-
Публікації
48 -
Зареєстрований
-
Відвідування
Відвідувачі профілю
Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.
Imsoma's Achievements
-
Я окрім LiFePo4 нічого для себе не розглядав. Головне придбати якісні. В свій час повезло і взяв комірки 304Ah вироблені китайозами у вересні 2022р ще до блекаутів для європейського ринку. Працюють чудово - якщо правильно експлуатувати.
-
Дуже схоже на те що причина в акб.
-
Пішла зарядка. Чекаю на результат. До якого рівня дійде зарядка.
-
Далі ввімкнув заряджання з такими налаштуваннями в БМС і в інверторі
-
Залив на файлообмінник прошивку 15.27. Вона в мене зараз стоїть Qhttps://fex.net/ru/s/oyfxbn6 Для скачування копіюйте посилання без Q на початку.
-
Для початку відоси холостого споживання і споживання з включеною мережею але виключеною зарядкою. Qhttps://youtube.com/shorts/y5VXsFJ3Dpc Qhttps://youtu.be/cu6hOS7x1lY Qhttps://youtu.be/UZqama76GyU Для перегляду копіюйте посилання без Q на початку.
-
Зараз немає мережі. Включать, я для Вас відео зніму і доведу накінець, що МІЙ інвертор саме стільки і споживає на ХХ. Щоб уже назавжди закрити це питання.
-
Ні в мережу не включений. Просто включена батарея і інвертор. Мережі немає і навантаження звісно теж. Просто батарея і інвертор.
-
Ще один момент. Холосте споживання інвертора 20 Ват. Зробив фотку таким чином щоб було видно час та дату як на ноті так і на планшеті. В мене реальне споживання на холостому ходу 0.7А
-
На 100 % згоден. Раз в пів року балансую до тисячних а весь інший час навіть не звертаю на то уваги. Колись навіть тим надмірним балансуванням загнав батарею в такий розбаланс, що прийшлось вручну вирівнювати. Я так і користуюсь налаштуваннями австралійця 3.451 заряд - балансування від 3.45 float 3.35 Ці налаштування ще на старій бмс в нього десь півтора роки тому взяв на озброєння.
-
Він то однаковий до певної міри. Зарядив до встановленої межі і зразу скидає на флоат. Але якщо бмс задала 30 хвилин тримати V.C.RCV =3.451 а балансування включити з показника = 3.45 то моя батарея відбалансовується в 0.003 - 0.005. Після такого балансування мені вдається без проблем заряджати і до 3.62 без суттєвого дисбалансу. Я розумію що можу підключити зовнішній зарядний пристрій і раз в пів року розрядитися і зарядитися до максимуму в 3.65 і до всього збалансувати на 3.65 батарею з показником Diff=0.001. Але якщо все-таки нормально запрацює JK то це все робитиметься просто з налаштувань бмс. Я сьогодні на версії 15.27 проведу експеримент і відпишу про результат. Австралієць вчорашнім відео наштовхнув на одну думку.
-
Добре. Ви маєте сонячні панелі? Чи інвертор в режимі безперебійника встановлений? Якщо панелей немає то ставте режим 01 - Uti, 05 - Blu, 10- CSO, Якщо не помилився то в такій звʼязці налаштувань параметри 20 і 21 не задіяні. Нова прошивка думаю буде з дня на день, Австралієць її першим викладе. 15.27 можу кудись закинути, але сам буду чекати 15.32
-
Вийшло нове відео Off-Grid Garage. От у мене запитання до критиків. - А часом не те саме я зробив днів 5 тому і чи не до тих самих висновків прийшов? Що прошивка 15.30 не працює і бмс змінює параметри інвертора через CAN безпосередньо зміною Vol.Cell RCV ????? Вже двоє людей я і той австралієць не знаємо що робимо концептуально?
-
Я дав вичерпну відповідь.
-
Я написав що на прошивці 15.30 НА МОЄМУ Must некоректно показує напругу. Від цього інвертор не включає режим зарядки тому що по CAN отримує невірні дані. Відкотився до 15.27 і все норм. Ще раз уточнюю. Для тих хто уважно читає. Експерииментую З Mast Pro + Jikong Inverter BMS ( Вона ж JK Inv BMS, JK smart BMS - називайте як хочете) Я НЕ веду мову ні про які ручні налаштування. Експеримент стосується лише одного - Встановити чи може Must PRO коректно працювати з Jikong Smart Inverter BMS чи не може. Ще раз наголошую. Мова йде про коректну чи некоректну роботу Must PRO з Jikong Smart Inverter BMS. І все. Ніяких зрад і схованої реклами. Просто маю те що маю і граюсь з тим що є. Олександр Аврамчук написав декілька сторінок назад що не може зʼєднати маст з бмс. Я зʼєднав і отримав деякий результат. Цим результатом тут і поділився. Той хто має Jikong Smart Inverter BMS знає (або як Олександр) здогадався що означає скорочення CFM. Концепція зрозуміла? Тк і є. Олександре - без додаткового обладнання Ви не побачите змінює бмс параметри в інверторі чи ні, але Ви можете це перевірити. Заливаєте в бмс прошивку на якій інвертор бачить стан заряду батареї від бмс через CAN. 1. Виставляєте на бмс пункт Vol.Cell RCV 3.50 (це =28в) 2. Виставляєте на інверторі Bulk = 27v Float = 26.8 пункт 14 = Li 3. Виключаєте інвертор, виключаєте (обовʼязково) бмс. Включаєте бмс і після 1-2 хвилин включаєте інвертор. Заряд згідно налаштувань інвертора має зупинитись на межі 27в. Якщо інвертор продовжить заряд до 28в значить бмс по CAN змінив параметри інвертора. Далі в разі якщо інвертор перейде межу заряду в 27в і доповзе до 28 він перейде в режим розряду. В мене це 0.4 - 0.7 А. Почекайте пару хвилин і в бмс в налаштуваннях змініть параметр Vol.Cell RCV = 3.55 (це 28.4в). Якщо Ваш інвертор по CAN керується з бмс то він знову ввімкне зарядку і дозарядить батарею до 28.4в Це буде залізобетонним підтвердженням що Ваша бмс керує Вашим інвертором. Якщо зробите цей експеримент відпишіть про результат. Дуже цікаво. CFM включений але чи коректно працює поки не знаю. Роблю тест.