Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

vovarpd

Пользователи
  • Публікації

    1 524
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Персональная информация

  • Откуда
    Львів
  • Автомобиль
    Ford Fiesta ST
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

Блок останніх відвідувачів вимкнений та не відображається іншим користувачам.

vovarpd's Achievements

Звезда

Звезда (9/13)

  • Начинающий собеседник
  • Преданный форуму
  • Начало популярности
  • Популярность
  • Первый пост

Recent Badges

1,1 к

Репутація

  1. Мито платити не треба, закон працює. В кінці тижня минулого, виїхала партія невелика з нкон 314 ячейок. Сьогодні вже передано на доставку, мимо митниці. 8 шт 314ah grade a вийшло 655 євро на все про все. Майже 8квт получається. Хай ще 200 баксів на бмс і все решта.
  2. Думаю якщо от прям треба суто раз поміряти то можна в когось і по місцю напроситися за пару гривень. Може десь і в оренду є. Будете у Львові, то заїжджайте з комірками, поміряєте за якесь мале пиво )))))
  3. Європейська ціна в звичайному магазині включає європейське ПДВ. nkon напряму в Україну це пдв мінусує, такс фрі. А для європейців в них ціна 1024.95 євро.
  4. Наскільки регулярного? Щодня, щотижня? Можливо раз на місяць достатньо зарядити по повній щоб відкалібрувати ємність?
  5. ну 3 квт це явно не те обмеження для 24в збірок, тобто проблема не в 24в як таких. Вже як є ті комірки 105Ah і інвертор 24в, то треба мінімум 16 штук і зібрати 2s2p, і мати 24в але 210А. На "хлопський розум", можна орієнтуватися на лінійку інверторів віктрон. 12в це десь до 2.4квт номіналу, 24в це до 4квт номіналу, ну а вже як треба 6- 8-10-15 і далі то тільки 48в.
  6. Зацінив сьогодні інверторний холодильник. Стартує від того bluetti eb70 взагалі без напрягів. Максимум що бачив то 150вт при старті. Різниця просто в рази. Для пересічної квартири можна незле зекономити на розмірі і ціні інвертора, придбавши правильний холодильник ))
  7. Якщо станція вже є, то напевно так. Але якщо тільки треба купувати то воно того не вартує. Ці станції добре взяти з собою на природу, може в армії тоже непогано себе проявляють. А в квартирі чи будинку це дорогі іграшки IMHO. От я глянув що ця bluetti нова коштує 30+к грн (716Wh, заряжається біля 4 годин, тобто повільно і ще й шумить при заряді 200W як дешеве китайське барахло, відвик я вже від того шуму бо зарядка victron blue smart 400W безшумна зовсім). За ці гроші на базі інвертора і lifepo4 батареї можна явно поцікавіше систему зібрати для стаціонарної установки. Цю станцію брав вживану, по словах німця 100 циклів (і якийсь заколхожений роз'єм XT30 збоку , хоча мабуть зручно йому було для чогось ). 250 євро там, а тут з митом і доставкою 330 євро. Ну це ще так сяк, більше воно не вартує. Перевірив ємність, по лічильнику віддала 533Wh (на фото тільки запустив заряд щоб включити екран було можливо) але то з 12:50 по 21:30 на малій нагрузці комп працював (40-90Вт), думаю там втрати на інверторі порядка 20%, може якби чуть більше навантажити то було б чуть краще. Глянув пару ютубчиків то це ніби як норм показник. . низькочастотні краще піки переносять, тому це точно впливає, але і холодильник від холодильника відрізняється, то важко сказати, тому той підбір станцій під "віртуальний" холодильник то пальцем в небо, бажано попробувати конкретно зі своїм.
  8. Ага, вже глянув відео, це є погано. Інтернет перевантажується мені сесії на SSH постійно вибиває, тобто по суті це майже те саме буде що я зараз вручну павербанк включаю. Безшовну охота )
  9. в моєму випадку пробіг за 10 років 70к і то на бензинці, скоро все ж планую пересідати на електромобіль і ресурс батареї в електромобілі це найменше за що я переживаю, головне кілометраж від заряду до заряду, тобто ємність. В принципі в збірці lifepo4 теж за ресурс не думаю і економити цикли не збираюсь. Там що 4000 що 6000 що 8000 воно якось однаково дофіга )))
  10. там прості USB виходи, макс 2А. Ну йому років з 10+. Тому вже пора купити новий, і щоб не врізати дротів вже б охота купити такий як треба просто 30000mah мені непотрібно, тим більше за 4000 грн. Ну це напевно можна нагуглити але ще небуло натхнення, думав може хто сходу порадить )
  11. в плані ресурсу думаю так. Адже кількість циклів однакова в однакових батарей. Умовно на старому ліфі ви теоретично проїдете 160км/цикл * 2000 циклів = 320 000 км до деградації батареї. А на якомусь умовно Jaguar I Pace це вже буде 320км/цикл * 2000 = 640 000 км.
  12. Відсутність такої можливості. Мій павербанк вміє або заряжатися або розряджатися. І таких ще немало на ринку.
  13. і щось так виглядає що ці поштові перевізники з тим митом від 45 євро тупо загнуться по термінах. Мені міст митнив он зарядну станцію 3 тижні... у львові перекидалась очікуючи інспектора. Вже й світло виключати перестали ))) А інша посилка то вже більше 3 тижнів там валяється.. і все заради чого.. заради 10-30 євро мита, я б його сплатив без проблем але це очікування це жесть просто.
  14. може знаєте якісь павербанки попроще (10-20mAh), не за 4000грн, з функцією наскрізної зарядки щоб вставив і забув.. суто на PON термінал, зараз 10000mAh старезний 10 річний тримає годин 7-9 без проблем, але нема там наскрізної зарядки.
×
×
  • Створити...