Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Idle

Пользователи
  • Публікації

    53
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

Idle's Achievements

Форумчанин

Форумчанин (4/13)

  • 10 комментариев
  • Уже месяц на форуме
  • Уже неделю на форуме
  • Первый пост
  • Начало популярности

Recent Badges

40

Репутація

  1. Ваша помилка в тому, що стартерні батареї не призначені для роботи в системах резервування живлення. Тому й результат такий. Девайс на знімку - то клон LogicPower, стандартні налаштування на роботу із свинцевими батареями. З ліфером буде трохи недозаряджати його, плюс треба бмс або вбудований, або зовнішній для саморобних збірок.
  2. Радий бачити, що справа досліджень поведінки холодильників живе. Я десь трохи раніше в інших гілках вже писав, що теж був вимушений вимірювати пускові струми звичайних холодильників щоб правильно підібрати потужність ДБЖ. Оскільки агрегати з механічними регуляторами просто підключають пускову обмотку до мережі, з достатньою точністю прикинути стартовий кидок струму можливо просто вимірюючи опір обмотки постійному струму в режимі очікування мережі. У мене у двох старих холодильників опір виявився в межах 26-28 Ом, а це десь 2 кВт на старті просто по струму. Звичайно, за рахунок індукції кидок може і буде трохи меншим або зсунутим за фазою і більшим за амплітудою, але це все одно свідчить, що ДБЖ десь на 2кВт з таким пусковим навантаженням справиться. Провів ще пару експериментів при неповній втраті тиску, але миттєвий струм запуску при всіх знущаннях над компресорами все одно був приблизно в зоні 2кВт. Тому довелось врешті придбавати ДБЖ на 2500кВА. Бонусом стало й те, що такі ДБЖ, як правило, ідуть під зовнішні АКБ та мають досить пристойний максимальний зарядний струм (у мого 20А). Постійна потужність моїх немолодих холодильних агрегатів в режимі сталої роботи десь 80-90Вт у кожного, тому цього навантаження прилад просто не бачить Цікаво, що інверторні холодильники всіх розмірів при цьому без проблем працюють з невеликими ДБЖ на 800ВА (560Вт потужності інвертора). На жаль, у деяких виробників ДБЖ цей параметр не зазначений (наприклад, у LogicPower), проте техпідтримка каже, що там запаси інвертора не дуже великі, десь до 20-30%. Враховуючи особливості конструкції, на практиці це призводить до того, що цей ДБЖ невеликої потужності при виявленні такого опору навантаження (вище вказано), навіть не вмикався, а відразу переходив в режим перевантаження, засвічував червоне табло і просто вимикався в очікуванні появи мережі. Хоч в режимі живлення від мережі все працювало без проблем. Тому й довелось гратись з вимірами.
  3. Задовбав ти зі своїм продаваном. Я не продаван, вже 10 разів про це писав, і навчати нікого не зобов'язаний. Мені вистачає навчань власного персоналу.
  4. По-перше, треба розуміти, що відсутність специфічних знань та навичок не є недоліком або проблемою, якщо це не предмет професійної діяльності конкретної людини. Давати поради "для всіх" - то справа блогерів, які заради масовки та публікацій просто пишуть будь що та будь-кому. По-друге, вчити недоуків то марна справа, а давати поради можливо лише за конкретним запитом конкретній людині, якщо на це є час та натхнення або це є предметом діяльності.
  5. Як на мене - головний недолік то неспроможність більшості розрахувати потрібні параметри батарей та джерел живлення для використання в зазначених умовах. Для недолугих користувачів виробники "зарядних станцій" тому й вказують "потужність", а не ємність. Це дозволяє пересічному користувачу особливо не замислюватись над розрахунками, в яких він все одно не розбирається (та й не треба це їм). На жаль, більш складні розрахунки для свинцевих батарей не здатні зробити і більшість "інсталяторів", тому й виникають проблеми. У мене, наприклад, все чудово працює як вдома, так і на сайтах, і заряджається впродовж доступного часу наявності живлення. Проблема не в технологіях, а в умінні ними користуватись. До речі, ці "зарядні станції", які зараз продають по шаленим цінам, це не джерела безперебійного живлення, і потребують додаткового обладнання для влаштування в системи автоматичного резервного живлення, про що більшість пересічних дізнається лише після купівлі цього диво-продукту.
  6. Ми всі все добре розуміємо. Ніхто нікого не намагається повертати "в іншу віру". І що ситуація така, і що блискуче та з наліпками може бути далеко не таким же ідеальним, і що виходу немає, треба щось робити, і що саморобні вироби виходять більш небезпечними, ніж серійні сертифіковані, і багато ще чого. Тому живемо на тому, що є, і не треба кидатись один в одного камінням, просто тверезо дивимось на ситуацію. І боремось за життя, точніше, за життя не в кам'яному віці, а більш-менш цивілізованому. Будьмо позитивними!
  7. Виявиться тільки те, що газове господарство це в кожній (майже) оселі, а збірки батарей - у невеликого відсотка. Тому всі цифри відносні. Одна пожежа саморобних батарей на тиждень це багато чи мало? Ніхто ж не каже про те, що треба відмовитись від газу, бо він небезпечний? Домівки та авто горять та вибухають куди частіше, ніж батареї. А струм вбиває чимало народу кожен рік. Бензин теж займається дуже легко, проте чомусь якось на ньому їздять. Безпека то лише одна сторона будь-якої справи, проте вкрай важлива.
  8. Тому, що все, про що тут говориться, це не виробники, а такі собі "пакувальники". Що вони можуть вказати? Виробники виробляють різні елементи для збирання різних батарей різного призначення, а далі хто як хоче, те з них і робить. Плюс є велика кількість вторинних елементів з розібраних утилізаторами батарей. Так, якось це все може працювати, а може й горіти аж бігом, таких прикладів зараз кожен день ДСНС може накидати.
  9. Не хочу Вас розчаровувати, але там такий же шлак, як і всюди. Знайомий днями отримав 8 штук, з яких 2 виявились лайном.
  10. Те, що малюють, як вміють, сумнівів немає. Але називати ці графіки графіками характеристик просто язик не повертається (китайці, до речі, їх теж так не називають ), бо, по-перше, що з того графіку можливо дізнатись? Час роботи при постійному навантаженні? Ні. Час роботи при постійному струмі? Ні. Для чого та для кого тоді ці малюнки? По-друге, той "графік" це взагалі профанація, бо якщо по осі абсцис відкладена напруга, то до чого тут якась ємність в АГ по осі ординат? Що вона дасть тому, хто її намагається прочитати?
  11. Це як раз демонстрація того, про що написав. Недарма ці витвори образотворчого мистецтва мають назву "performance". Це не характеристики, це профанація, адже в таблиці розрядних характеристик справжнього виробу по осі ординат повинні бути не ємність, а години роботи. Нижче - таблиця найсучаснішої свинцевої батарейки 150АГ від якісного виробника. А тепер увага - подивимось на інший графік, а саме, тривалість життя цієї ж батареї "Tubular Type", яка створена саме для використання в системах накопичення енергії: Порівняємо з наведеним графіком життя ліфера - нічого в око не впадає? Крім того, що є технології, які нічим не гірші за певні види літію, але не потребують переналаштувань систем живлення, пожежобезпечні, і т.ін.
  12. Не об хімію, точніше не тільки А об те, що китайці вже багато часу як налагодили масовий випуск "вторсировини" в ідеальних коробках з наліпками, але всередині з елементами "вторинного ринку", демонтованими з батарей, відправлених на переробку. Покупці навіть не здогадуються щодо реальних параметрів тих батарейок, закуплених у роздрібних продавців. Первинні виробники з роздрібними магазинами, як правило, не співпрацюють, вони на гуртовиків не встигають постачати. Правду шукати годі, недарма на ліфери у продаванів немає таблиць гарантованих розрядних характеристик, а та документація, що інколи доступна, відображає лише синтетичні тести, які далекі від реального режиму роботи в теперішніх відключеннях.
  13. Тут є ще одна важлива річ, про яку треба завжди пам'ятати при експлуатації свинцевих АКБ. А саме, що для розрахунку залишку заряду та прогнозу резервування свинцевих батарей має значення струм (або потужність) розряду. І популярне сьогодні "вимірювання" в кВт, як на мій погляд, є дуже недоречним, бо створює враження, що за будь-яких умов ці всі кВт з батареї можливо буде зняти. А для свинцевих накопичувачів це далеко не так. Наприклад, незважаючи на 1350Вт потужності АКБ 100АГ, гарантовано зняти з неї більше 1 кВт вдасться лише при навантаженні постійною потужністю в режимі десь 25Вт на чарунку (150Вт на 6 чарунок). Це буде режим 8-ми годинного розряду, справна батарея при розряді постійною потужністю повинна віддати 1200Вт до межі допустимої напруги. Для батареї 100АГ навантаження потужністю 500Вт це режим розряду трохи більше 2 годин. Для двох батарей для ДБЖ (в паралель або послідовно) це десь 4 години, можливо трохи більше. Доводити батарею до стану глибокого розряду недоречно, бо це суттєво знижує залишок ресурсу. Тому при розрахунку параметрів системи резервування потрібно спочатку проаналізувати всі прогнозовані режими розряду та відповідним чином підібрати ємність батарей і потрібну потужність зарядного пристрою.
  14. Не лякайте людей даремно. Вуглекислотні ні з чим не реагують, навпаки, це достатньо надійний засіб гасіння такого роду пожеж без нанесення додаткових збитків. Треба тільки розуміти, що для значного займання балон повинен бути літрів на 50 та більше, інакше обсягу снігу з газом в достатній кількості не буде щоб знизити температуру зони та придавити реакцію. Щодо LiFePO4, то це теж не 100% безпечна техніка, електроліт в них підтримує горіння, тому небезпека цих накопичувачів в тому, що при зовнішньому впливу полум'я (наприклад, при несправності електронних пристроїв), ліфер перетворюється на дрова, які теж підтримують горіння. Хоч і не так масивно, як звичайны Li-Ion
×
×
  • Створити...