Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Слободарий

Пользователи
  • Публікації

    2 624
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Персональная информация

  • Откуда
    Київ
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

13 257 переглядів профілю

Слободарий's Achievements

Звезда

Звезда (9/13)

  • Начинающий собеседник
  • Начало популярности
  • Популярность
  • Первый пост
  • 10 комментариев

Recent Badges

1,1 к

Репутація

  1. Це можна порахувати. Якщо ліньки згадувати формули - запитайте в Чат ЖПТ. Будете знати до Вата.
  2. Це ви теоретично чи практично стверджуєте? Як там ваш МРРТ? Запрацював вже? Зараз сонячні панелі "в середньому" коштують дешевше ніж акумулятори. І якщо постає необхідність щось збільшити, то дешевше вийде доставити панелей, якщо є куди. Схід-захід це зручно зараз, літом, коли сонце ходить більше 180 градусів навколо. Зимою воно буде з 10 до 16 і не високо. І електрика буде більш потрібна аніж влітку. Тому (ІМХО) доцільніше розміщувати панелі на південь і мати акумулятори на решту доби. І якщо взимку ви зможете хоч щось видобути собі з тих панелей, то решту року і поготів.
  3. Маю Дею і теплі спогади про ПовМр, який був першим, але малопотужним. ПовМр мав нижче власне споживання (можливо тому, що був менш потужним) ПовМр умів заряджати акумулятор у вимкненому стані, це актуально для зими, і коли немає споживання і мала генерація. ПовМр умів дивитись на споживання, і якщо воно низьке, то вимикався задля економії енергії і кожні п'ять секунд перевіряв споживання, щоб ввімкнутись при потребі. Деє так не вміє. Це був найдешевший тоді інвертор на 24В.
  4. Якісь дивні межі напруги для сонячних елементів... Чи дійсно в інверторі є МРРТ? У вас вказаний сонячний струм аж 80А. Ви можете додаткові панелі з'єднати паралельно і використовувати. А потім для інвертора з високовольтним входом перекомутувати їх послідовно. Якщо в наявному інверторі немає МРРТ, то більше 40В йому давати по сонячному входу немає сенсу. Поміряйте струм по сонячному входу і до акумулятора. Якщо вони однакові, то МРРТ немає. А якщо у Вас подається з сонячного поля велика напруга, то Ви зможете пожвавити роботу інвертора з'єднавши всі панелі паралельно.
  5. Переробив собі на одну фазу давно, ще до інвертора, бо одна фаза мала нижчу напругу ніж інші (в нас напруга зависока) Теж нічого не вибиває. А у сусіда з трьома фазами відгорів нуль і згоріла вся техніка... Зараз у мене на трьох (двох) фазах лишився тільки електрокотел, який давно не вмикається.
  6. 7 кВтг номінал запас електрики в акумуляторах - можете порахувати на скільки вам його вистачить. Враховуючи що зимою виробітки може не бути взагалі, і власне споживання такого потужного інвертора буде кілька кВтг на добу. До того ж для комфортного користування, скоріше за все ви будете використовувати не всі 7 кВтг, а скоріше за все лише 5 з 7.
  7. Там нічого складного нема. Подивіться ютуб і зробіть своїми силами. Я собі зробив.
  8. Сонячний інвертор зазвичай вже вміє швидко заряджати акумулятори, а при періодичних відключеннях це значна перевага. Зараз у китайців сонячні інвертори відносно дешеві. Панелі ви зможете підключити і зменшувати рахунки за електрику влітку. Але зимою користі з них буде небагато. Вартість електрики від газу з труби буде в декілька разів нижча аніж від бензину. Скільки вам потрібно енергії на добу - подивіться по вашому лічильнику. Акумулятори краще брати не типу автомобільних 12В, залізофосфатних, а вже ті, які використовуються для живлення дому. Потужні інвертори працюють зазвичай від 48В. Якщо набирати з дванадцятивольтових, то задовбаєтесь їх узгоджувати між собою. Або наберіть банок і БМС і зберіть самі. У китайців на цей випадок вже продаються порожні металеві ящики, щоб зробити збірку. Такий варіант буде дешевше. Але треба бути обережним і не плутати плюс з мінусом)).
  9. Ви би там обережніше, бо, стартерні акумулятори в приміщенні не найкраща ідея, особливо, коли не знаєш який їх стан. Так і в новини можна потрапити. Коли булькає - це вода розщеплюється на водень і кисень. А в стартерних води багато. Суміш водню і кисню зветься гримучим газом.
  10. А навіщо взагалі Вам та електрика? Я не в тому сенсі що давні люди раніше лягали спати, а наскільки активно Ви користуєтесь акумулятором? Якщо акумулятор стоятиме в резерві місяцями - то кращим буде один режим, якщо ви кожного дня його спустошуєте - то інший. Здається, при любому режимі, флоат можна трошки підвищити. І про всяк випадок. Якої ємності у вас акумулятор? Коли (і як) Ви її перевіряли? Яким струмом іде зарядка?
  11. Теоретично, все вірно, але у вашому випадку різниця втрат в дротах між послідовним і паралельним з'єднанням становитиме мілівати і то при максимальному навантаженні. Пора***те. Це ж закон Ома. Це ж просто. І будете самі знати. Або попросіть чат ЖПТ порахувати)) На цьому тлі втрати на перетворення самим кращім контролером будуть одиниці ватт, тобто більше на продядки. Якщо Ви користуєтесь логікою для "дорослих" панелей, то у них інше співвідношення втрат в дротах і на перетворення. Якщо є двадцять панелей, які видають по 20А з'єднати паралельно, то буде 400А які дадуть і втрати в дротах і потребуватимуть зовсім інших дротів. Тому для цього випадку є сенс з'єднувати панелі послідовно.
  12. Втрати в дротах при обох варіантах з'єднання Ви можете легко обчислити і порівняти. До втрат при послідовному з'єднанні слід додати втрати на перетворення МРРТ, а це від 10%. І скоріше за все, при малих струмах відсоток втрат на МРРТ значно більший. І ймовірно через це, виробник обмежує струм переходу на МРРТ до розумної величини, бо при меншому струмі основна частина енергії піде на розігрів контролеру.
  13. А що заважає з'єднати панелі в 3р? В умовах поганого освітлення, коли електрика потрібна найбільше буде її Вам втричі більше.
  14. Дякую за реомендацію! Дві батареї з трьох не заряджалися до 100% ніколи. Як "побічний ефект", загальна ємність батареї значно зросла. Відсотки заряду втрачаються в кілька разів повільніше ніж раніше. Ймовірно, ці дві батареї були сильно розбалансовані.
×
×
  • Створити...