тоді пишіть автору в особисті, бо це форум. і за таку відповідь най вам інші пояснюють, якщо у них буде на те бажання.
це не мій, це китайський. але мабудь виробник знає трохи більше про свої акуми і бмс, ніж загальноприйняте 1С.
в ідеалі розподільчу коробку з DC автоматом, в якій об'єднати два акуми і далі до інвертора вести просто два кабелі замість чотирьох. Але то може з часом, як у Вас буде натхнення.
А новий акум випадково не RW-M6.1-B?
Бо якщо так, то сапорт казав, що не можна з'єднувати стару версію з новою, бо різні діаметри кабелів. А треба під'єднувати обидва акума одразу до інвертора
Ну між собою їх не обов'язково з'єднувати, можете просто з обох акумів кабелі підключити до інвертора.
А перекошене кільце пластикове ж? трохи піднажати?)
П.С. Згадав (і знайшов), що у мене з цим акумом були запасні штекери в комплекті. Якщо вирішите підключати від акума до акума - можете обрізати кабель і зробити один кінець кабеля зі старими штекерами
П.П.С. Глянув у себе - штекери з обох боків однакові, здається. Бо у мене кабелі (якщо дивитись на акум) підключені зліва. А справа такі ж як у Вас на першій фотці.
Так, подвоїти. Але от розряд в 115А для одного акума - до дофіга. У них 100 максимальна, 60 рекомендована.
П.С. А ще б я по черзі їх зарядив до 100 SOC і попросив на сапорті перевірити прошивки кожної і оновити до останньої версії на обох