будинок живиться від акб. Ну й ще від сонця, якщо якимось дивом воно є.
  11. Так там всі дроти припаяні а не прикручені. І мало того - немає куди прикручувати. Тобто треба стати майстром з паяльних робіт, щоб те все кілька разів переробити. Взагалі в цілому напевно контакт максимально надійний, коли на комірках замість терміналів одразу наварені шинкі. Але ремонтопригодність при цьому множиться на нуль. Принаймні в домашніх умовах. Щоб пану МакДо замінити три "погані" комірки (чи шість, раз вони там подвоєні) доведеться знайти того, хто має обладнання для відповідних зварних робіт. Таки в країні є, бо начебто зірваний при затягуванні термінал вже не є проблемою і ремонтується. Але одна справа відправити в інше місто на ремонт одну комірку, та зовсім інша відправляти цілу збірку вагою більше 100кг.
×
×
  • Створити...