vovarpd
Пользователи-
Публікації
1 524 -
Зареєстрований
-
Відвідування
Персональная информация
-
Откуда
Львів
-
Автомобиль
Ford Fiesta ST
-
Пол
Мужской
Відвідувачі профілю
Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.
vovarpd's Achievements
-
Мито платити не треба, закон працює. В кінці тижня минулого, виїхала партія невелика з нкон 314 ячейок. Сьогодні вже передано на доставку, мимо митниці. 8 шт 314ah grade a вийшло 655 євро на все про все. Майже 8квт получається. Хай ще 200 баксів на бмс і все решта.
-
Європейська ціна в звичайному магазині включає європейське ПДВ. nkon напряму в Україну це пдв мінусує, такс фрі. А для європейців в них ціна 1024.95 євро.
-
ну 3 квт це явно не те обмеження для 24в збірок, тобто проблема не в 24в як таких. Вже як є ті комірки 105Ah і інвертор 24в, то треба мінімум 16 штук і зібрати 2s2p, і мати 24в але 210А. На "хлопський розум", можна орієнтуватися на лінійку інверторів віктрон. 12в це десь до 2.4квт номіналу, 24в це до 4квт номіналу, ну а вже як треба 6- 8-10-15 і далі то тільки 48в.
-
Якщо станція вже є, то напевно так. Але якщо тільки треба купувати то воно того не вартує. Ці станції добре взяти з собою на природу, може в армії тоже непогано себе проявляють. А в квартирі чи будинку це дорогі іграшки IMHO. От я глянув що ця bluetti нова коштує 30+к грн (716Wh, заряжається біля 4 годин, тобто повільно і ще й шумить при заряді 200W як дешеве китайське барахло, відвик я вже від того шуму бо зарядка victron blue smart 400W безшумна зовсім). За ці гроші на базі інвертора і lifepo4 батареї можна явно поцікавіше систему зібрати для стаціонарної установки. Цю станцію брав вживану, по словах німця 100 циклів (і якийсь заколхожений роз'єм XT30 збоку , хоча мабуть зручно йому було для чогось ). 250 євро там, а тут з митом і доставкою 330 євро. Ну це ще так сяк, більше воно не вартує. Перевірив ємність, по лічильнику віддала 533Wh (на фото тільки запустив заряд щоб включити екран було можливо) але то з 12:50 по 21:30 на малій нагрузці комп працював (40-90Вт), думаю там втрати на інверторі порядка 20%, може якби чуть більше навантажити то було б чуть краще. Глянув пару ютубчиків то це ніби як норм показник. . низькочастотні краще піки переносять, тому це точно впливає, але і холодильник від холодильника відрізняється, то важко сказати, тому той підбір станцій під "віртуальний" холодильник то пальцем в небо, бажано попробувати конкретно зі своїм.
-
-
в моєму випадку пробіг за 10 років 70к і то на бензинці, скоро все ж планую пересідати на електромобіль і ресурс батареї в електромобілі це найменше за що я переживаю, головне кілометраж від заряду до заряду, тобто ємність. В принципі в збірці lifepo4 теж за ресурс не думаю і економити цикли не збираюсь. Там що 4000 що 6000 що 8000 воно якось однаково дофіга )))
-
в плані ресурсу думаю так. Адже кількість циклів однакова в однакових батарей. Умовно на старому ліфі ви теоретично проїдете 160км/цикл * 2000 циклів = 320 000 км до деградації батареї. А на якомусь умовно Jaguar I Pace це вже буде 320км/цикл * 2000 = 640 000 км.
-
і щось так виглядає що ці поштові перевізники з тим митом від 45 євро тупо загнуться по термінах. Мені міст митнив он зарядну станцію 3 тижні... у львові перекидалась очікуючи інспектора. Вже й світло виключати перестали ))) А інша посилка то вже більше 3 тижнів там валяється.. і все заради чого.. заради 10-30 євро мита, я б його сплатив без проблем але це очікування це жесть просто.