Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Gonchik

Пользователи
  • Публікації

    2 377
  • Зареєстрований

  • Відвідування

3 підписника

Персональная информация

  • Имя
    Сергей
  • Откуда
    Бровары-Вита Почтовая
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

31 388 переглядів профілю

Gonchik's Achievements

Старожил

Старожил (10/13)

  • Начало популярности
  • Преданный форуму
  • Популярность
  • Первый пост
  • 10 комментариев

Recent Badges

1,6 к

Репутація

  1. 200 і chr?😂 Ну теж мені додж вайпер)))
  2. На швидкостях більше 100 км/год - так. В місті зараз 30-50, тому почуваюсь безпечно. У мене найбільше занепокоєння викликає дорога між містами з однією смугою в кожному напрямку. Були випадки, коли втікав на узбіччя або вигальмовував в 0, бо зустрічний не прораховував маневр обгону.
  3. У мене якось місяць була підмінна тойота chr. Воно то hev, не phev, але суть приблизно та сама. По місту соватись, не торкаючись педалі газу, ще більш-менш. А на трасі - повна ср.ка. Витрата 7 літрів, реве та стогне, притиснути, щоб випередити (таке і на автобані потрібно) не можеш.
  4. Я би все таки обрав варіант розділення смуг. Особливо після того, як в товариша влетів мужик на вантажівці, у якого стався приступ за кермом.
  5. Писав тут кілька разів - i-pace.
  6. Так вибір тут очевидний. Y краща посадка, кузов більш універсальний. Я б теж з лініки тесли вибрав y. Жінчин дядько аж дві в сімʼю купив. Не могли з дружиною одну поділити. F150 стоїть, сумує)
  7. Мова була про те, що люди мандрують ( я ж не думаю, що то він за хлібом виїхав) на електромобілях, і доволі масово, якщо брати до уваги ще й тих, хто віз велики на багажнику. Це до того, що не всі привʼязані ланцюгом до домашньої зарядки. Дайте вгадаю Ваш наступний вкид: «а що ж ще робити, якщо купив електричне н.вно?»)))
  8. Чоловіче, на трасі в районі Берліну обігнав пару разів Тесли, що тягнули будиночки. Дуже сумніваюсь, що німці руцями щось там переробляють. Все.
  9. На sx4 не було наче. Хіба що 1.4 бустерджет.
  10. Мені його зупиняти не з руки було))) Я подивлюсь, який Ви собі гібрид купите, і подумаю) У мене той дизель вже 4 роки і продати зараз великий квест. По гібридах відповідав вже неодноразово: по трасі він пʼє більше співставного авто з двз через збільшену масу. Хоча з часом, коли допиляють, може і придбаю. Все ж таки одна машина менше по кишені бʼє. Паркінг, сервіс тощо.
  11. Не хочу нудити, але домашнє безкоштовне - воно умовно безкоштовне. По памʼяті, у мене лише сам швидкий порт під штуку коштував, плюс установка. Що вже казати про вартість сес. А так то вчора навіть бачив уайки, які тягнули будиночки.
  12. Немає вібрацій, притаманних дизелю. Тиша в салоні (подвійні шиби, та й загалом нормальна шумка). Момент доступний миттєво. Воно то наче і двз-шне авто має непогані характеристики, але євро 6 - зло. Щоб мати ту динаміку треба добряче тиснути. Мала б моя поточна електричка кілометрів 600 трасового запасу, було б супер.
  13. Не висмикуйте з контексту. То було про манілос і про те, що зараз практично не потрібен. Щодо задоволення від їзди і досвіду володіння - однозначний плюс. Проїхав за чотири дні під три тисячі км на трилітровому дизелі. Після нього електричка як манна небесна)))
  14. Ну нічого собі зачепило😂 Вибачте, в моєму житті Ви, пані, займаєте не стільки місця, щоб я цілу ніч писав оті всі опуси, щоб видати вранці) А про старе загадав - бо склалось враження ніби через довгий проміжок часу в рестику береш ту саму страву, яка тобі раніше не посмакувала, і такий «та ну нафіг, воно ж і тоді якесь нудотне було. І знов те саме, які в дідька другі шанси»)))
  15. Бо з часом забулось, як розпитував про чарівне планування хати-вагончика, яке ну настільки чарівне, що лише на словах і можна описати😂 Каюсь, самдурак))) Зручних Вам, пані, ручок, і непекучої навіть в 40+ панорами. Ну і, звісно, щоб цифра два такою і залишилась.
×
×
  • Створити...