AleSeMa Опубліковано: 13 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 13 листопада 2012 Доброго времени суток, Вам. Есть проблема. По наружным стенам(граничащим с улицей) влага на уровне около метра от пола. Дом: белый кирпич, постройка 60-х годов, строили хорошо Стены: Не утеплены, толщина стены 40 см. Полы изначально: деревянные с воздушной подушкой в 40 см. Полы после ремонта: подушка засыпалась жужалкой(шлак) и поверх делалась стяжка, пол - ламинат. Отмостка: по трем стенам разбитый асфальт, по одной стене нет вообще. Проблема: в 1-ой из 4-х комнатах сделан ремонт, во второй сейчас отштукатурили стены. Они сохнут уже 3-4 дня. При том что в доме жарко. Отопление печное. Печь стоит в центре дома. Груба как раз греет 2 комнаты где ремонт. В той комнате что уже сделана обнаружили по стене граничащей с улицей влагу по стене на уровне 1 м. от пола. Полы ламинат. В комнате где сделан ремонт перенесен проём двери с одной стены на другую. И поставили дверь. Что может быть? Грешим: 1. Дверь, нет вентиляции. 2. Полы как-то дают о себе знать. 3. Отмостку нужно делать. 4. Дом утеплять снаружи. 5. Может из-за ремонта стены пропитались влагой, а теперь она выходит из стен? Странно то, что только сейчас появилась такая проблема. Буду благодарен всем советам и мыслям. Спасибо! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
et_alex Опубліковано: 13 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 13 листопада 2012 Как давно оштукатурили стены и заливали стяжкой пол? Есть ли конденсат на окнах? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AleSeMa Опубліковано: 13 листопада 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 13 листопада 2012 Как давно оштукатурили стены и заливали стяжкой пол? Есть ли конденсат на окнах? Стены в одной комнате отштукатурены 2 месяца назад. В ней уже ремонт закончен, обои, ламинат новые. Во второй комнате штукатурены 3-4 дня назад. Конденсат на окнах незначительный есть. Окна - стекло пакеты в 2 камеры. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 13 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 13 листопада 2012 Доброго времени суток, Вам. Есть проблема. Якщо в Вас капілярне підсмоктування вологи, то є простий та дешевий метод усунення проблеми. В фундаменті дещо нижче рівня землі просвердлюєте через 50см отвори і забиваєте арматуру попередньо дещо заповнивши отвори свіжим розчином. Кінці арматури зварюєте та з'єднуєте катанкою. Це все з'єднуєте з заземленням. Якщо не має заземлення - прийдеться зробити. Через деякий час стіни висохнуть проблема зникне. 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AleSeMa Опубліковано: 13 листопада 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 13 листопада 2012 Якщо в Вас капілярне підсмоктування вологи, то є простий та дешевий метод усунення проблеми. В фундаменті дещо нижче рівня землі просвердлюєте через 50см отвори і забиваєте арматуру попередньо дещо заповнивши отвори свіжим розчином. Кінці арматури зварюєте та з'єднуєте катанкою. Це все з'єднуєте з заземленням. Якщо не має заземлення - прийдеться зробити. Через деякий час стіни висохнуть проблема зникне. Заземлення у дома немає, але й зробити його на цей час не є можливим. І не зовсім зрозуміло до чого тут заземлення? Поясніть будь ласка. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 13 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 13 листопада 2012 І не зовсім зрозуміло до чого тут заземлення? Поясніть будь ласка. Цим самим Ви змінюєте потенціал і капілярне підсмоктування міняє напрямок - волога починає рухатись зверху вниз. Це самий дешевий та ефективний метод гідроізоляції. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
AleSeMa Опубліковано: 13 листопада 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 13 листопада 2012 Цим самим Ви змінюєте потенціал і капілярне підсмоктування міняє напрямок - волога починає рухатись зверху вниз. Це самий дешевий та ефективний метод гідроізоляції. Дякую за пояснення. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 13 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 13 листопада 2012 Дякую за пояснення. "Электроосмос — это метод высушивания, состоящий в создании разности потенциалов электрических полей напряжения. Благодаря разности потенциалов влага перемещается из толщи стены к поверхности и стену можно высушить достаточно быстро." Принцип дії цього метода осушення стіни оснований на тих самих фізичних законах, що і описаний мною. Удачі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
taras61 Опубліковано: 13 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 13 листопада 2012 Якщо в Вас капілярне підсмоктування вологи, то є простий та дешевий метод усунення проблеми. В фундаменті дещо нижче рівня землі просвердлюєте через 50см отвори і забиваєте арматуру попередньо дещо заповнивши отвори свіжим розчином. Кінці арматури зварюєте та з'єднуєте катанкою. Це все з'єднуєте з заземленням. Якщо не має заземлення - прийдеться зробити. Через деякий час стіни висохнуть проблема зникне. Щось я думаю,що цей метод щось подібний на "пасивний електроосмос" ,хоча я можу помилятись. Але там дуже велике значення мають хім. склад грунтів, рядом проложені комунікації та т.д. Я пробував вчора підняти тему про електроосмос, дуже цікава тема, але відклик тільки 1. Може тут хтось з практиків відкликнеться. Якісь ссилки, поради. Думаю багатьо буде цікаво та корисно. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 13 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 13 листопада 2012 Щось я думаю,що цей метод щось подібний на "пасивний електроосмос" ,хоча я можу помилятись. Ви не помиляєтесь на рахунок пасивного. Але спочатку був "пасивний". Даний метод описується в книзі чеським інженером. Книга 80-х років минулого століття. Даний метод опробував мій товариш після невдалої боротьби з вологою стіною різними способами. Вже декілька років стіна сухіша за решту. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
taras61 Опубліковано: 13 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 13 листопада 2012 Ви не помиляєтесь на рахунок пасивного. Але спочатку був "пасивний". Даний метод описується в книзі чеським інженером. Книга 80-х років минулого століття. Даний метод опробував мій товариш після невдалої боротьби з вологою стіною різними способами. Вже декілька років стіна сухіша за решту. Якщо можна, то як це все працює практично. Теорію я що міг то, ознайомився, та і в електротехніці на рівні. Можна на е-почту. Маю дуже великі проблеми з вологими стінами. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 13 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 13 листопада 2012 Якщо можна, то як це все працює практично. Заїзджав до товариша. Робив він це все 7 років тому. Стіна на вигляд сухіша за решту, хоча колись була досить мокрою - це склад - магазин і опалюється менше, ніж будинки. Приміщення старе і фундамент низький, гідроїзоляція така, як колись - простелена між фундаментом і стіною толя. Звісно за такий період з неї мало користі. Штирі б'ються в фундамент дещо нижче рівня стіни. Для естетики можна нижче рівня землі, але перший варіант кращий. Він при заміні підлоги забивав в середині приміщення. За рахунок різниці потенціалів підсос починає працювати зверху вниз - тобто в ньго стіна всмоктує вологу з приміщення і відводить в фундамент. Звісно вологи в приміщенні не багато. Попрошу, щоб пошукав цю книгу. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
taras61 Опубліковано: 13 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 13 листопада 2012 Заїзджав до товариша. Робив він це все 7 років тому. Буду дуже вдячний. На скільки я зрозумів в товариша "пасивний" метод? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 13 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 13 листопада 2012 На скільки я зрозумів в товариша "пасивний" метод? Так. Просто проварені між собою штирі в фундаменті і підключені до шини заземлення. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игореха Опубліковано: 14 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 14 листопада 2012 Хм.. Штыри замурованы в бетон и заземлены. А собственно сам бетонный фундамент, находящийся в непосредственном контакте с грунтом, не является заземленным? Не? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 14 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 14 листопада 2012 А собственно сам бетонный фундамент, находящийся в непосредственном контакте с грунтом, не является заземленным? В якійсь мірі можливо і виступає як заземлення, але електричний опір напевно буде значно більший, ніж опір стандартного заземлення (труби по периметру приміщення забиті в землю). На цьому напевно все і ґрунтується. Книги товариш знайти не зміг, тому залишається тільки догадуватись. Але дієвість цього методу бачу сам особисто. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игореха Опубліковано: 14 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 14 листопада 2012 В якійсь мірі можливо і виступає як заземлення, але електричний опір напевно буде значно більший, ніж опір стандартного заземлення Несомненно, сами штыри будут заземлены гораздо лучше, особенно если сверху грунт сухой (месяц не было дождей). А чем они помогут бетону, в который их вогнали, ума не приложу.... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: 14 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 14 листопада 2012 Несомненно, сами штыри будут заземлены гораздо лучше, особенно если сверху грунт сухой (месяц не было дождей). А чем они помогут бетону, в который их вогнали, ума не приложу.... Вот и я не пойму, откуда берется разность потенциалов. Тем более, если стена сосет воду, то есть у меня сомнение, что грунт сухой. Вот нарисовал типа схемку. Если все так просто, то почему везде все усложняют : выемка слоя межкирпичного раствора и вбивание в этот шов профилированной нержавейки, инъекция как полимеров, так и минеральных гидроизоляторов, электроосмос, высушивающие штукатурки .... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 14 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 14 листопада 2012 А чем они помогут бетону, в который их вогнали, ума не приложу.... "Оскільки в кладці підняття рідини виникає під впливом капілярної сили всмоктування найменших пор, то при цьому русі виникає малий електричний струм, який зростає прямопропорційно швидкості капілярного підйому вологи. В напрямку її руху знаходиться позитивний полюс електричної напруги (рис.13), на протилежному кінці – відємний. Якщо заземлити якусь частину вологої кладки виникає замкнутий електричний контур (коротке замикання), який змінює попередній напрям капілярного підтягування рідини (рис.14). Цей обернений рух рідини продовжується практично до повного висихання кладки [3, 4]." - все виявляється значно простіше, ніж я думав. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
taras61 Опубліковано: 14 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 14 листопада 2012 "Оскільки в кладці підняття рідини виникає під впливом капілярної сили всмоктування найменших пор, то при цьому русі виникає малий електричний струм, який зростає прямопропорційно швидкості капілярного підйому вологи. В напрямку її руху знаходиться позитивний полюс електричної напруги (рис.13), на протилежному кінці – відємний. Якщо заземлити якусь частину вологої кладки виникає замкнутий електричний контур (коротке замикання), який змінює попередній напрям капілярного підтягування рідини (рис.14). Цей обернений рух рідини продовжується практично до повного висихання кладки [3, 4]." - все виявляється значно простіше, ніж я думав. А звідки цитата, і що на (рис.13, рис.14)? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: 14 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 14 листопада 2012 А звідки цитата, і що на (рис.13, рис.14)? Цитата взята отсюда : (ссылка устарела) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 15 листопада 2012 Поділитись Опубліковано: 15 листопада 2012 Вот и я не пойму, откуда берется разность потенциалов. Поки шукали звідки цитата напевно вже зрозуміли. Добавлено через 3 минуты Цитата взята отсюда : Ні. (ссылка устарела) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Taras Lviv Опубліковано: 22 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 22 вересня 2013 Jetfigter2015, Дуже цікавий метод. Якщо можна то порадьте і мені як краще зробити. Вихідні дані. Маємо будинок з польскої цегли (1,5 цегли майже 50 см.) 30-х років фундамент також цегляний Гідроізоляції між фундаментом і стіною немає все суцільне з цегли. Відмостка з переду будинку стара і чесно кажучи планую міняти. Зробив дренаж на відстані десь 1 м від хати зверху від хати і з передньої сторони будинку (хата стоїть на схилі) глибиною 2 метри (нижче фундаменту), з другої (задньої) сторони дренажу немає можливості зробити оскільки там відстань між сусідськими хатами менше метра. Там просто забетонував і зробив відмостку для стічних вод з дахів будинків. Поки що на стінах чітко видно доки вони мокрі (в різних місцях від 20-30 см. до 1 м.) Рівень деколи піднімається якщо відбуваються якісь зливи і вода затікає через діряву відмостку спереду будинку. Якщо дощі малі хоча і затяжні дренаж справляється і підняття не видно. Отож планується перебудова того будинку. Вже дороблений мансардний поверх і йде заміна даху. Плануються мінтися підлоги, опалення (поки старі чугунні батереї), електрика (проводка ще польска, або радянська 40-50х років). Боюсь що якщо навіть поміняю відмостку спереду будинку з додатковою гідроізоляцією під відмосткою може відбуватися капілярне підтягування вологи. І відповідно після ремонту сітна буде мокріти. Забити штирі буде можливість як ззовні будинку (під час заміни відмостки) так і зсередини під час заміни підлог. Заземлення є! Робив для новобудови яка знаходиться в притул до старого будинку вище по схилу. Чекаю з нетерпінням на відповідь. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Jetfigter2015 Опубліковано: 22 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 22 вересня 2013 Якщо можна то порадьте і мені як краще зробити. clip2net.com/clip/m46837/1379853338-dab74-3838kb.jpg clip2net.com/clip/m46837/1379853276-e98c9-3526kb.jpg Wt ajnj yfgsd - Це фото напівпідвального приміщення. При чому стіна на другому фото практично повністю нижче рівня землі. Гідроізоляція повністю відсутня. Переробляв це приміщення літом. Стіни - камінь, були досить мокрими. Стіни просвердлені через 20 -25см та забита арматура ( робилось з ціллю підсилення фундаменту - збільшувалась площа опори на ґрунт) - на фото видно полосу шириною 25см вздовж стіни. Ця арматура з'єднана катанкою та заземлена. За літо все висохло і немає навіть натяку на капілярне підсмоктування вологи, хоча дощі регулярно та холодно уже. Забити штирі буде можливість як ззовні будинку (під час заміни відмостки) так і зсередини під час заміни підлог. Думаю, що краще при заміні підлоги, щось на зразок як я зробив, чим більше штирів - тим краще. І чим менший опір заземлення. Головне, що працює це все досить ефективно. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SON Опубліковано: 22 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 22 вересня 2013 Там просто забетонував і зробив відмостку для стічних вод з дахів будинків. Воду з дахів, як свого так і сусідських бажано збирати за допомогою водосточной системи та відводити по можливості подалі від будинків. Поки що на стінах чітко видно доки вони мокрі (в різних місцях від 20-30 см. до 1 м.) Дайте фотки фундамента из кирпича и соотв. стен. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз